D.u.m oh my god!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.465 visninger
61 svar
0 synes godt om
21. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

ja jeg følger med i D.U.M. (De Unge Mødre), men hold da ellers op.... nogen gange bliver jeg sgu lidt chokeret!!

har lige set alle de afsnit der ligger på nutv.dk der er 2 afsnit forud.... jeg er lidt chokeret over Hannah´s måde at behandle andre mennesker på... hold op hvor kan hun være strid ved sin mor, og hold op hvor hun ryger mange smøger!

og Melissa og Nick, de kan da bare over hovedet ikke finde ud af det med at have et fælles barn.... det er altså trist!

måtte bare lige af med frustrationerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

Honningblomst

ka-ri-na skriver:

ja jeg følger med i D.U.M. (De Unge Mødre), men hold da ellers op.... nogen gange bliver jeg sgu lidt chokeret!!

har lige set alle de afsnit der ligger på nutv.dk der er 2 afsnit forud.... jeg er lidt chokeret over Hannah´s måde at behandle andre mennesker på... hold op hvor kan hun være strid ved sin mor, og hold op hvor hun ryger mange smøger!

og Melissa og Nick, de kan da bare over hovedet ikke finde ud af det med at have et fælles barn.... det er altså trist!

Men så lyder det da som om programmerne virker efter hensigten..

Anmeld

21. oktober 2009

Mira0911

ka-ri-na skriver:

Nu var det meningen jeg skulle følge med i DUM... Men er ikke kommet videre med det...

Tilfældigvis så jeg et klip i reklamerne, ved ikke om det var i sidste uge..

At en af mødrene/forældrene kastede deres barn ind i deres seng?

Var det godt eller i ond mening, de gjorde det? Hvis nogen dog så det...

Anmeld

21. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

Eva skriver:

Men så lyder det da som om programmerne virker efter hensigten..

ha ha .... ja nu kan jeg vel ikke komme ind under betegnelsen "ung mor" længere.... men ja, jeg bliver ganske chokeret.... ofte.... og forarget til tider..... der er mange af de unge mødre som ryger mens de er gravide..... eller gør andre ting jeg ikke forstår...

Anmeld

21. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

Dutte84 skriver:

Nu var det meningen jeg skulle følge med i DUM... Men er ikke kommet videre med det...

Tilfældigvis så jeg et klip i reklamerne, ved ikke om det var i sidste uge..

At en af mødrene/forældrene kastede deres barn ind i deres seng?

Var det godt eller i ond mening, de gjorde det? Hvis nogen dog så det...

hmm.... det synes jeg ikke lige jeg har set... kan du huske om det var en mand eller en pige og hvad køn barnet var? evt udseende?

Anmeld

21. oktober 2009

Mira0911

ka-ri-na skriver:

hmm.... det synes jeg ikke lige jeg har set... kan du huske om det var en mand eller en pige og hvad køn barnet var? evt udseende?

Pruuuh... Det nåede jeg slet ikke og se... så bare at barnet blev kastet ind i sengen....

Anmeld

21. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

tremmeseng?

Dutte84 skriver:

Pruuuh... Det nåede jeg slet ikke og se... så bare at barnet blev kastet ind i sengen....

Anmeld

21. oktober 2009

Mira0911

ka-ri-na skriver:

tremmeseng?

Jeg mener det var forældrenes seng, kan godt være det var en tremmeseng barnet blev kastet ned i...

Anmeld

21. oktober 2009

Honningblomst

ka-ri-na skriver:

ha ha .... ja nu kan jeg vel ikke komme ind under betegnelsen "ung mor" længere.... men ja, jeg bliver ganske chokeret.... ofte.... og forarget til tider..... der er mange af de unge mødre som ryger mens de er gravide..... eller gør andre ting jeg ikke forstår...

Men hvorfor er det mennesker finder det interessant at se på...for det er jo helt sikkert lavet for at vise det ekstreme.

Jeg har set det enkelte gange og bliver helt dårlig over det, synes virkelig det er et gennemgående tema at de mødre er FOR "unge"(og sikkert også havde været det om 15 år)...

Knus Eva..

Anmeld

21. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

personligt er det ren underholdning.... så bliver jeg lige mindet om at vi ikke alle har de samme forudsætninger.....

men ja, skrækkeligt til tider... ser man på nogen af forældrene kan man godt se hvorfor det kan gå som det gør....

Eva skriver:

Men hvorfor er det mennesker finder det interessant at se på...for det er jo helt sikkert lavet for at vise det ekstreme.

Jeg har set det enkelte gange og bliver helt dårlig over det, synes virkelig det er et gennemgående tema at de mødre er FOR "unge"(og sikkert også havde været det om 15 år)...

Knus Eva..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.