Når kæresten bor sammen med sin x

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2019

Møghe

Flere skriver, at de “leger far, mor og børn” og “familie”. Nej de ER far, mor og børn.

I mine øre lyder det fantastisk, at det er forældrene, der flytter og lader børnene få en fast base. Det må give børnene nogle fantastiske muligheder for stabilitet og følelsen af at høre til.

Hvis jeg var i trådstarters sted, ville jeg aldrig forsøge at ændre disse rammer, men hvis jeg ikke kunne se mig ind i familiekonstallationen, ville jeg trække mig. Jeg er ikke i tvivl om, at det vil kræve meget af den nye partner at indgå i forholdet. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2019

Tommelise

Møghe skriver:

Flere skriver, at de “leger far, mor og børn” og “familie”. Nej de ER far, mor og børn.

I mine øre lyder det fantastisk, at det er forældrene, der flytter og lader børnene få en fast base. Det må give børnene nogle fantastiske muligheder for stabilitet og følelsen af at høre til.

Hvis jeg var i trådstarters sted, ville jeg aldrig forsøge at ændre disse rammer, men hvis jeg ikke kunne se mig ind i familiekonstallationen, ville jeg trække mig. Jeg er ikke i tvivl om, at det vil kræve meget af den nye partner at indgå i forholdet. 

Der er godt nok forskel på, om forældrene skiftes til at flytte ind og ud  og så på, at de bor der på samme tid.

Jeg ville ikke være kæreste med en mand, der ikke kunne finde ud af, at han ikke skulle bo sammen med ekskonen.

Anmeld Citér

8. marts 2019

Abracadabra

Tommelise skriver:

Der er godt nok forskel på, om forældrene skiftes til at flytte ind og ud  og så på, at de bor der på samme tid.

Jeg ville ikke være kæreste med en mand, der ikke kunne finde ud af, at han ikke skulle bo sammen med ekskonen.

Næh, men derfor skal TS da også droppe ham. Han HAR en familie og ingen grund til at starte en ny. Så medmindre man er helt afklaret med bare at være weekendkæreste uden fælles børn, skal man finde en anden mand. 

Anmeld Citér

8. marts 2019

Tommelise

Abracadabra skriver:

Næh, men derfor skal TS da også droppe ham. Han HAR en familie og ingen grund til at starte en ny. Så medmindre man er helt afklaret med bare at være weekendkæreste uden fælles børn, skal man finde en anden mand. 

Jeg er fuldstændig enig.

Den "skønne" mand spiller på to heste. 

Jeg ville se mig om efter en anden.

Anmeld Citér

8. marts 2019

Tommelise

Abracadabra skriver:

Man skal da heller ikke finde sig i det, selv om man er weekendkæreste uden fælles børn. 

Så er man jo bare elskerinde.

Anmeld Citér

8. marts 2019

AnoMor

Synes godt nok det er nogle grove udtalelser/hentydninger nogle kommer med. 

I kan da på ingen måde udtale her om om mor og far fortsat er sammen bare fordi de bor sammen. Det wr da noget pis at fyrer af bare fordi at I ikke forstår sen levevis. 

Mine forældre gjorde faktisk præcis det samme da de blev skilt et langt stykke tid efter og begge fik nye kæreste. Mine forældre var ikke sammen i mens. De var bare gode forældre for deres børn. 

Har samtidig en veninde der bor sammen med sin ex selvom de ikke er sammen mere. De har 2 små børn  far sover i stuen og mor i soveværelset og nej de laver sjovt nok heller ikke noget andet end at være gode forældre for deres børn 

TS. Hvis du ikke kan leve med den måde de lever på. Så synes jeg du skal give slip og komme videre. Du kendte til det fra start af. 

Anmeld Citér

8. marts 2019

Tommelise

AnoMor skriver:

Synes godt nok det er nogle grove udtalelser/hentydninger nogle kommer med. 

I kan da på ingen måde udtale her om om mor og far fortsat er sammen bare fordi de bor sammen. Det wr da noget pis at fyrer af bare fordi at I ikke forstår sen levevis. 

Mine forældre gjorde faktisk præcis det samme da de blev skilt et langt stykke tid efter og begge fik nye kæreste. Mine forældre var ikke sammen i mens. De var bare gode forældre for deres børn. 

Har samtidig en veninde der bor sammen med sin ex selvom de ikke er sammen mere. De har 2 små børn  far sover i stuen og mor i soveværelset og nej de laver sjovt nok heller ikke noget andet end at være gode forældre for deres børn 

TS. Hvis du ikke kan leve med den måde de lever på. Så synes jeg du skal give slip og komme videre. Du kendte til det fra start af. 

Nu skriver TS, at de flytter ud og ind på skift - og samtidig bor sammen en del af tiden.

Det synes jeg, er forvirrende for børnene og sender meget uklare signaler.

Og man skal godt nok være meget large som ny kæreste for at indgå i den konstellation.

Enten flytter man ud og ind og lader børnene have en fast base.

Eller også bor man sammen. 

Det andet er noget rod. 

Og hvem siger, at TS kendte til det hele fra starten ? -

Det er ikke sikkert, manden har været helt ærlig. 

Jeg har én gang været sammen med en mand, der ikke kunne finde ud af, hvad han ville. Det gider jeg ikke igen.

Anmeld Citér

8. marts 2019

AnoMor

Tommelise skriver:

Nu skriver TS, at de flytter ud og ind på skift - og samtidig bor sammen en del af tiden.

Det synes jeg, er forvirrende for børnene og sender meget uklare signaler.

Og man skal godt nok være meget large som ny kæreste for at indgå i den konstellation.

Enten flytter man ud og ind og lader børnene have en fast base.

Eller også bor man sammen. 

Det andet er noget rod. 

Og hvem siger, at TS kendte til det hele fra starten ? -

Det er ikke sikkert, manden har været helt ærlig. 

Jeg har én gang været sammen med en mand, der ikke kunne finde ud af, hvad han ville. Det gider jeg ikke igen.

Ingen. Det gjorde mine forældre også i en lang periode. Flyttede på skift ud af huset. Min bror og jeg var aldrig forvirret eller fik se det uklare signaler. Tværdigmod. Vi vidste præcis hvad der foregik. Også da de begge fik nye partnere. 

Nej det skal MAN ikke nødvendigvis. Du kan ikke udtale dig på andres vegne om hvordan man skal reagerer og føle i sen slags samliv. 

Det fungerer ikke for DIG. Fair nok. Så lad være at indgå i sådan et forhold. 

Lad være at gør alle mænd til idioter bare fordi DU hat mødt en fer ikke kunne opfører sig ordenligt. 

Min ex var mig utro, det betyder ikke at din mand så også er dig utro eller andre er. 

Anmeld Citér

8. marts 2019

Tommelise

AnoMor skriver:

Ingen. Det gjorde mine forældre også i en lang periode. Flyttede på skift ud af huset. Min bror og jeg var aldrig forvirret eller fik se det uklare signaler. Tværdigmod. Vi vidste præcis hvad der foregik. Også da de begge fik nye partnere. 

Nej det skal MAN ikke nødvendigvis. Du kan ikke udtale dig på andres vegne om hvordan man skal reagerer og føle i sen slags samliv. 

Det fungerer ikke for DIG. Fair nok. Så lad være at indgå i sådan et forhold. 

Lad være at gør alle mænd til idioter bare fordi DU hat mødt en fer ikke kunne opfører sig ordenligt. 

Min ex var mig utro, det betyder ikke at din mand så også er dig utro eller andre er. 

Det lyder jo ikke, som om det fungerer for TS.

Jeg har ingen steder skrevet, at alle mænd er idioter. Det er dine ord.

Min nuværende kæreste er f.eks. ikke en idiot.

Og jeg er IKKE indgået i sådan et forhold. Lad venligst være med at udtale dig om noget, du ikke ved noget om.

Jeg var sammen med en kæreste, som var utro. Det er da absolut ikke det samme, som at jeg er indgået i et forhold, hvor han boede sammmen med en kes.

Du kan jo heller ikke udtale dig om, hvad TS har vidst og ikke vidst på forhånd.

Anmeld Citér

8. marts 2019

AnoMor

Tommelise skriver:

Det lyder jo ikke, som om det fungerer for TS.

Jeg har ingen steder skrevet, at alle mænd er idioter. Det er dine ord.

Min nuværende kæreste er f.eks. ikke en idiot.

Og jeg er IKKE indgået i sådan et forhold. Lad venligst være med at udtale dig om noget, du ikke ved noget om.

Jeg var sammen med en kæreste, som var utro. Det er da absolut ikke det samme, som at jeg er indgået i et forhold, hvor han boede sammmen med en kes.

Du kan jo heller ikke udtale dig om, hvad TS har vidst og ikke vidst på forhånd.

Præcis. Det fungerer ikke for hende. Så nå hun forlade forholdet. Hun skal ikke bede ham ændre det bare fordi det ikke fungerer for hende. 

Jo det har du faktisk. Du skriver først at hun bare er elskerinde fordi han stadig er sammen med ex konen (det ved du ikke noget om). Dernæst skriver du at du selv var sammen med en mand der ikke vidste hvad han ville og det vil du ikke igen. Dermed hentyder du til at ts kæreste er en idiot ligesom din ex var. Men du ved da Inter om hvad ts kæreste vil og ikke vil. 

Nej det er jeg sq godt klar over at du ikke er. Du nævner selv du ikke ville leve i sådan et forhold hvortil jeg svarer “så lad være at gå ind i sådan et”. Siger sq da ikke at du lever i et. Gå efter bolden!! 

Du siger jo netop at tá kæreste er hende utro ved at kalde hende for elskerinde. Hav dine facts på plads hvis du skal debatterer. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.