D.u.m oh my god!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2009

Honningblomst

trine1989 skriver:

ja det er sørgeligt at de ikke kan finde ud af det. stakkels barn når han bliver ældre

men nogen gange bliver man bare helt vild sur når man ser deres måde at behandle deres børn og bare andre på.

synes nu det værste ved programmet er at det får de får unge mødre (20-25år) til at fremstå som dårlige umodne mødre. det er jeg i hvertfald selv bange for at skulle forsvare når min tid kommer

Altså de mennesker der dømmer andre udfra et sådan program, dem ville jeg aldrig kunne tage seriøst.

Da jeg fik den første og var ung mødte jeg aldrig fordomme eller noget negativt...man kan jo for pokker ikke dømme en hel gruppe, bare fordi der er få der ikke magter det. Og ja, der er flere blandt de unge, men mange af dem der vælger at få børn tidligt de kompenserer nok også for noget...men det er jo ikke alle.

Nå, men ville bare sige at du slet ikke skal tænke på hvad andre mener.... de mener alligevel alt muligt mærkeligt og det er præcis det der er fedt ved at være en gammel kone, man er skide ligeglad...

KNus Eva og held og lykke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

trine1989

Eva skriver:

Altså de mennesker der dømmer andre udfra et sådan program, dem ville jeg aldrig kunne tage seriøst.

Da jeg fik den første og var ung mødte jeg aldrig fordomme eller noget negativt...man kan jo for pokker ikke dømme en hel gruppe, bare fordi der er få der ikke magter det. Og ja, der er flere blandt de unge, men mange af dem der vælger at få børn tidligt de kompenserer nok også for noget...men det er jo ikke alle.

Nå, men ville bare sige at du slet ikke skal tænke på hvad andre mener.... de mener alligevel alt muligt mærkeligt og det er præcis det der er fedt ved at være en gammel kone, man er skide ligeglad...

KNus Eva og held og lykke...

ved jeg godt man ikke skal men vil bare så nødig sættes i bås med dem der er unge og ikke magter ansvaret at være mor, som dem i D.U.M serien har bare haft dårlig indflydelse..

jeg har hus med min kæreste og når vi skal i gang med projekt baby (næste år)så har vi en virkelig god økonomi , egen bil og begge har uddannelse.

Håber jeg ville kunne tænke som dig når min tid som mor kommer og mennsker kommer med kommentare og deres fordomme 

Knus trine kan snart ikke vente mere er MEEGET skruk

Anmeld

21. oktober 2009

mor_sabina

Dutte84 skriver:

Hedder hun Melissa hende med sønnen, hvor de var indlagt i evigheder...pga hans kramper ?

Det der virkelig irriterede mig ved hende, var når sygeplejerske og læger var der, fik de afvide at de måtte ikke røre ham i panden, det var kun hende der måtte det...

Måske mig der er lidt hidsig på det område?

Jeg synes da det var meget forståeligt. Så det var noget han kunne forbinde hende med eftersom hun ikke kunne amme ham og holde ham!?

Anmeld

21. oktober 2009

Ansemusen

Synes det var meget meget klogt tænkt af Melissa (selvom hun ikke just er min kop te på mange andre punkter), så hendes søn vidste at det var hende og at nu skulle der ikke stikkes i ham eller andet ubehageligt. Så det synes jeg nu var ganske fornuftigt!

Mht. barnedåben synes jeg dog hun tacklede det HELT forkert! For barnets skyld burde både faren og moren kunne holde våbenhvile bare én dag! Det skaber først splid nu hvor de finder ud af, at hun har røvrendt dem og de skal møde forgæves i kirken og stå der som en anden flok idioter og være rigtig kede af det!

Anmeld

21. oktober 2009

mor_sabina

Ansemusen skriver:

Synes det var meget meget klogt tænkt af Melissa (selvom hun ikke just er min kop te på mange andre punkter), så hendes søn vidste at det var hende og at nu skulle der ikke stikkes i ham eller andet ubehageligt. Så det synes jeg nu var ganske fornuftigt!

Mht. barnedåben synes jeg dog hun tacklede det HELT forkert! For barnets skyld burde både faren og moren kunne holde våbenhvile bare én dag! Det skaber først splid nu hvor de finder ud af, at hun har røvrendt dem og de skal møde forgæves i kirken og stå der som en anden flok idioter og være rigtig kede af det!

Var lige ved at tro at jeg var den eneste der synes det var ganske fornuftigt
Iøvrigt synes jeg hun klarede hele sygdomsforløbet virkelig flot og sejt at hun stillede spørgsmål ved lægernes handlinger indimellem. Tror ofte man kan være tilbøjelig til at overlade al ansvar til lægerne.

Men ja der blev vist sået lidt mere splid ved den barnedåb, tror godt det kunne være for at ramme ham lidt.

Anmeld

21. oktober 2009

mor_sabina

trine1989 skriver:

ja det er sørgeligt at de ikke kan finde ud af det. stakkels barn når han bliver ældre

men nogen gange bliver man bare helt vild sur når man ser deres måde at behandle deres børn og bare andre på.

synes nu det værste ved programmet er at det får de får unge mødre (20-25år) til at fremstå som dårlige umodne mødre. det er jeg i hvertfald selv bange for at skulle forsvare når min tid kommer

Jeg forstår præcis hvad du mener. Jeg kæmper faktisk med min egen fordom netop pga det program. Jeg æder det råt og tænker mit, men da jeg selv blev gravid tænkte jeg: åhh nej nu skal jeg BEVISE at jeg er en god nok mor og ikke en af dem. Men har faktisk ikke mødt fordomme kun mine egne, og hver gang der kommer gæster skal huset skinne og der skal dufte af hjemmbag, for man skal ihvertfald ikke kunne sige at jeg ikke har styr på det.
Inderst inde ved man jo godt med sig selv at det ikke er andre der gør en til en god mor men man vil j bare gerne bekræftes i det alligevel ik
Held og lykke med projektet

Anmeld

21. oktober 2009

lonemus

Dutte84 skriver:

Pruuuh... Det nåede jeg slet ikke og se... så bare at barnet blev kastet ind i sengen....

Hmm...jeg kan heller ikke mindes der blev kastet et barn ind i sengen....jeg kan kun mindes en hund blev smidt på værelset!!

Anmeld

21. oktober 2009

lonemus

personligt er det ren underholdning.... så bliver jeg lige mindet om at vi ikke alle har de samme forudsætninger.....

men ja, skrækkeligt til tider... ser man på nogen af forældrene kan man godt se hvorfor det kan gå som det gør....

SKREVET AF LONEMUS, MEN JEG KUNNE IKKE FÅ LOV AT KLIPPE DET UD!!!!!Jeg syntes serien er super, fordi den tager fat på et meget stort tabu emne og et meget ømt emne....jeg syntes det er vildt godt, at stort set alle mødrene bliver fulgt af kommunen - for ja, mange af dem er ikke særlig modne. Så jeg syntes nu egentlig programmet er ret godt og jeg syntes absolut ikke kun der vises en dårlig side.

Fuldstændig enig, jeg ser det osse som total underholdning. - og ja, nogle gange kan man godt se hvor de har det fra....Malou Stella's mor syntes jeg dog er utrolig sød, men hun er for god af sig og hendes datter bruger hende med hud og hår...det får da mig til at tænke: nå ja, man skal heller ikke forkæle sine børn på den måde, så giver det osse bagslag.

Yderligere syntes jeg ofte De Unge Mødre har et dårligt ry, men der er så osse dem der går mod strømmen, som f.eks. Christina med Oliver..hun klarer det skide flot.

Anmeld

21. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

syns det er så træls når folk dømmmer alle som er unge , fordi de ser det der de (unge mødre) er selv kun 17 og gravid. og syns tit man høre nu skal du ikk være ligesom hende der og der og der i de unge mødre., syns det avligt at nogle dømmer , alle unge , når de ser de unge mødre.
jeg ser selv de unge mødre og kan godt blive foravet over hvordan de er over for der børn, men det sgu ikk alle unge der er sådan!!! ja ved ikk hvad jeg ville med det, men bare ud med det!

Anmeld

21. oktober 2009

Betina88

Jeg ser aldrig De Unge Mødre ,.. Gider ikk' bruge tid på det ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.