Så kom der sørme børnepenge igen...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2009

Ayasmor

Her er der købt autostol, juniordyne og noget tøj.. der er dog stadig en del tilbage som er røget på budgetten..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

starsofheaven

Jeg har købt den første jule gave til Josephine, og så har jeg shoppet nyt tøj til hende, et par reebok røg der lige til mor her, ja og så er der lidt tilbage og det er bare til hyggeshop til min datter!

Anmeld

21. oktober 2009

Sees

Der røg en del ind på budgetten - Men Emil fik da også lige nyt tøj (For 1500kr. ) og jeg fik mig også lige en ny vinterjakke

Anmeld

21. oktober 2009

Munder

Jeg må ærligt indrømme, at jeg havde glemt der kom børnepenge...... det holder jeg ikke lige øje med.

De er ikke øremærket til noget specielt.

Anmeld

21. oktober 2009

Rikke, Liam & Linus

Vores børnepenge skal gå til navngivningsfest her den 14 november.

Men nu er lillefyrens garderobe også lige blevet vinter-opdateret, så der skulle ikke mangle noget

Anmeld

21. oktober 2009

frk andreasen

jeg betalte lidt regninger også shoppede jeg osse lidt vintertøj til  min datter . og så købte jeg  en dvd med mickeys club house,. hun ÆÆÆÆLSKER bare mickey. så hun var bare så glad jeg begyndte næsten at græde så rørt blev jeg da jeg så hendes lille ansigt der fik julelys i øjene da hun fik den da hun kom hjem fra dp.. den skulle sættes på med det samme.. det var simpelthen det bedste

knus tanja

er fuldstændig smadret af at være inde i byen i går. mine bækkensmerter er så slemme i dag

Anmeld

21. oktober 2009

LotteN

nogle af dem blev brugt før de stod på kontoen til vintertøj....

På lørdag skal vi en tur til outles messe i herning, så der ryger nok også lidt, både til os selv og til Lærke.

og resten ryger ind på kontoen til at rette op på kontoen

Anmeld

21. oktober 2009

Honningblomst

Dorte W. skriver:

Jeg må ærligt indrømme, at jeg havde glemt der kom børnepenge...... det holder jeg ikke lige øje med.

De er ikke øremærket til noget specielt.

Det må da være dejligt ikke at være afhængige af det...håber jeg en dag har så stort et økonomisk overskud at jeg heller ikke behøver tænke på hvornår og om de penge kommer...lige nu er de 14.000kr meget værd for mig...

Knus..

Anmeld

21. oktober 2009

sarahb

Ihhh ja vores er gået til et rejse til prag for os 3 her d.16 nov. på min fødselsdag. skal være der 5 dage..., ELKER PRAG!
Alt isaacs vintertøj er købt sidste måned, alt fra støvler, luffer, flyverdragt regntøj, huer osv. jaaa alt... Også skal der selvfølgelig shoppes igennem i Prag. WEEEEE..
Og isaac har fødselsdag her d.1 så vi køber ikk legetøj lige nu selvom han mangler synes jeg, men ved vi får alt til fødslsdagen.. der er inviteret 55 menneskerover et par dage.. ja fejres skal han..
Ved at han intilvidere får Wheelybug, lampe fra huset holte, værktøjsbord, brio puttekasse og ny dyne og pude... jubiii...

Anmeld

21. oktober 2009

Rasmine

Eva skriver:

Det må da være dejligt ikke at være afhængige af det...håber jeg en dag har så stort et økonomisk overskud at jeg heller ikke behøver tænke på hvornår og om de penge kommer...lige nu er de 14.000kr meget værd for mig...

Knus..

14.000?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.