Så kom der sørme børnepenge igen...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.698 visninger
56 svar
0 synes godt om
21. oktober 2009

Honningblomst

Og hvad skal I så bruge disse skønne ekstrapenge til?

Jeg tog en pjækkedag med min ældste søn i går (kun ham der pjækkede) og så tog vi ud og købte julegaver og fødselsdagsgaver(har lige fire i familien inden jul)

Så nu mangler jeg kun et par gaver...og det er da bare det skønneste, så skal jeg ikke tænke på det.

Hvad med Jer...

Knus Eva...som også lige shoppede lidt selv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

Vingummien

Ja vores er næsten væk. Vi har jo ikke så mange penge, så nogen er brugt på regninger og så skal resten bruges på transport her i weekenden når frank skal hente sin datter fredag.

Men fik da shoppet alligevel da vi fik solgt barnevogen, så ny klapvogn til knægten. så må jeg igen vente på nyt tøj og håbe der er penge til det her til den 1

Anmeld

21. oktober 2009

Honningblomst

suanne85 skriver:

Ja vores er næsten væk. Vi har jo ikke så mange penge, så nogen er brugt på regninger og så skal resten bruges på transport her i weekenden når frank skal hente sin datter fredag.

Men fik da shoppet alligevel da vi fik solgt barnevogen, så ny klapvogn til knægten. så må jeg igen vente på nyt tøj og håbe der er penge til det her til den 1

Åh, altså...børnene før mødrene... men dejligt med en ny klapvogn..

Knus Eva..

Anmeld

21. oktober 2009

Vingummien

Eva skriver:

Åh, altså...børnene før mødrene... men dejligt med en ny klapvogn..

Knus Eva..

Ja det er rigtig dejligt, så skal der ikke tænkes på sådan noget de næste par år, og nu har han næsten det han skal bruge her igennem vinteren. Han mangler bare lidt alm lunt tøj,  da vi har meget tyndt tøj til ham.

Anmeld

21. oktober 2009

Mca<3

Ha vores stakkels børnecheck er gået til håndværkere ,,,  Men vi venter på at få vores indskud tilbage for lejligheden  30000 kr ,,,  Men ingen af ungerne mangler noget

Anmeld

21. oktober 2009

Honningblomst

Tanja.. skriver:

Ha vores stakkels børnecheck er gået til håndværkere ,,,  Men vi venter på at få vores indskud tilbage for lejligheden  30000 kr ,,,  Men ingen af ungerne mangler noget

Øv, med en regning men hvor skønt med så mange penge retur.

Mine unger mangler heller intet, alt er købt til det næste halve år, derfor jeg tænkte det var smart med julegaverne.

Knus.

Anmeld

21. oktober 2009

mor_sabina

Eva skriver:

Og hvad skal I så bruge disse skønne ekstrapenge til?

Jeg tog en pjækkedag med min ældste søn i går (kun ham der pjækkede) og så tog vi ud og købte julegaver og fødselsdagsgaver(har lige fire i familien inden jul)

Så nu mangler jeg kun et par gaver...og det er da bare det skønneste, så skal jeg ikke tænke på det.

Hvad med Jer...

Knus Eva...som også lige shoppede lidt selv..

Ja vi skal have os en autostol for den mindre formue
Lyder som total hyggedag

Anmeld

21. oktober 2009

Mca<3

Eva skriver:

Øv, med en regning men hvor skønt med så mange penge retur.

Mine unger mangler heller intet, alt er købt til det næste halve år, derfor jeg tænkte det var smart med julegaverne.

Knus.

Julegaver bliver pludselig også en stor udskrivning ,,,   Du er sgu heldig at du er kommet i gang ,, Vi plejer at stor shoppe en af de sidste dage inden jul

Anmeld

21. oktober 2009

Honningblomst

mor_sabina skriver:

Ja vi skal have os en autostol for den mindre formue
Lyder som total hyggedag

De er sgu også en udskrivning, de autostole..

Og ja, vi havde en super dejlig dag, Jeppe og mig...

Knus..

Anmeld

21. oktober 2009

Jules

Viktor skal have lidt tøj Meget lidt... Da han har rigeligt...

Resten går til hans nye værelse Der gerne skulle stå færdigt om 8 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.