De to dræbte kvinder i Marokko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2018

Sprit25

Anonym skriver:

Læste os nogen søgte direkte på den for at se den

Videoen er jo et eksempel på, at der er syge mennesker over alt! 

ISIS ønsker at skabe frygt, had, tvivl osv og de vinder i den her sag. Det er så trist! Frygter godt nok deres metoder fra nu af

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2018

Sprit25

Anonym skriver:

Jeg har ikke selv set videoen. Udelukkende af den grund at jeg simpelthen ikke har psyken til det. Men jeg ville faktisk godt. For at opretholde og styrke det had til de forbandede mennesker der gør sådan noget. Og samtidig for at huske hvor grim en verden vi sætter børn ind i. 

Af samme grund vil jeg gerne se KZ lejrene fra 2. Verdenskrig. Man må ikke lukke øjnene for tragedier. De skal huskes, hades og man skal mindes ofrene  

er ikke så god til formulering på skrift  men det er den bedste måde jeg kan forklare det 

Hvis du har behov for at se videoen for at hade? Er det ikke nok at vide det. 

Anmeld Citér

23. december 2018

Anonym

Sprit25 skriver:

Jeg har netop IKKE set den. Men jeg forstår godt hvorfor nogen har. 

Du behøver ikke forstå. Og jeg gider egentlig heller ikke diskuterer det. 

Har ikke selv behov for at se den. 

Anmeld Citér

23. december 2018

God-mor

Sprit25 skriver:

Jeg syntes simpelthen at det er direkte usmageligt, at nogle ser den video frivilligt! Er målløs over hvor mange der åbenbart finder der interessant. Er så enig med dig. 

Anmeld Citér

23. december 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg blev simpelhen fanget af det, kunne ikke slukke, lidt ligesom ved videoer med mennesker der mishandler dyr, det er væmmeligt at se på, men mam bliver bar nød til at se den til ende for at vide hvad der sker  Man kunne hører hun var skandinavisk da hun råber av og siger nej nej, og syntes hårfarven og længden på håret mindede om Louisas :-( Jeg har en stærkt mentalitet, så det rammer heldigvis ikke hårdt, men man får virkelig en knude i maven over det! og havde engang en opgave i netop halshuggning og isis , hvor jeg faktisk fandt en hjemmeside hvor man ser alle mulige videoer hvor folk bliver halshugget osv. De er ret brutale, men den her var der ikke noget af deres normale budskab i, udelukkende drab for deres fornøjelse :-( og nej man skal ikke se det!  Jeg anmeldte med det samme linket og det blev fjernet nogle timer senere. 

Jeg har meget svært ved at forstå, hvordan man kan holde ud at se videoer af dyr og mennesker der bliver mishandlet. Jeg kan slet ikke sætte mig ind det med at skulle se hvordan det ender.

Måske handler det om at opbygge en tolerance, så jo mere man ser, jo nemmere bliver det. Men jeg tror helt seriøst at jeg ville kaste op eller blive virkelig dårlig fysisk/psykisk af at se det. Jeg har meget svært ved at forstå at du har kunne se de ting, men det er meget tydeligt hvor forskellig folk reagere, har jeg kunne forstå når jeg læser hvor mange der rent faktisk har set den video af (sandsynligvis) Louisa.

Anmeld Citér

23. december 2018

Sprit25

Anonym skriver:

Jeg har netop IKKE set den. Men jeg forstår godt hvorfor nogen har. 

Du behøver ikke forstå. Og jeg gider egentlig heller ikke diskuterer det. 

Har ikke selv behov for at se den. 

Du skriver: jeg forstår godt behovet, for at blive mindet om at hade dem? 

Anmeld Citér

23. december 2018

Anonym

Sprit25 skriver:

Du skriver: jeg forstår godt behovet, for at blive mindet om at hade dem? 

Ja. Det forstår jeg også godt. Men det betyder ikke ar JEG har behovet.

hvis jeg havde psyken. Så ja så havde jeg nok også set den. Svært at sige når behovet og psyken ikke er til det 

Anmeld Citér

23. december 2018

Sprit25

Anonym skriver:

hvis jeg havde psyken. Så ja så havde jeg nok også set den. Svært at sige når behovet og psyken ikke er til det 

Men hvorfor? Hvorfor hvis du havde psyken? Så vinder de jo? 

Anmeld Citér

23. december 2018

HBV

Anonym skriver:

Du modsiger dig selv. Du har sagt at du gerne ville se videoen hvis du havde psyken til det. Nu siger du behovet og psyken. Troll

Anmeld Citér

23. december 2018

Anonym

Sprit25 skriver:

Men hvorfor? Hvorfor hvis du havde psyken? Så vinder de jo? 

Det kan jeg ikke forklare. En form for nysgerrighed. Opretholde et kæmpe had. Igen. Du behøver ikke forstå. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.