Anonym skriver:
Selvfølgelig er det ikke sundt. Og det ved jeg godt det ikke er. Derfor er jeg også røget så langt ud hvor jeg lukker mig selv ude af mit eget liv for at føle så lidt som muligt.
Jeg ville meget gerne have en coach eller psykolog eller hvad det skulle være. Men har simpelthen ikke økonomien til det.
Men jeg kæmper og arbejder med mig selv
har sagt ja til daten med familie faren i aften også må jeg bare være ærlig overfor ham og fortælle at jeg kæmper med mine følelser og det er små skridt.
Dørmanden er stadig min gode ven. Så ham vil jeg selvfølgelig stadig snakke med.
Jeg tænker umiddelbart, at du skulle droppe dem begge to og så få arbejdet med dig selv.
Det lyder, som om du har brug for at finde dig selv og få styrket dit selvværd.
Og finde ud af, hvad det er, du vil - hvad det er, du ønsker af dit næste forhold. Du bliver nødt til at lære at give slip på angsten for at blive såret, hvis du finder frem til, at du ønsker et seriøst forhold, og at du ønsker andet end uforpligtende sex.
Kan du ikke droppe et par byture og så i stedet bruge pengene på en psykolog ?
Men skulle jeg vælge mellem de to - så blev det faderen med de to børn. Jeg gider ikke en bad boy.
Men vær helt ærlig, hvis du dater faderen med de to børn - han lyder som en mand, der søger noget seriøst, så lad være med at holde ham for nar.
Anmeld
Citér