Anna-jonas skriver:
Åhhhhh...................søde Bettina, hvor gør det mig ondt for jer. Håber at scanningen viser at der ikke er noget galt i hjernen, men at det "bare" er øjnene. Hos vores lille Ida, er det desværre i hjernen at der er noget galt, så det kan ikke rettes med briller.
Hold fast i, at i ER gode forældre.......................for synes godt nok at i er blevet "dømt" af folk der helt klart ikke er deres jobs karakter bevidst. Når børn har nystagmus.........................er det ret tydeligt, og kan IKKE forveksles med manglende øjenkontakt. Tror det er p.g.a jeres unge alder og jeres forhistorie, at myndighederne har haft kig på jer. Men det gør det jo ikke mindre forfærdentligt at være jer..................og være bange for at miste Philip. Synes sgu' at der er nogle der skylder jer en undskyldning.
Den tilstand vores to små børn lider af, er så utrolig sjælden............................ved du det?? Så måske kan vi bruge hinandens erfaringer fremover. Jeg tilføjer dig som ven......................håber at du vil tage imod mig.
Knus Mette
Det er nemerlig de det gør , at de ta'r vores baggrund for at dømme os .. De ska' nemerlig gi' os en undskyldning .. Det vil jeg helt klart gi' dig ret i ..
Vi får et brev fra sygehuset , hvornår han ska' til MF-scanning .. Tror jeg nok det hed .. Så krydser vi virkelig fingre for at det ikk' er hjernen der fejler noget ..
Øjenlægen sa'e osse at briller ikk' hjalp på den sygdom .. Og vi håber virkelig at det er øjnene der er noget galt med , så de ka' rede hans syn .. Men vi håber mest på at synet kommer af sig selv med , når han bli'r ældre med tiden ..
Vi er nemerlig go'e forældre , og det holder vi fast i .. Han er vores lille guldklump og han er så mega dejlig og nem .. Han er gla' og trives hos os .-. Vi gider bare ikk' den børnesagsbehandler ,. Og det værste er at hvis vi ikk' samarbejder , så snakker hun om tvangsfjernelse ..
Jeg ha' osse godkendt dig ..
Jeg er gla' for der er en der støtter mig i denne her situation vi er kommet ind i ,.. 
Anmeld