Mit hemmelige su lån

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2019

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87
mor:) skriver:

Det skal du ikke acceptere. Du må fortælle ham at han for en periode kan få adgang til at se din konto uden at kunne foretage betalinger eller overførsler. Andet er der jo ikke behov for. Han skal vel bare se at du ikke optager mere gæld. 

Og så efter en aftalt periode stopper kigge adgangen også for så skal han gerne kunne stole på dig igen. 

Hvis han insisterer på at du skal have lommepenge ville jeg ikke blive i forholdet. Du skal ikke begynde at spørge om lov hvis du f.eks. mangler sko eller skal på cafe med veninde eller skal købe noget til jeres barn osv.

Han behøver vel heller ikke dine koder. Du kan logge ind og vise ham dine kontobevægelser... Du skal ikke have en lønkonto i hans navn!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2019

Anonym trådstarter

Er så græde færdig  skilsmissse er også det jeg virkelig overvejer. Men hvor er jeg ked af det her forhold ikke kunne fungere. Det gør så ondt, at det skal gå ud over vores søn. En anden ting er at min mand ved jeg har en spise forstyrrelse som indimellem er der. Jeg overspiser og kaster op.  Det gjorde jeg meget i perioden med efterfødsels depression. Men jeg kan godt styre det. Det er sjældent det sker nu. Og han truer med at fortælle det her videre hen, som argument for at han skal have vores dreng. 

Anmeld Citér

27. oktober 2019

Anonym trådstarter

Babyklar87 skriver:

Han behøver vel heller ikke dine koder. Du kan logge ind og vise ham dine kontobevægelser... Du skal ikke have en lønkonto i hans navn!

Nej for han mener at jeg sikkert kan finde på at tage lån igen. Osv osv. Og når han kræver at få lønkonto i hans navn, så tilgiver han mig jo ikke, men lever videre med det

Anmeld Citér

27. oktober 2019

Hallopolina

Du har brug for reel hjælp. Jeg synes, at du skal henvende dig hos din læge eller mødrehjælpen. Han kører på dig psykisk. Han lyder skrækkelig, og hverken kærlig eller særlig rar. 
han skal ikke have bestemmelse eller adgang til dine penge, det er jo sygt. 
Du må tale med din egen familie, mor, far eller andre, så de kan støtte dig. Din mand kører dig ned. 

Anmeld Citér

27. oktober 2019

Anonym trådstarter

Hallopolina skriver:

Du har brug for reel hjælp. Jeg synes, at du skal henvende dig hos din læge eller mødrehjælpen. Han kører på dig psykisk. Han lyder skrækkelig, og hverken kærlig eller særlig rar. 
han skal ikke have bestemmelse eller adgang til dine penge, det er jo sygt. 
Du må tale med din egen familie, mor, far eller andre, så de kan støtte dig. Din mand kører dig ned. 

Jep. Han er heller aldrig hjemme.. næste uge er han væk 4 aftener 

Anmeld Citér

27. oktober 2019

Abracadabra

Anonym skriver:

Er så græde færdig  skilsmissse er også det jeg virkelig overvejer. Men hvor er jeg ked af det her forhold ikke kunne fungere. Det gør så ondt, at det skal gå ud over vores søn. En anden ting er at min mand ved jeg har en spise forstyrrelse som indimellem er der. Jeg overspiser og kaster op.  Det gjorde jeg meget i perioden med efterfødsels depression. Men jeg kan godt styre det. Det er sjældent det sker nu. Og han truer med at fortælle det her videre hen, som argument for at han skal have vores dreng. 

Jeg fristes til at sige: Og hvad så om du i perioder har forstyrret spisemønster? Det er SÅ almindeligt. 
Fik du hørt den podcast? 

Anmeld Citér

27. oktober 2019

MT_2011

WTF ?! ��

Du skal slet ikke have en konto hos ham, du er voksen og han skal sku da ikke bestemme hvor mange penge du må få om ugen �� eller overvåge dig sådan.

At han går så meget amok , ville få mine alarmklokker til at ringe og når han truer med skilsmisse nu og at tage dit barn, så var jeg gået helt amok og have søgt skilsmisse. Man truer sku ikke sin partner 

Anmeld Citér

27. oktober 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart
Anonym skriver:

Det kan han da bare gøre. Det vil ikke give ham barnet mere end hvis du ikke havde fejlet noget. Men det er da klamt at han bruger den slags i forsøg på at presse dig.

Anmeld Citér

27. oktober 2019

Anonym trådstarter

IenFart skriver:

Det kan han da bare gøre. Det vil ikke give ham barnet mere end hvis du ikke havde fejlet noget. Men det er da klamt at han bruger den slags i forsøg på at presse dig.

Det troede jeg nemlig det ville. Puha, det er bare klamt at bruge det i mod mig.0

Anmeld Citér

27. oktober 2019

Lje

Anonym skriver:

Det troede jeg nemlig det ville. Puha, det er bare klamt at bruge det i mod mig.0

Føj han lyder gusten! Tænk at "bruge" ting (lån og spiseforstyrrelse) mod den man elsker. Og true med ikke at se sit barn. 

Hvad er det præcis ved ham, du elsker? Du må ikke sige "det er synd for mit barn at...". Helt konkret: hvad elsker du ved ham og tænker, I skal bygge en fremtid på?

Mødrehjælpens rådgivning åbner kl. 9 (lukker kl. 14) i morgen. Telefon 33 45 86 00. Ring! 

Vh. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.