De to dræbte kvinder i Marokko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2018

Anonym

HBV skriver:

Du modsiger dig selv. Du har sagt at du gerne ville se videoen hvis du havde psyken til det. Nu siger du behovet og psyken. Troll

Jeg er ikke troll overhovedet. Det bliver jeg ikke af at du ikke forstår. 

Jeg forstår ikke at man vil lukke øjnene for sandheden i den her verden. 

Jeg siger jeg ville se den hvis jeg havde psyken. Men det har jeg ikke. Og dermed er behovet der heller ikke da psyken overskygger behovet. 

Synes det er sørgeligt at folk stempler folk som psykopater fordi de selv bare vil lukke øjnene for den verden de selv sætter børn ind i. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2018

HBV

Anonym skriver:

Det kan jeg ikke forklare. En form for nysgerrighed. Opretholde et kæmpe had. Igen. Du behøver ikke forstå. 

Had til hvem? IS er ikke muslimer, sådan er islam IKKE. 

Mvh en muslim 

Anmeld Citér

23. december 2018

HBV

Anonym skriver:

Jeg siger jeg ville se den hvis jeg havde psyken. Men det har jeg ikke. Og dermed er behovet der heller ikke da psyken overskygger behovet. 

Synes det er sørgeligt at folk stempler folk som psykopater fordi de selv bare vil lukke øjnene for den verden de selv sætter børn ind i. 

Jeg går ud fra at du ikke har børn så? Og heller ikke planlægger at få det?

Jeg er udmærket klar over hvilken verden vi lever i. Den er grusom og sindssygt smuk på en og samme tid.

Anmeld Citér

23. december 2018

Anonym

HBV skriver:

Had til hvem? IS er ikke muslimer, sådan er islam IKKE. 

Mvh en muslim 

Hvem snakker om religion!?!?!? 

Jeg snakker om den slags mennesker der skærer hovedet af folk!!

at du føler dig truffet kan jeg ikke gøre så meget ved. Det må du selv arbejde med. Der kan jeg ikke hjælpe dig. 

Anmeld Citér

23. december 2018

Anonym

HBV skriver:

Jeg går ud fra at du ikke har børn så? Og heller ikke planlægger at få det?

Jeg er udmærket klar over hvilken verden vi lever i. Den er grusom og sindssygt smuk på en og samme tid.

Jo jeg har børn. Og siger netop også at jeg godt ville se videoen hvis jeg havde psyke/behov (må hellere skrive begge så selv de tungeste kan følge med). Netop for at se hvilket syg verden vi sætter børn i 

Anmeld Citér

23. december 2018

Perle1

Jeg er meget ramt  synes det er skrækkeligt hvad der er sket. Lige før jeg ikke tør at tage på ferie til sommer i turist område.

Anmeld Citér

23. december 2018

Carina:-)

Jeg forstår slet ikke at man kan se en video af den slags 

Det er hverken stærk mentalitet eller stærk psyke .

Det er en brist i ens egen mentalitet at man overhovedet fortsætter med at se et mord.

Der florerede på et tidspunkt en video med spædbørn der bliver taget kvælertag på smadret ned i gulvet og tæsket.

Bare beskrivelsen burde få en til at væmmes.. men alligevel var der nogle syge mennesker der skulle se den og sende den videre akkurat som med den her video.

Jeg har også folk på min venneliste der har set den ækle video. Eller rettet havde  for væk var de da jeg på ingen måder skal have noget at gøre med folk der kan se den slags. Og retfærdiggøre det med nysgerrighed.

Fy for s....

Anmeld Citér

23. december 2018

God-mor

Anonym skriver:

Lukke øjnene? Ingen lukker øjnene, men hvad skulle man få ud af at se henrettelser og tortur. Vi ved det finder sted, men hvorfor skulle vi SE på det? Og så frivilligt. Det er da for usmageligt at sidde og kigge på andres lidelser og pinsler, fordi man er hamrende nysgerrig. Det er bare så sørgeligt, og vi har slet ikke ret til at se på det. 

Anmeld Citér

24. december 2018

B&J

Det lyder skrækkeligt.

er glad for den ikke er på facebook har været på arbejde hele dagen så har heller ikke hørt om det men hvor lyder det skrækkeligt 

Anmeld Citér

24. december 2018

Anonym

God-mor skriver:

Lukke øjnene? Ingen lukker øjnene, men hvad skulle man få ud af at se henrettelser og tortur. Vi ved det finder sted, men hvorfor skulle vi SE på det? Og så frivilligt. Det er da for usmageligt at sidde og kigge på andres lidelser og pinsler, fordi man er hamrende nysgerrig. Det er bare så sørgeligt, og vi har slet ikke ret til at se på det. 

Ja det er så din mening. Min er en anden. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.