Jeg kan desværre ikke se kanalen længere.
Men, da jeg kunne så jeg engang imellem programmet. - Syntes i sig selv konceptet i serien er godt. - Det at man skildrer de unge på godt og ondt. Syntes dog hele programmet kører lidt for meget på at fremstille pigerne negativt. All right, nogen af dem(sorry.. ) klarer måske ikke rollen ligså godt som andre, men syntes generalt det virker til at fremstille de unge så negativt så muligt.
Nogen af deltagerne i programmet virker til at leve ret harmonisk og godt, f.eks. Camilla m. oliver. Nadja med sebastian. Men savner lidt at serien viser lidt flere positive eksempler på unge mødre, der rent faktisk klarer rollen super godt - Som får sig en uddannelse, og ikke alene lever af kontanthjælp. For jo, det er da rent faktisk også nogen der ikke gør, på trods af de er unge
Jeg mener der rent faktisk af mange eksempler på meget unge piger, der klarer rollen som mor rigtig godt - Syntes vi bør se lidt flere af dem i programmet.
Og... nu er det ikke kun unge mødre der kan finde på at ryge under deres graviditet, det er der rent faktisk mange der gør. - Men forkert, det er det - syntes jeg. 
Anmeld