Anonym skriver:
Jeg blev simpelhen fanget af det, kunne ikke slukke, lidt ligesom ved videoer med mennesker der mishandler dyr, det er væmmeligt at se på, men mam bliver bar nød til at se den til ende for at vide hvad der sker
Man kunne hører hun var skandinavisk da hun råber av og siger nej nej, og syntes hårfarven og længden på håret mindede om Louisas :-( Jeg har en stærkt mentalitet, så det rammer heldigvis ikke hårdt, men man får virkelig en knude i maven over det! og havde engang en opgave i netop halshuggning og isis , hvor jeg faktisk fandt en hjemmeside hvor man ser alle mulige videoer hvor folk bliver halshugget osv. De er ret brutale, men den her var der ikke noget af deres normale budskab i, udelukkende drab for deres fornøjelse :-( og nej man skal ikke se det! Jeg anmeldte med det samme linket og det blev fjernet nogle timer senere.
Jeg har meget svært ved at forstå, hvordan man kan holde ud at se videoer af dyr og mennesker der bliver mishandlet. Jeg kan slet ikke sætte mig ind det med at skulle se hvordan det ender.
Måske handler det om at opbygge en tolerance, så jo mere man ser, jo nemmere bliver det. Men jeg tror helt seriøst at jeg ville kaste op eller blive virkelig dårlig fysisk/psykisk af at se det. Jeg har meget svært ved at forstå at du har kunne se de ting, men det er meget tydeligt hvor forskellig folk reagere, har jeg kunne forstå når jeg læser hvor mange der rent faktisk har set den video af (sandsynligvis) Louisa.
Anmeld
Citér