Er mor til både min søn og hans far...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2019

lineog4

Har ikke så meget at sige, andet end at foreslå, at hver gang din mand har lavet noget derhjemme, så skriv det ned med dato.. På den måde kan I se, hvor meget han egentlig laver.. For en af jer bliver overrasket.. Enten laver han ikke særlig tit noget, og så kan du fortælle ham, at på en uge har han måske kun gået ned med skraldespanden og intet andet.. Eller også laver han mere, end du lægger mærke til/tænker over, og på den måde bliver du måske overrasket 

Ja men også definere, hvad er det at lave noget. Jeg var en af dem, der blev meget overrasket da min bedre halvdel var væk i 3 måneder. Jeg blev ikke overrasket over, at han plejede at stå for opvaskemaskinen for det vidste jeg, men jeg blev overrasket over ting jeg slet ikke tænkte over. Fx når der manglede en liter mælk så løb han lige ned, når børnene skal hentes hos legekammerat så var det altid ham osv. Pludselig opdagede jeg alt det usynlige han lavede for nu hvor det ikke blev laver var det meget synligt. Jeg har været så heldig jeg også selv har været væk to gange af 3 uger så han også har opdaget alt det usynlige jeg laver - det betyder vi er stoppet med at fortælle hinanden, at vi er dem der laver mest, super sundt for forholdet.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2019

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
lineog4 skriver:

Ja men også definere, hvad er det at lave noget. Jeg var en af dem, der blev meget overrasket da min bedre halvdel var væk i 3 måneder. Jeg blev ikke overrasket over, at han plejede at stå for opvaskemaskinen for det vidste jeg, men jeg blev overrasket over ting jeg slet ikke tænkte over. Fx når der manglede en liter mælk så løb han lige ned, når børnene skal hentes hos legekammerat så var det altid ham osv. Pludselig opdagede jeg alt det usynlige han lavede for nu hvor det ikke blev laver var det meget synligt. Jeg har været så heldig jeg også selv har været væk to gange af 3 uger så han også har opdaget alt det usynlige jeg laver - det betyder vi er stoppet med at fortælle hinanden, at vi er dem der laver mest, super sundt for forholdet.

Ja selvfølgelig.. Den fik jeg lige glemt at skrive.. For ja man bliver nemlig mega overrasket over, hvor meget ens partner laver/gør for én

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.