De to dræbte kvinder i Marokko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg forstår godt hvad du mener. 

Men nu tænker jeg os bare det må være super ubehageligt for familien at se den video 

Helt sikkert. Men så alligevel. Hvis jeg var familie medlem ville jeg nok gerne se den uanset hvordan min psyke så var. Netop igen for at opretholde hadet mod dem. 

Men håber da inderligt at PET får den fjernet. For den hører ingen steder hjemme på nettet. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2018

Anonym

Jeg har set den, ikke med min gode vilje da jeg fik den sent til mig inder et link som ikke passede med beskrivelsen. Videoen er forfærdelig, og det ligner meget det er den danske pige i videoen. 

Jeg tror helt ærligt, folk bliver nysgerrige når medierne skriver konstant om den, de vil jo se hvad det er de skriver om, men jeg anbefaler langt fra at se den! Der bliver ikke sagt et ord ud over av og gråd  jeg føler virkelig med de familier som har mistet deres døtre, til de fæle mennesker som mener at de gør noget godt ved at halshugge uskyldige piger, for deres religion

Anmeld Citér

23. december 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har set den, ikke med min gode vilje da jeg fik den sent til mig inder et link som ikke passede med beskrivelsen. Videoen er forfærdelig, og det ligner meget det er den danske pige i videoen. 

Jeg tror helt ærligt, folk bliver nysgerrige når medierne skriver konstant om den, de vil jo se hvad det er de skriver om, men jeg anbefaler langt fra at se den! Der bliver ikke sagt et ord ud over av og gråd  jeg føler virkelig med de familier som har mistet deres døtre, til de fæle mennesker som mener at de gør noget godt ved at halshugge uskyldige piger, for deres religion

Uha jeg forstår ikke hvorfor man ikke slukker men fair nok vi har forskellig mentalitet alle sammen. Har det sådan lidt hvis Peter Madsen os havde lavet en video med hvordan han partere kim Wall så ville folk sikkert os sidde og glo på det.. Jeg forstår det simpelthen ikke  puha får helt ondt i maven bare af det du beskriver der med hun skriger osv 

Anmeld Citér

23. december 2018

Anonym

Anonym skriver:

Uha jeg forstår ikke hvorfor man ikke slukker men fair nok vi har forskellig mentalitet alle sammen. Har det sådan lidt hvis Peter Madsen os havde lavet en video med hvordan han partere kim Wall så ville folk sikkert os sidde og glo på det.. Jeg forstår det simpelthen ikke  puha får helt ondt i maven bare af det du beskriver der med hun skriger osv 

Jeg blev simpelhen fanget af det, kunne ikke slukke, lidt ligesom ved videoer med mennesker der mishandler dyr, det er væmmeligt at se på, men mam bliver bar nød til at se den til ende for at vide hvad der sker  Man kunne hører hun var skandinavisk da hun råber av og siger nej nej, og syntes hårfarven og længden på håret mindede om Louisas :-( Jeg har en stærkt mentalitet, så det rammer heldigvis ikke hårdt, men man får virkelig en knude i maven over det! og havde engang en opgave i netop halshuggning og isis , hvor jeg faktisk fandt en hjemmeside hvor man ser alle mulige videoer hvor folk bliver halshugget osv. De er ret brutale, men den her var der ikke noget af deres normale budskab i, udelukkende drab for deres fornøjelse :-( og nej man skal ikke se det!  Jeg anmeldte med det samme linket og det blev fjernet nogle timer senere. 

Anmeld Citér

23. december 2018

Anonym

Anonym skriver:

Og ja lavede Peter Madsen også en video af Kim, så havde mange også gået ind og ville se den, folk er nysgerrige, specielt hvis det bliver skrevet så meget om i medierne. Det er jo ikke fordi alle folk er syge i bøtten og bare vil se mord, men simpelhen for at se hvad det handler om. 

Anmeld Citér

23. december 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jeg synes, det er på grænsen til at være sygt at se den slags frivilligt. De mundtlige beretninger burde være rigeligt i sig selv. Samtidig er det så respektløst over for både afdøde og de efterladte at tillade sig selv at overvære deres pinsler. Det er grænseoverskridende adfærd at mene, man “har lov” at se deres sidste, pinagtige minutter - ville man også finde det okay at se en optagelse af en voldtægt eller af nogens kræftsyge mors sidste øjeblikke, optaget af hhv. gerningsmand eller hospitalsansatte? 

Anmeld Citér

23. december 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Og ja lavede Peter Madsen også en video af Kim, så havde mange også gået ind og ville se den, folk er nysgerrige, specielt hvis det bliver skrevet så meget om i medierne. Det er jo ikke fordi alle folk er syge i bøtten og bare vil se mord, men simpelhen for at se hvad det handler om. 

Jeg mener så, det er sygt og respektløst. Og hhv. Peter Madsen og de marokkanske gerningsmænd ville/vil elske at vide, at deres grusomme handlinger blev set af resten af verden. Man har ikke ret til at “se, hvad det handler om”. 

Anmeld Citér

23. december 2018

HBV

Mor og meget mere skriver:

Jeg synes, det er på grænsen til at være sygt at se den slags frivilligt. De mundtlige beretninger burde være rigeligt i sig selv. Samtidig er det så respektløst over for både afdøde og de efterladte at tillade sig selv at overvære deres pinsler. Det er grænseoverskridende adfærd at mene, man “har lov” at se deres sidste, pinagtige minutter - ville man også finde det okay at se en optagelse af en voldtægt eller af nogens kræftsyge mors sidste øjeblikke, optaget af hhv. gerningsmand eller hospitalsansatte? 

Præcis.. Kunne ikke have sagt det bedre selv. Isis ønsker at vi ser den, det er propaganda. Jeg nægter. Og jeg får ikke lyst til at se hvad det handler om bare fordi det er overalt i medierne. Bare de få at jer herinde, der har beskrevet den, gør rigeligt i mit hoved..

Man fandt Peter Madsen at være sygelig i sin adfærd, bla fordi han så videoer af drab. Jeg troede sgu ikke at så mange havde samme tendens som ham.. Føj siger jeg bare.. 

Anmeld Citér

23. december 2018

Sprit25

Hvordan man kan komme til at se sådan en video? Om jeg forstår det. Basic learning er vel ikke at åbne noget  fra en fremmede? 

Jeg må indrømme jeg er målløs over, at folks nysgerrighed er på at se to kvinder blive myrdet. Derefter sidde på et babyforum og fortælle detajler! 

Håber inderligt at Facebook snart får lukket den skide video og at folks "nysgerrrighed" stopper! 

Anmeld Citér

23. december 2018

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Hvordan man kan komme til at se sådan en video? Om jeg forstår det. Basic learning er vel ikke at åbne noget  fra en fremmede? 

Jeg må indrømme jeg er målløs over, at folks nysgerrighed er på at se to kvinder blive myrdet. Derefter sidde på et babyforum og fortælle detajler! 

Håber inderligt at Facebook snart får lukket den skide video og at folks "nysgerrrighed" stopper! 

Læste os nogen søgte direkte på den for at se den

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.