Øjenkontakt til jeres spædbørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29.430 visninger
74 svar
0 synes godt om
20. oktober 2009

Betina88

Jeg må hører jer om den her ting .. Ha' I problemer med øjenkontakt til jeres små guldklumper , eller er det bare mig og Mathias der ha' det til Phillip ?

Hans øjne kører rundt , og det ha' lykkedes os nogle gange at få øjenkom´ntakt til ham ,, Når han får mad eller når vi sidder med ham ,, Men når vi sidder med ham , er det kun et kort øjeblik han vil kigge på os , men ellers stritter han sådan imod og bli'r tvær ..

Vi ringer til lægen i morgen og får en tid (hvis vi ka' komme igennem) og få tjekket hans øjne ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

Ox.

Betina88 skriver:

Jeg må hører jer om den her ting .. Ha' I problemer med øjenkontakt til jeres små guldklumper , eller er det bare mig og Mathias der ha' det til Phillip ?

Hans øjne kører rundt , og det ha' lykkedes os nogle gange at få øjenkom´ntakt til ham ,, Når han får mad eller når vi sidder med ham ,, Men når vi sidder med ham , er det kun et kort øjeblik han vil kigge på os , men ellers stritter han sådan imod og bli'r tvær ..

Vi ringer til lægen i morgen og får en tid (hvis vi ka' komme igennem) og få tjekket hans øjne ..

Jeg har utrolig nemt ved at få kontakt med Lilje ... har din sp ikke lagt mærke til det ?

Anmeld

20. oktober 2009

Betina88

SussieOx skriver:

Jeg har utrolig nemt ved at få kontakt med Lilje ... har din sp ikke lagt mærke til det ?

Jo , det ha' hun .. Hun var her i dag .. Vi ska' osse ha' en stiffinder to gange om ugen og tjekke hans øjenkontakt .. Næste gang vi ska' til møde hos børnesagsbehandleren , går vi igang med undersøgelsen .. Så vi ka' få den person herhjem ,,

Vi ringer osse til lægen i morgen og få tjekket hans syn ,,

Anmeld

20. oktober 2009

anna-jonas

Hej!

Hvordan kører hans øjne rundt?? Sådan flakkende fra side til side, eller ???

Jeg spørger, fordi vores lille Ida fik flakkende blik (nystagmus) efter 3 mdr. vaccinationen. Hun var indlagt i lang tid, men man har stadig ikke helt afdækket hvad hendes øjenflakken skyldes.

Godt at i skal til læge med ham...........

Anmeld

20. oktober 2009

Betina88

Anna-jonas skriver:

Hej!

Hvordan kører hans øjne rundt?? Sådan flakkende fra side til side, eller ???

Jeg spørger, fordi vores lille Ida fik flakkende blik (nystagmus) efter 3 mdr. vaccinationen. Hun var indlagt i lang tid, men man har stadig ikke helt afdækket hvad hendes øjenflakken skyldes.

Godt at i skal til læge med ham...........

Ja , og sådan op ad og ned ad ,,. Han kigger osse efter skapt lys ..

Nu håber jeg at jeg ka' komme igennem til lægen i morgen og få en tid hurtigst muligt ..

Og vi ska' sidde med ham for det meste og prøve at få øjenkontakt .. Det bli'r anstrengende ..

Anmeld

20. oktober 2009

anna-jonas

Betina88 skriver:

Nu håber jeg at jeg ka' komme igennem til lægen i morgen og få en tid hurtigst muligt ..

Og vi ska' sidde med ham for det meste og prøve at få øjenkontakt .. Det bli'r anstrengende ..

Okay...........køre hans øjne rundt hele tiden?? Er de aldrig i ro??

Anmeld

20. oktober 2009

anna-jonas

Betina88 skriver:

Og hvornår startede det?? Har det hele tiden været sådan??

Anmeld

20. oktober 2009

Betina88

Anna-jonas skriver:

Okay...........køre hans øjne rundt hele tiden?? Er de aldrig i ro??

Jo , de holder osse i ro , når han spiser og når han er li'e vågnet eller er meget træt og er ved at falde i søvn , så er den hjemme , men det er mest , hvis han er overtræt at vi ikk' ka' så godt .. Eller er meget frisk i det ..

Anmeld

20. oktober 2009

anna-jonas

Altså, så små bebser kan jo ikke holde øjenkontakt særligt længe af gangen..............så undviger de, ved at kigge væk eller virre med hovedet. Det betyder som regel at de vil have lidt ro nu. Men få en tid hos lægen så i lige kan få ham tjekket. Der er jo ingen grund til at være unødigt urolig.

Anmeld

21. oktober 2009

anna-jonas

Gi'r du lige et praj, når i har talt med lægen???

MEtte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.