Hvordan vælger man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Selvfølgelig er det ikke sundt. Og det ved jeg godt det ikke er. Derfor er jeg også røget så langt ud hvor jeg lukker mig selv ude af mit eget liv for at føle så lidt som muligt. 

Jeg ville meget gerne have en coach eller psykolog eller hvad det skulle være. Men har simpelthen ikke økonomien til det. 

Men jeg kæmper og arbejder med mig selv 

har sagt ja til daten med familie faren i aften også må jeg bare være ærlig overfor ham og fortælle at jeg kæmper med mine følelser og det er små skridt. 

Dørmanden er stadig min gode ven. Så ham vil jeg selvfølgelig stadig snakke med. 

Jeg tænker umiddelbart, at du skulle droppe dem begge to og så få arbejdet med dig selv.

Det lyder, som om du har brug for at finde dig selv og få styrket dit selvværd. 

Og finde ud af, hvad det er, du vil - hvad det er, du ønsker af dit næste forhold. Du bliver nødt til at lære at give slip på angsten for at blive såret, hvis du finder frem til, at du ønsker et seriøst forhold, og at du ønsker andet end uforpligtende sex. 

Kan du ikke droppe et par byture og så i stedet bruge pengene på en psykolog ?

Men skulle jeg vælge mellem de to - så blev det faderen med de to børn. Jeg gider ikke en bad boy.

Men vær helt ærlig, hvis du dater faderen med de to børn - han lyder som en mand, der søger noget seriøst, så lad være med at holde ham for nar. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2018

Babilooo

Tommelise skriver:

Jeg tænker umiddelbart, at du skulle droppe dem begge to og så få arbejdet med dig selv.

Og finde ud af, hvad det er, du vil - hvad det er, du ønsker af dit næste forhold. Du bliver nødt til at lære at give slip på angsten for at blive såret, hvis du finder frem til, at du ønsker et seriøst forhold, og at du ønsker andet end uforpligtende sex. 

Men skulle jeg vælge mellem de to - så blev det faderen med de to børn. Jeg gider ikke en bad boy.

Men vær helt ærlig, hvis du dater faderen med de to børn - han lyder som en mand, der søger noget seriøst, så lad være med at holde ham for nar. 

God pointe... man kan få timer hos psykolog for nogle drinks a 90 kr stykket

Anmeld Citér

18. september 2018

Anonym

Altså jeg ville knalde dem begge...

du er single og står ikke til regnskab for nogen..

og btw hvad by møder man lige 2 fyre i��

Anmeld Citér

18. september 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Altså jeg ville knalde dem begge...

du er single og står ikke til regnskab for nogen..

og btw hvad by møder man lige 2 fyre i��

Det gør man i Kbh 

Anmeld Citér

18. september 2018

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

Jeg bruger aldrig penge i byen. Kender ejere og personale alle steder jeg kommer så har fri bar. 

Men forstår godt din pointe 

Anmeld Citér

18. september 2018

Babilooo

Hvordan går / gik daten

Anmeld Citér

19. september 2018

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Hvordan går / gik daten

Det går fint. Han er her da stadig. 

(Bare lige på toiletter hehe ) 

Anmeld Citér

19. september 2018

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Hvordan går / gik daten

Det gik fint. Men det forventede jeg sådan set også. Fik fortalt ham at jeg ikke er så god til de faste forhold og jeg havde brug for små skridt hvis jeg ikke skulle skræmmes væk. 

Hvad der skal ske nu ved jeg ikke. Vi har stadig ikke lovet hinanden noget og det har jeg heller ikke tænkt mig at gøre

Anmeld Citér

20. september 2018

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Hvordan går / gik daten

Nu var dørmanden herhjemme igår hvor vi så film til kl 3 i nat og han sov her (det har han gjort før). Vi lavede ingenting. Men vågnede flere gange i nat hvor han har ligget med armene om mig. Og nusset mig på ryggen. 

Han vækker bare noget ekstra som den anden ikke gøre. Men ved også bare han er en helt forkert type for mig. 

Øv hvor er det svært 

Anmeld Citér

20. september 2018

Babilooo

Anonym skriver:

Nu var dørmanden herhjemme igår hvor vi så film til kl 3 i nat og han sov her (det har han gjort før). Vi lavede ingenting. Men vågnede flere gange i nat hvor han har ligget med armene om mig. Og nusset mig på ryggen. 

Han vækker bare noget ekstra som den anden ikke gøre. Men ved også bare han er en helt forkert type for mig. 

Øv hvor er det svært 

Hvorfor tænker du at familiefaren er forkert typw for dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.