Så kom der sørme børnepenge igen...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2009

Lise

De røg i et hul..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

Diana...

Her skal Lucas have en flyver dragt mor her skal have noget varmere tøj og en vinter jakke og så de penge jo væk

Anmeld

21. oktober 2009

TbCp

Vores er brugt for længst
Tilgengæld skulle der inden længe gerne ankomme to pakker med tøj til Liva.
Mortiltvillinger, som er herinde, har det lækreste tøj til sine unger, tror snart alt Livas tøj er noget jeg har købt fra hende.... bare skønt

Anmeld

21. oktober 2009

Honningblomst

Tanja.. skriver:

Julegaver bliver pludselig også en stor udskrivning ,,,   Du er sgu heldig at du er kommet i gang ,, Vi plejer at stor shoppe en af de sidste dage inden jul

Ja, det koster altså lidt....og så må jeg indrømme jeg slet ikke kan holde ud at gøre det i sidste øjeblik, synes det stresser mig. Min x han var altid ude de sidste dage og bare det kunne stresse mig..

Knus.

Anmeld

21. oktober 2009

Mie A

Altid i budgettet

Anmeld

21. oktober 2009

mor_sabina

Eva skriver:

De er sgu også en udskrivning, de autostole..

Og ja, vi havde en super dejlig dag, Jeppe og mig...

Knus..

Herhjemme bruger vi bare pengene til ekstra forkælelse til Phillip og os selv. Jeg er ikke begyndt at læse endnu så vi nyder overskudstiden

Anmeld

21. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi skal have købt en Trip Trap stol til Lina og så er vores bil lige gået i stykker - så det var de penge  Som udgangspunkt kommer pengene ind i vores budget, men hvis vi skal købe nogen større ting til børnene gør vi det altid når vi får børnepenge. Vi regner med, at Lina skal have en større autostol til januar og det passer med børnepengene og måske vi er heldige, at få den på tilbud

Kh. Katja - Lina 240309 og Luka 151007

Anmeld

21. oktober 2009

CarinaSB

Vores børnepenge går til Noah's barnedåb som skal holdes næste søndag

Anmeld

21. oktober 2009

SaNiNa

De var skam brugt på forhånd, da vi har købt en barnvogn mere, en voksi, og en junior dyne.

så de røg direkte ind på kontoen

Anmeld

21. oktober 2009

Berg

Det blev til en barnevognssele, en ny babyalarm og 2 natdragter. Resten ryger ind på kontoen til at dække bleer, tøj osv. i fremtiden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.