Så kom der sørme børnepenge igen...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2009

Kloster

Hej

Børnepengene røg ind på opsparingen. Vores opsparing har aldrig været særlig høj, så det er skønt med noget extra der. Men efter manden er en del i Tyskland for tiden, ryger den vist en del i vejret i dec måned. Har vi sgu aldrig prøvet før, men vi vil nyde det.

Men der skal bruges penge på Flyverdragt til Mads, vinterjakker til Rasmus og Nicolaj, indendørssko til Nicolaj... Også håber jeg på en ny jakke til mig også.

Ellers skal der jo købes julegaver. Og dem har vi mange af. Ellers har vi en del fødselsdage i dec også.

Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

MyntheMus

Vores skal ikke bruges til noget specielt. Skal dog snart holde barnedåb, så lidt af det skal nok bruges dertil.  

Anmeld

21. oktober 2009

A.

det er næsten brugt..mathinus skulle have vinterstøvle flyverdragt osv så ikke meget er tilbage

Anmeld

21. oktober 2009

tumle81

Vi har købt vinterstøvler til ungerne, lidt vinter tøj, tøj til min mand og resten er sat på kontoen til evt til ungerne og hvis vi lige pludselig mangler lidt til den lille nye baby

Knus Kathrina 39+1

Anmeld

21. oktober 2009

Honningblomst

Mebach skriver:

14.000?

Ja?

Anmeld

21. oktober 2009

ekzunz

Vores 14.000 indgår bare i det daglige.....

Jeg glæder mig også til at de ikke bare skal ind på budgetten, men rent faktisk kan bruges på lidt lækkert....Men nu er der kun 1 år til den første er færdig med børnepenge, så det når vi nok ikke foreløbig....

Anmeld

21. oktober 2009

qp

Znuzke skriver:

Vores 14.000 indgår bare i det daglige.....

Jeg glæder mig også til at de ikke bare skal ind på budgetten, men rent faktisk kan bruges på lidt lækkert....Men nu er der kun 1 år til den første er færdig med børnepenge, så det når vi nok ikke foreløbig....

14000 - er det fordi der er mange unger eller hvordan regner de det ud?

Anmeld

22. oktober 2009

Mor.sander

Vores er gået til betaling for min mands opbevarede møbler, som vi så henter i næste måned, så det  ude af verden.

Ellers er de gået til et par vinterstøvler, en vinter jakke og noget blandet tøj til Simon.

Oven i skal Felicia have vinterstøvler og jeg en vinter jakke.

Anmeld

22. oktober 2009

Mca<3

JEG FÅR 15000 KR HVER 3 MD ...

BØRNECHECK FOR 3 BØRN OG SÅ BØRNEPENGE FOR MINE 2 STORE FÅR JEG OGSÅ KVARTALSVIS AF KOMMUNEN PGA DERES FAR IKKE LEVER MERE,, DET ER EN PÆN SJAT HVER 3 MD.

Anmeld

22. oktober 2009

Karo

Jeg havde helt glemt at det var tid til børnepenge igen Må ærligt indrømme at jeg ikke helt har styr på hvornår det er de kommer.

De skal ikke bruges til noget specielt. Hvad vi nu syndes vi mangler og ellers bliver de sparet op.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.