Så kom der sørme børnepenge igen...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2009

Betina88

Vi ha' brugt pengene til noget mad og lidt tøj på ham  , Phillip .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

Munder

Eva skriver:

Det må da være dejligt ikke at være afhængige af det...håber jeg en dag har så stort et økonomisk overskud at jeg heller ikke behøver tænke på hvornår og om de penge kommer...lige nu er de 14.000kr meget værd for mig...

Knus..

Vi får jo heller ikke så meget i kvartalet, da vi kun har et barn. Kan sagtens se, at 14.000, kan betyde rigtig meget

Anmeld

22. oktober 2009

Honningblomst

Dorte W. skriver:

Vi får jo heller ikke så meget i kvartalet, da vi kun har et barn. Kan sagtens se, at 14.000, kan betyde rigtig meget

Ja... især når man er på su..

Anmeld

22. oktober 2009

3drenge

Har købt de fedeste vinterjakker til drengene fra Ticket To Heaven, men hold da op de var dyre men så sku de også gerne holde næste år med.

Anmeld

22. oktober 2009

Nymor

Hvad får man egentlig i børnepenge nutildags?

Kh mig  ;o)

Anmeld

22. oktober 2009

Valle81

Nymor skriver:

Kh mig  ;o)

Hejsa:0)

Fra nyfødt og indtil det fyldte 3. år, så er taksten på lidt over 4100. Derefter falder det til ca 3350 fra 3 år til det fyldte 7. år og derefter falderdet til under 2000 kr indtil 18 år.

Taksterne stiger en smile hvert år, ca 100 kr.

Christina

Anmeld

22. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

Nymor skriver:

Kh mig  ;o)

og så skal man huske at man kan søge tillæg afh. af indkomst... oftest som enlig :0)

Anmeld

22. oktober 2009

Ayasmor

ka-ri-na skriver:

og så skal man huske at man kan søge tillæg afh. af indkomst... oftest som enlig :0)

Jeg mener nu at børnepengene er fast, og så kan du kun søge yderligere som enlig

Anmeld

22. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

ja men det er også godr det samme for mig :0) man får en ekstra ydelse men det er i forbindelse med børnepengene :0)

Ayasmor skriver:

Jeg mener nu at børnepengene er fast, og så kan du kun søge yderligere som enlig

Anmeld

22. oktober 2009

Ayasmor

ka-ri-na skriver:

ja men det er også godr det samme for mig :0) man får en ekstra ydelse men det er i forbindelse med børnepengene :0)

okay.. troede bare du mente at man kunne søge afh. af sin indkomst.. my bad..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.