Hvordan vælger man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2018

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Har du lovet nogen af dem noget? Lovet du kun dater dem

Nej har ikke lovet nogen noget. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2018

Sprit25

Anonym skriver:

Nej har ikke lovet nogen noget. 

Så date dem begge lidt!

Anmeld Citér

18. september 2018

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Så date dem begge lidt!

Men er det ikke at spille på to heste og sådan lidt forkert? 

Anmeld Citér

18. september 2018

Rosa-Sophia

Anonym skriver:

Ved ikke helt hvor jeg er i mig liv. Følelser skræmmer mig rigtig meget. Og når fyrer kommer for tæt på så skubber jeg dem væk. 

Gennem de sidste 2 år har jeg levet en Samantha (sex and tre City) tilværelse til jeg kalde det hver anden weekend når der er børnefri. Helst gifte mænd så følelser ikke kunne blive et issue (ikke noget jeg er stolt af) 

mht faktum. Så er agressivitet ikke en af dem. Jeg kender meget til steroider og har mange venner der tager dem. Ingen af dem ændre adfærd på nogen måde. M har heller aldrig været aggressiv i de år jeg har kendt ham. Og han er endda dørmand. 

Nysgerrigheden er bare stor til dørmanden men også til familiefaren. Forskellen er bare det ene er kun seksuel nysgerrighed og det andet er mere dybdegående nysgerrighed 

Altså hvis du ikke har lovet dem at være eksklusive, og du ved, at den ene af dem kun interesserer dig seksuelt, så ville jeg afprøve ham (seksuelt) og så forsøge at lære ham den anden at kende. Et fast forhold får man jo ikke bare over natten, men man lærer hinanden at kende. Og bliver det så seriøst, dropper du selvfølgelig dørmanden. Men jeg ville nok melde ud til familiefaderen, at du ikke ved om du vil have et fast forhold, men at du synes han er sød og spændende og gerne vil lære ham at kende. 

Anmeld Citér

18. september 2018

Anonym trådstarter

Rosa-Sofia85 skriver:

Altså hvis du ikke har lovet dem at være eksklusive, og du ved, at den ene af dem kun interesserer dig seksuelt, så ville jeg afprøve ham (seksuelt) og så forsøge at lære ham den anden at kende. Et fast forhold får man jo ikke bare over natten, men man lærer hinanden at kende. Og bliver det så seriøst, dropper du selvfølgelig dørmanden. Men jeg ville nok melde ud til familiefaderen, at du ikke ved om du vil have et fast forhold, men at du synes han er sød og spændende og gerne vil lære ham at kende. 

Det var et meget konstruktivt svar jeg kunne bruge. Tak skal du ha.  

synes dog stadig jeg føler jeg spiller på to heste hvis jeg dater begge to 

Anmeld Citér

18. september 2018

Anonym

Hvis du ikke er kærster med nogle af dem,er det så ikke bare,at nyde livet og knalde dem begge? 

Så opdager du jo på et tidspunkt,om nogle af dem er mere end friends with benefit.

Anmeld Citér

18. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Næ hvis i ikke har lovet hinanden noget,og ikke er kærster,så ser jeg ikke noget forkert i det.

Anmeld Citér

18. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

jeg er ikke typen der spiller på flere heste. (Normalt må jeg vel hellere sige) 

men i fredags mødte jeg en fantastisk skøn mand(J) i byen. Samme alder som mig, far til 2 børn, godt job, stabil og super sød, søger fast forhold  

Lørdag aften var jeg ude med dørmanden(m) fra mit stamsted som venner var planen hele tiden. 11 år yngre end mig og langt fra et sted i sit liv med ansvar osv. Derudover tager han mange steroider som ikke er noget jeg vil have ind i et forhold. Så er klar over at det aldrig bliver et forhol med ham. Men efter i lørdags hvor vi havde en fed aften i byen og han sov her som planlagt. Der opstod bare nogle seksuelle kemier mellem os som har gjort mig virkelig nysgerrig. 

Nu har begge to spurgt om vi skal ses i den her uge. Føler ikke rigtig jeg kan tillade mig at ses med begge to jo. Føler ihvertfald jeg svigter dem hvis jeg gør. Jeg ved ikke om jeg er klar til noget fast forhold. Men J er jeg meget tiltrukket af og virkelig nysgerrig efter at lærer at kende. Men er nysgerrig efter at se hvad der sker med M og den der seksuelle kemi der opstod uventet. 

Hvordan vælger man? 

Ville da aldrig vælge en dørmand. Som en anden siger, så er der nok mere end en pige hos ham. Ud fra dit indlæg lyder han vildt utiltrækkende 

Synes tilgengæld familiefaren lyder tiltrækkende. Dog synes jeg ikke du skal starte noget flirt op med, at se to på en gang. Dårlig start på noget der måske kunne blive til noget 

Anmeld Citér

18. september 2018

Sprit25

Anonym skriver:

Nej, hvem siger de ikke gør det samme? 

Hvem siger at du ikke bare kan date dem også indse om en af dem er noget eller ingen af dem er noget

Anmeld Citér

18. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Ved godt du siger du ikke er stolt over det, studser bare lidt over at du har så meget samvittighed her og ikke over de gifte kvinders mænd du har bollet med  hvordan kan det være din samvittighed er større her, med to mænd du intet har lovet? 

Ved godt du ikke har nogen forpligtelse overfor kvinderne, men tænker man som empatisk menneske, virkelig må have en dårlig smag i munden over det? (Om man kender dem eller ej?). 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.