Hvordan vælger man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ved godt du siger du ikke er stolt over det, studser bare lidt over at du har så meget samvittighed her og ikke over de gifte kvinders mænd du har bollet med  hvordan kan det være din samvittighed er større her, med to mænd du intet har lovet? 

Ved godt du ikke har nogen forpligtelse overfor kvinderne, men tænker man som empatisk menneske, virkelig må have en dårlig smag i munden over det? (Om man kender dem eller ej?). 

Forstår udemærket godt din undren. Men har været et meget dårligt sted i mit liv hvor jeg var meget kold og kynisk og (undskyld mit franske) pisse ligeglad med andre. Bare jeg fik hvad jeg havde brug for så var jeg tilfreds. 

Jeg har ændret mig meget indenfor det sidste halve års tid. Og fået det meget bedre med mig selv som gør at ser har givet mig en samvittighed igen  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ville da aldrig vælge en dørmand. Som en anden siger, så er der nok mere end en pige hos ham. Ud fra dit indlæg lyder han vildt utiltrækkende 

Synes tilgengæld familiefaren lyder tiltrækkende. Dog synes jeg ikke du skal starte noget flirt op med, at se to på en gang. Dårlig start på noget der måske kunne blive til noget 

Som jeg også skriver et andet sted. Har kendt dørmanden gennem nogle år og nej han er ikke typen der har mange på en gang. Han er ikke bare en random en jeg har samlet op i en brandert. 

Dørmand er hans weekend erhverv. 

Kunne ligeså godt have skrevet glarmester som er hans hverdagserhverv. Jeg kender ham bare fra bylivet. Derfor skriver jeg dørmand. 

Anmeld Citér

18. september 2018

Carina:-)

Nu er det en million år siden jeg har datet- og hvis du ikke har lovet nogen noget - kan du jo godt prøve begge heste. 

Personligt ville jeg ikke tage dørmanden -men jeg er også blevet så kedelig at jeg ville gå efter det sikre. 

Anmeld Citér

18. september 2018

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Nej, hvem siger de ikke gør det samme? 

Hvem siger at du ikke bare kan date dem også indse om en af dem er noget eller ingen af dem er noget

Dørmanden ved jeg ikke gør det samme. Det er fakta. 

Men kan ikke vide det med familie faren. For ham kender jeg ikke personligt som jeg kender dørmanden. 

Det er der ingen der siger. Min samvittighed måske. Derfor jeg skrev herinde for at høre jeres holdning. Og lyder som om at jeg ikke gør noget forkert.  

men om det så er fordi det er to dimitrale modsætninger der gør at det ikke er forkert ved jeg ikke rigtig. 

Anmeld Citér

18. september 2018

Babilooo

Anonym skriver:

Ved ikke helt hvor jeg er i mig liv. Følelser skræmmer mig rigtig meget. Og når fyrer kommer for tæt på så skubber jeg dem væk. 

Gennem de sidste 2 år har jeg levet en Samantha (sex and tre City) tilværelse til jeg kalde det hver anden weekend når der er børnefri. Helst gifte mænd så følelser ikke kunne blive et issue (ikke noget jeg er stolt af) 

mht faktum. Så er agressivitet ikke en af dem. Jeg kender meget til steroider og har mange venner der tager dem. Ingen af dem ændre adfærd på nogen måde. M har heller aldrig været aggressiv i de år jeg har kendt ham. Og han er endda dørmand. 

Nysgerrigheden er bare stor til dørmanden men også til familiefaren. Forskellen er bare det ene er kun seksuel nysgerrighed og det andet er mere dybdegående nysgerrighed 

Jeg synes at din første sætning siger meget.

Nu giver jeg dig det billede jeg får af din situation:

Du er 11 år ældre end dørmanden.. da en dørmand vel ikke er under 20 så går jeg udfra, at du mindst er i 30'erne.

Du lever stadigvæk et Samantha liv med sene nætter og et stamsted.

Når der er følelser involveret flytter du videre til det næste spændende udforpligtende forhold/romance. Helst gifte mænd fordi du ved, at de ikke vil et seriøst forhold. Du er ikke stolt af det, men så skræmt af følelser, at det helt klart er at foretrække.

Jeg ved ikke om du inderst ind søger en *sjæleven*. En som du kan stole 100 pct på og have tillid til og dele følelser med ... men hvis det er tilfældet vil det være ret normalt i din alder. Jeg tror ikke du nødvendigvis ønsker at være en fri fugl. Du er blot din egen største barriere... fordi du er bange.

Det væsenligste spørgsmål er ikke om du skal knalde den ene eller anden af de to herre :-)   Jeg synes det væsentlige spørgsmål er hvad der gør dig så bange for følelser og intimitet med andre. Det er jo ikke kun i forhold til ens partner, at det er vigtigt at kunne tale om følelser. Det gælder jo også ifht. andre i ens familie, venner osv. Jeg synes personligt man går glip af meget hvis man ikke tør åbne sig op og have tillidt og vise følelser for andre.

Ud fra det korte du har skrevet vil jeg derfor sige at du måske med fordel kunne overveje at tale med en psykolog eller coach. Og måske finde frem til 'hvor du er i livet* og hvordan du kan takle at komme tæt på andre - på en anden måde end at bage på gifte mænd eller flygte.

Anmeld Citér

18. september 2018

Carina:-)

Jeg synes at din første sætning siger meget.

Nu giver jeg dig det billede jeg får af din situation:

Du er 11 år ældre end dørmanden.. da en dørmand vel ikke er under 20 så går jeg udfra, at du mindst er i 30'erne.

Du lever stadigvæk et Samantha liv med sene nætter og et stamsted.

Når der er følelser involveret flytter du videre til det næste spændende udforpligtende forhold/romance. Helst gifte mænd fordi du ved, at de ikke vil et seriøst forhold. Du er ikke stolt af det, men så skræmt af følelser, at det helt klart er at foretrække.

Jeg ved ikke om du inderst ind søger en *sjæleven*. En som du kan stole 100 pct på og have tillid til og dele følelser med ... men hvis det er tilfældet vil det være ret normalt i din alder. Jeg tror ikke du nødvendigvis ønsker at være en fri fugl. Du er blot din egen største barriere... fordi du er bange.

Det væsenligste spørgsmål er ikke om du skal knalde den ene eller anden af de to herre :-)  Jeg synes det væsentlige spørgsmål er hvad der gør dig så bange for følelser og intimitet med andre. Det er jo ikke kun i forhold til ens partner, at det er vigtigt at kunne tale om følelser. Det gælder jo også ifht. andre i ens familie, venner osv. Jeg synes personligt man går glip af meget hvis man ikke tør åbne sig op og have tillidt og vise følelser for andre.

Ud fra det korte du har skrevet vil jeg derfor sige at du måske med fordel kunne overveje at tale med en psykolog eller coach. Og måske finde frem til 'hvor du er i livet* og hvordan du kan takle at komme tæt på andre - på en anden måde end at bage på gifte mænd eller flygte.

Super godt svar-,

Og jeg havde da ikke lige spottet det var en gift mand hun roder rundt med...?

Anmeld Citér

18. september 2018

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Super godt svar-,

Og jeg havde da ikke lige spottet det var en gift mand hun roder rundt med...?

Der misforstår du. Hverken familie far eller dørmanden er gift. De er begge singler. 

Og det er nok det der skræmmer mig med familie faren. At han er single. Så det kan blive til der jeg frygter allermest. Altså et forhold med følelser. 

Smølfine rammer virkelig hovedet med sømmet ved at beskrive mig. Og hun får også er svar om lidt når jeg lige har tygget lidt på den. 

Anmeld Citér

18. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Der misforstår du. Hverken familie far eller dørmanden er gift. De er begge singler. 

Og det er nok det der skræmmer mig med familie faren. At han er single. Så det kan blive til der jeg frygter allermest. Altså et forhold med følelser. 

Smølfine rammer virkelig hovedet med sømmet ved at beskrive mig. Og hun får også er svar om lidt når jeg lige har tygget lidt på den. 

Jeg tror situationen som Smølfine skildrer er en total klassiker 

Stod selv præcist dér indtil for nogle år siden hvor jeg valgte familiefaren. Det var ikke vild tiltrækning ved første blik. Faktisk heller ikke første 1/2 år. Men det er endt i dyb kærlighed og den mest stabilie familiesituation jeg kunne drømme om. 

Jeg ville give familiefaren en chance

Anmeld Citér

18. september 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg tror situationen som Smølfine skildrer er en total klassiker 

Stod selv præcist dér indtil for nogle år siden hvor jeg valgte familiefaren. Det var ikke vild tiltrækning ved første blik. Faktisk heller ikke første 1/2 år. Men det er endt i dyb kærlighed og den mest stabilie familiesituation jeg kunne drømme om. 

Jeg ville give familiefaren en chance

Du misforstår også lidt. 

Jeg er meget tiltrukket af familie faren og var det fra første øjekast. 

Anmeld Citér

18. september 2018

Sprit25

Anonym skriver:

Du misforstår også lidt. 

Jeg er meget tiltrukket af familie faren og var det fra første øjekast. 

Som jeg opfatter det vil du ikke et fast forhold?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.