Anonym skriver:
Ved ikke helt hvor jeg er i mig liv. Følelser skræmmer mig rigtig meget. Og når fyrer kommer for tæt på så skubber jeg dem væk.
Gennem de sidste 2 år har jeg levet en Samantha (sex and tre City) tilværelse til jeg kalde det hver anden weekend når der er børnefri. Helst gifte mænd så følelser ikke kunne blive et issue (ikke noget jeg er stolt af)
mht faktum. Så er agressivitet ikke en af dem. Jeg kender meget til steroider og har mange venner der tager dem. Ingen af dem ændre adfærd på nogen måde. M har heller aldrig været aggressiv i de år jeg har kendt ham. Og han er endda dørmand.
Nysgerrigheden er bare stor til dørmanden men også til familiefaren. Forskellen er bare det ene er kun seksuel nysgerrighed og det andet er mere dybdegående nysgerrighed
Altså hvis du ikke har lovet dem at være eksklusive, og du ved, at den ene af dem kun interesserer dig seksuelt, så ville jeg afprøve ham (seksuelt) og så forsøge at lære ham den anden at kende. Et fast forhold får man jo ikke bare over natten, men man lærer hinanden at kende. Og bliver det så seriøst, dropper du selvfølgelig dørmanden. Men jeg ville nok melde ud til familiefaderen, at du ikke ved om du vil have et fast forhold, men at du synes han er sød og spændende og gerne vil lære ham at kende.
Anmeld
Citér