Må kommunen godt det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2018

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Er du ikke jobsøgende? 

Nej ikke mere lige nu er jeg på barsel indtil jeg går igang med min uddannelse 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Nej ikke mere lige nu er jeg på barsel indtil jeg går igang med min uddannelse 

Så kan jeg ikke følge med længere. Du skrev tidligere: '' Undskyld men har man noget valg? Hvis mit barn ikke bliver passet er det ligemed ingen penge. Sidder altså ikke bare derhjemme og krydder røv men er faktisk jobsøgende og kommunen har en del krav til en så tro ikke det er lutter lagkage at være på Kh... ''

Syne

Anmeld Citér

30. oktober 2018

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Så kan jeg ikke følge med længere. Du skrev tidligere: '' Undskyld men har man noget valg? Hvis mit barn ikke bliver passet er det ligemed ingen penge. Sidder altså ikke bare derhjemme og krydder røv men er faktisk jobsøgende og kommunen har en del krav til en så tro ikke det er lutter lagkage at være på Kh... ''

Syne

Jeg tænker, at hun lige pt. er på barsel, men normalt er jobsøgende ..

Anmeld Citér

30. oktober 2018

K&S

Anonym skriver:

Undskyld men har man noget valg? Hvis mit barn ikke bliver passet er det ligemed ingen penge. Sidder altså ikke bare derhjemme og krydder røv men er faktisk jobsøgende og kommunen har en del krav til en så tro ikke det er lutter lagkage at være på Kh...  Havde jeg pengene betalte jeg glædeligt dagplejen men mad på bordet er jo os vigtig 

Har du mere end et barn? 

Du skriver senere i tråden, at du er på barsel, men samtidig skriver du her , at dit barn passes i dagpleje? 

Anmeld Citér

31. oktober 2018

Anonym trådstarter

Syne

Det min store søn der går i dagpleje  ? Så kan ikke se det mærkelig i jer er på barsel. Det jo før barsel det ikke er lutter lagkage nu har jeg jo fundet et arbejde efter barsel er stadig på kontanthjæp 

Anmeld Citér

31. oktober 2018

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Har du mere end et barn? 

Du skriver senere i tråden, at du er på barsel, men samtidig skriver du her , at dit barn passes i dagpleje? 

Ja jeg har 2 børn 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.