De to dræbte kvinder i Marokko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2018

Anonym

B&J skriver:

Det lyder skrækkeligt.

er glad for den ikke er på facebook har været på arbejde hele dagen så har heller ikke hørt om det men hvor lyder det skrækkeligt 

Den er jo netop på facebook !!??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2018

Sprit25

Anonym skriver:

Jeg er ikke troll overhovedet. Det bliver jeg ikke af at du ikke forstår. 

Jeg forstår ikke at man vil lukke øjnene for sandheden i den her verden. 

Jeg siger jeg ville se den hvis jeg havde psyken. Men det har jeg ikke. Og dermed er behovet der heller ikke da psyken overskygger behovet. 

Synes det er sørgeligt at folk stempler folk som psykopater fordi de selv bare vil lukke øjnene for den verden de selv sætter børn ind i. 

Ved at se filmen støtter du ISIS! Du støtter terror, had, ulykke og er, i min optik, en årsag til at den her metode bliver det nye shit. Eller alt tyder på de har handlet alene, men ja ISIS elsker det. 

Stærk psyke eller ej, man ser et MORD! Det burde man satme kunne dømmes for. 

Anmeld Citér

24. december 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Det er en skrækkelig ting, der er sket. Aldrig om jeg ville se videoen..

som altid tager fb ikke action. Jeg ved, mange som har anmeldt den får at vide den ikke overskrider retningslinjerne. 

Jeg ved dog ikke, om det har ændret sig efter det  er kommet frem hvad det handler om? 

Jeg har heldigvis sat indstillingen til at det kun er venners venner som må kontakte mig, så jeg ikke får alle mulige mærkelige henvendelser. Fx. Den her video. 

Det er så skrækkeligt at begge familier har måtte slette deres fb. 

Anmeld Citér

24. december 2018

God-mor

Anonym skriver:

Ja det er så din mening. Min er en anden. 

I min verden er der et brist et sted, hvis man finder det spændende. 

Anmeld Citér

24. december 2018

HBV

God-mor skriver:

I min verden er der et brist et sted, hvis man finder det spændende. 

Det er ikke kun i din verden. 

Diverse retspsykiatere har også påpeget det i ubådssagen, hvor gerningsmanden som bekendt yndede at se diverse videoer af drab. Det er stærkt afvigende adfærd. 

Anmeld Citér

24. december 2018

Anonym

Det er ikke kun i din verden. 

Diverse retspsykiatere har også påpeget det i ubådssagen, hvor gerningsmanden som bekendt yndede at se diverse videoer af drab. Det er stærkt afvigende adfærd. 

Men det her handler om nysgerrighed. Og ikke om psykopater der på daglig basis opsøger film om mord. Der er stor forskel  

Alle taler om de stakkels piger, det i nyhederne, på aviserne, nogle får tilsendt en video... folk bliver nysgerrige. 

Nysgerrighed er en stærk motivator, der får os til at gøre vigtige opdagelser og udforske det ukendte.

Men ny forskning viser, at vores nysgerrighed somme tider er så stærk, at den får os til at vælge potentielt smertefulde og ubehagelige oplevelser uden nogen former for fordele. Det skriver Sciencenewsline.com.

https://videnskab.dk/kort-nyt/vores-nysgerrighed-vinder-over-darlige-konsekvenser

Personligt forsår jeg heller ikke folk ønsker at se det, men det en nysgerrighed jeg ikke kan sætte mig ind i. Og det som en anden skriver rigtig trist, for det er det isis ønsker. 

Slår lige fast at jeg IKKE vil se den, jeg har fuld foragt for hvad der er sket og for isis. 

Vi kan dog ikke stemple alle der ser videoen som psykopater eller mentalt afsporet eller andet, da det er en hel reel mekanisme i vore hjerne der gør os nysgerrige. 

Anmeld Citér

24. december 2018

B&J

Anonym skriver:

Den er jo netop på facebook !!??

Roligt havde lige glemt at skrive på min facebook 

Anmeld Citér

24. december 2018

Sprit25

Anonym skriver:

Men det her handler om nysgerrighed. Og ikke om psykopater der på daglig basis opsøger film om mord. Der er stor forskel  

Alle taler om de stakkels piger, det i nyhederne, på aviserne, nogle får tilsendt en video... folk bliver nysgerrige. 

Nysgerrighed er en stærk motivator, der får os til at gøre vigtige opdagelser og udforske det ukendte.

Men ny forskning viser, at vores nysgerrighed somme tider er så stærk, at den får os til at vælge potentielt smertefulde og ubehagelige oplevelser uden nogen former for fordele. Det skriver Sciencenewsline.com.

https://videnskab.dk/kort-nyt/vores-nysgerrighed-vinder-over-darlige-konsekvenser

Personligt forsår jeg heller ikke folk ønsker at se det, men det en nysgerrighed jeg ikke kan sætte mig ind i. Og det som en anden skriver rigtig trist, for det er det isis ønsker. 

Slår lige fast at jeg IKKE vil se den, jeg har fuld foragt for hvad der er sket og for isis. 

Vi kan dog ikke stemple alle der ser videoen som psykopater eller mentalt afsporet eller andet, da det er en hel reel mekanisme i vore hjerne der gør os nysgerrige. 

Nysgerrighed slog katten ihjel!

God jul alle! 

Anmeld Citér

24. december 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg er ikke troll overhovedet. Det bliver jeg ikke af at du ikke forstår. 

Jeg forstår ikke at man vil lukke øjnene for sandheden i den her verden. 

Jeg siger jeg ville se den hvis jeg havde psyken. Men det har jeg ikke. Og dermed er behovet der heller ikke da psyken overskygger behovet. 

Synes det er sørgeligt at folk stempler folk som psykopater fordi de selv bare vil lukke øjnene for den verden de selv sætter børn ind i. 

Der er da ingen der lukker øjnene. Tænker de fleste af os har læst om det men af respekt for de dræbte ville jeg ikke se videoen. 

Jeg kan ikke se formålet med at se den. 

Anmeld Citér

24. december 2018

Anonym

Sprit25 skriver:

Ved at se filmen støtter du ISIS! Du støtter terror, had, ulykke og er, i min optik, en årsag til at den her metode bliver det nye shit. Eller alt tyder på de har handlet alene, men ja ISIS elsker det. 

Stærk psyke eller ej, man ser et MORD! Det burde man satme kunne dømmes for. 

Igen JEG HAR IKKE SET DEN!! 

Hvad er det du ikke fatter !! 

Du skal på ingen måde hentyde til at jeg støtter dem ! Bare fordi du ikke er enig!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.