Til muslimerne - omskæring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2019

Anonym

Se programmet på dr1 der hedder. mor han er dansker... Og der er mange af dem

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2019

Anonym

Nadije skriver:

Hun vil blive holdt op på Allahs ord og hvad koranen siger. Og i og med hun er muslim, hun er født muslim og opdrages muslimsk, så har jeg ikke den bekymring og jeg tror ikke hun ville vælge en kristen mand. 

Og du ved da ikke hvor længe han havde kendt mig før jeg kom hertil Danmark?  For det har jeg slet ikke nævnt på noget tidspunkt. Tror du at jeg blev gift med det samme? 

Det kan du sku ikke være sikker på... 

Jeg har selv anden etnisk baggrund og kender mange kvinder og piger hvis forældre lever muslimsk eller efter reglerne som lever Dobbeltliv virkelig mange... 

Boer mand i Danmark må sku også ha en tænke om at det er okay at ens børn vil blev lidt dansk i det. 

Og der er på ingen måder noget forkert eller galt i at være samme med en der ikke har samme kultur som ens selv... 

Hold kæft sådan kommentarer kan gøre mig gal. 

Du har levet på det danske samfund. Gået i skole gratis. Fået forhåbentlig din uddannelse gratis. Selvom du er muslim. Hvordan kan du overhoved svar sådan og tænke sådan. Hvor er din mangfoldighed henne? 

Af alle mennesker bor du faktisk være en af dem der tænker sådan. For danskerne har kunne rumme dig og din familie. 

Anmeld Citér

8. december 2019

Anonym

Jeg kender /ser også mange muslimske mand/drenge. Der boller til Højre og venstre. Drikker alkohol. Tager stoffer og begår kriminalitet.... Det er åbenbart okay når man bare ikke er kvinde.

De er også opdraget med muslimsk baggrund og født muslims. Hvordan kan det være de bliver sådan? 

Også går der li nogle år og de her dreng bliver gift med en ordentlig pige ( muslimsk opdragelse pige) så vil sku heller ha en en ærlig, omsorgsfuld med ægte kærlighed af en DANSK mand. 

Og får børn med dem. Som de ikke gider af ha. Stakkels piger... 

Anmeld Citér

8. december 2019

Nadije

Anonym skriver:

Det kan du sku ikke være sikker på... 

Jeg har selv anden etnisk baggrund og kender mange kvinder og piger hvis forældre lever muslimsk eller efter reglerne som lever Dobbeltliv virkelig mange... 

Boer mand i Danmark må sku også ha en tænke om at det er okay at ens børn vil blev lidt dansk i det. 

Og der er på ingen måder noget forkert eller galt i at være samme med en der ikke har samme kultur som ens selv... 

Hold kæft sådan kommentarer kan gøre mig gal. 

Du har levet på det danske samfund. Gået i skole gratis. Fået forhåbentlig din uddannelse gratis. Selvom du er muslim. Hvordan kan du overhoved svar sådan og tænke sådan. Hvor er din mangfoldighed henne? 

Af alle mennesker bor du faktisk være en af dem der tænker sådan. For danskerne har kunne rumme dig og din familie. 

Jeg har ikke taget min uddannelse osv. I Danmark, jeg er heller ikke vokset op her i Danmark. Bare lige for at svare på det. Min uddannelse, min opvækst, alting, det er foregået i Albanien. Og nej, det har ikke været gratis. Min mand betalte for min uddannelse, mine forældre betalte, alle betalte! Og det er ofte kun mænd der får uddannelse i mit hjemland. 

Jeg har talt pænt hele vejen igennem den debat der har været, selvom man er uenig så har jeg talt pænt. 

Jeg har meldt ud tidligere, at jeg ikke ønsker at diskutere videre og jeg har lukket for den. Så jeg svare ikke yderligere. Du er velkommen til at være uenig med mig. Du lever i et frit land, så det er du mere end velkommen til. Din mening er ikke mere forkert end min, da alle har ret til at have sine egne meninger og holdninger. Så ingens mening er mere rigtig end andres. 

Jeg ønsker dig en god dag, ligesom jeg også ønsker alle andre. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.