AnoMor skriver:
Synes godt nok det er nogle grove udtalelser/hentydninger nogle kommer med.
I kan da på ingen måde udtale her om om mor og far fortsat er sammen bare fordi de bor sammen. Det wr da noget pis at fyrer af bare fordi at I ikke forstår sen levevis.
Mine forældre gjorde faktisk præcis det samme da de blev skilt et langt stykke tid efter og begge fik nye kæreste. Mine forældre var ikke sammen i mens. De var bare gode forældre for deres børn.
Har samtidig en veninde der bor sammen med sin ex selvom de ikke er sammen mere. De har 2 små børn far sover i stuen og mor i soveværelset og nej de laver sjovt nok heller ikke noget andet end at være gode forældre for deres børn
TS. Hvis du ikke kan leve med den måde de lever på. Så synes jeg du skal give slip og komme videre. Du kendte til det fra start af.
Nu skriver TS, at de flytter ud og ind på skift - og samtidig bor sammen en del af tiden.
Det synes jeg, er forvirrende for børnene og sender meget uklare signaler.
Og man skal godt nok være meget large som ny kæreste for at indgå i den konstellation.
Enten flytter man ud og ind og lader børnene have en fast base.
Eller også bor man sammen.
Det andet er noget rod.
Og hvem siger, at TS kendte til det hele fra starten ? -
Det er ikke sikkert, manden har været helt ærlig.
Jeg har én gang været sammen med en mand, der ikke kunne finde ud af, hvad han ville. Det gider jeg ikke igen.
Anmeld
Citér