Hvordan vælger man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.845 visninger
54 svar
61 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. september 2018

Anonym trådstarter

jeg er ikke typen der spiller på flere heste. (Normalt må jeg vel hellere sige) 

men i fredags mødte jeg en fantastisk skøn mand(J) i byen. Samme alder som mig, far til 2 børn, godt job, stabil og super sød, søger fast forhold  

Lørdag aften var jeg ude med dørmanden(m) fra mit stamsted som venner var planen hele tiden. 11 år yngre end mig og langt fra et sted i sit liv med ansvar osv. Derudover tager han mange steroider som ikke er noget jeg vil have ind i et forhold. Så er klar over at det aldrig bliver et forhol med ham. Men efter i lørdags hvor vi havde en fed aften i byen og han sov her som planlagt. Der opstod bare nogle seksuelle kemier mellem os som har gjort mig virkelig nysgerrig. 

Nu har begge to spurgt om vi skal ses i den her uge. Føler ikke rigtig jeg kan tillade mig at ses med begge to jo. Føler ihvertfald jeg svigter dem hvis jeg gør. Jeg ved ikke om jeg er klar til noget fast forhold. Men J er jeg meget tiltrukket af og virkelig nysgerrig efter at lærer at kende. Men er nysgerrig efter at se hvad der sker med M og den der seksuelle kemi der opstod uventet. 

Hvordan vælger man? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

jeg er ikke typen der spiller på flere heste. (Normalt må jeg vel hellere sige) 

men i fredags mødte jeg en fantastisk skøn mand(J) i byen. Samme alder som mig, far til 2 børn, godt job, stabil og super sød, søger fast forhold  

Lørdag aften var jeg ude med dørmanden(m) fra mit stamsted som venner var planen hele tiden. 11 år yngre end mig og langt fra et sted i sit liv med ansvar osv. Derudover tager han mange steroider som ikke er noget jeg vil have ind i et forhold. Så er klar over at det aldrig bliver et forhol med ham. Men efter i lørdags hvor vi havde en fed aften i byen og han sov her som planlagt. Der opstod bare nogle seksuelle kemier mellem os som har gjort mig virkelig nysgerrig. 

Nu har begge to spurgt om vi skal ses i den her uge. Føler ikke rigtig jeg kan tillade mig at ses med begge to jo. Føler ihvertfald jeg svigter dem hvis jeg gør. Jeg ved ikke om jeg er klar til noget fast forhold. Men J er jeg meget tiltrukket af og virkelig nysgerrig efter at lærer at kende. Men er nysgerrig efter at se hvad der sker med M og den der seksuelle kemi der opstod uventet. 

Hvordan vælger man? 

Nemt: Du knalder familiefaderen og tager en vurdering, om det er noget, du kan arbejde med, hvis ikke, så vælger du at blive en af dørmandens piger.

Anmeld Citér

18. september 2018

Babilooo

Hvor er du i dit liv.

For mig ville det på ingen måde være et svært valg.

En dørmand på steroider er det jeg kalder en ubegavet “bøf”.  Ja det er en generalisering - men synes godt nok ikke man har særligt meget at flytte med, hvis man tager steroider.

Det kan være du tænder på hans maskuline og bad ass ydre.

Faktum er imidlertid at ens seksuelle performance i høj grad mindskes af steroider. Man holder kortere eller kan ikke få den op at stå.

Herudover bliver ens lunte kortere når man er på steroider. Så han vil sikkert være mere aggressiv og voldsom end gennemsnittet.

På den anden side har du manden med de to børn. Han udsender ikke noget bad ass vibe men mere noget sikkerhed/tryghed måske.

Til gengæld er han ikke på stoffer og utilregnelig. Han vil sikkert ikke give dig kønssygdomme. Du vil ironisk nok få mere erfaren og sikkert bedre og længere sex med ham. For lever man i et forhold, har man trods alt typisk mere sex end en som er single. Manglende stoffer gør også at du her vil blive behandlet bedre.

Jeg ville takke pænt nej tak til dørmanden.

Anmeld Citér

18. september 2018

Rosa-Sophia

Den er klassisk den her, ikke? Den søde fyr er sikkert god for dig, men badboy er bare mere spændende. Sådan har jeg haft det store dele af livet. Det er så blevet anderledes og jeg gider på ingen måde folk, der tager stoffer. Dog kan jeg godt huske det med at blive fascineret af den jeg ikke kan få (du skriver det selv, du ved, at det aldrig bliver et fast forhold med dørmanden). Jeg ville vælge familiemanden. Ud af de her to.

Anmeld Citér

18. september 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

En dørmand på steroider - ej for mig er det ikke et svært valg. 

Men søger du forhold eller bare lidt sjov? 

Og det er da heller ikke sikkert du er den eneste i mændenes liv. Så tag på date med begge og se hvem du har lyst til at se mere til. Og søger du ikke forhold dropper du familiefaren for han har fortalt dig hvad han søger. 

Anmeld Citér

18. september 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nemt: Du knalder familiefaderen og tager en vurdering, om det er noget, du kan arbejde med, hvis ikke, så vælger du at blive en af dørmandens piger.

Har kendt dørmanden i et par. Og han er ikke typen og har aldrig været typen der gik hjem ned gæsterne. Og hvis han var. Så pyt med det. Det er jo ikk fordi jeg søger noget specielt med ham. Jeg er bare meget nygerrig 

Anmeld Citér

18. september 2018

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Hvor er du i dit liv.

For mig ville det på ingen måde være et svært valg.

En dørmand på steroider er det jeg kalder en ubegavet “bøf”.  Ja det er en generalisering - men synes godt nok ikke man har særligt meget at flytte med, hvis man tager steroider.

Det kan være du tænder på hans maskuline og bad ass ydre.

Faktum er imidlertid at ens seksuelle performance i høj grad mindskes af steroider. Man holder kortere eller kan ikke få den op at stå.

Herudover bliver ens lunte kortere når man er på steroider. Så han vil sikkert være mere aggressiv og voldsom end gennemsnittet.

På den anden side har du manden med de to børn. Han udsender ikke noget bad ass vibe men mere noget sikkerhed/tryghed måske.

Til gengæld er han ikke på stoffer og utilregnelig. Han vil sikkert ikke give dig kønssygdomme. Du vil ironisk nok få mere erfaren og sikkert bedre og længere sex med ham. For lever man i et forhold, har man trods alt typisk mere sex end en som er single. Manglende stoffer gør også at du her vil blive behandlet bedre.

Jeg ville takke pænt nej tak til dørmanden.

Ved ikke helt hvor jeg er i mig liv. Følelser skræmmer mig rigtig meget. Og når fyrer kommer for tæt på så skubber jeg dem væk. 

Gennem de sidste 2 år har jeg levet en Samantha (sex and tre City) tilværelse til jeg kalde det hver anden weekend når der er børnefri. Helst gifte mænd så følelser ikke kunne blive et issue (ikke noget jeg er stolt af) 

mht faktum. Så er agressivitet ikke en af dem. Jeg kender meget til steroider og har mange venner der tager dem. Ingen af dem ændre adfærd på nogen måde. M har heller aldrig været aggressiv i de år jeg har kendt ham. Og han er endda dørmand. 

Nysgerrigheden er bare stor til dørmanden men også til familiefaren. Forskellen er bare det ene er kun seksuel nysgerrighed og det andet er mere dybdegående nysgerrighed 

Anmeld Citér

18. september 2018

Sprit25

Har du lovet nogen af dem noget? Lovet du kun dater dem

Anmeld Citér

18. september 2018

Anonym trådstarter

Rosa-Sofia85 skriver:

Den er klassisk den her, ikke? Den søde fyr er sikkert god for dig, men badboy er bare mere spændende. Sådan har jeg haft det store dele af livet. Det er så blevet anderledes og jeg gider på ingen måde folk, der tager stoffer. Dog kan jeg godt huske det med at blive fascineret af den jeg ikke kan få (du skriver det selv, du ved, at det aldrig bliver et fast forhold med dørmanden). Jeg ville vælge familiemanden. Ud af de her to.

Det er rigtigt. Jeg ville aldrig have et forhold til en der tager stoffer. Det er slet ikke mig. Men ville godt kunne være sammen med dem. 

Synes stadig valget er svært. For det handler ligeså meget om at bruge en livstil jeg har haft et par år. 

Dørmanden - ukompliceret, sex og ingen følelser eller forpligtelser 

Familiefaren - kompliceret, mulighed for følelser, forpligtelser og det skræmmer mig rigtig meget 

Anmeld Citér

18. september 2018

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

En dørmand på steroider - ej for mig er det ikke et svært valg. 

Men søger du forhold eller bare lidt sjov? 

Og det er da heller ikke sikkert du er den eneste i mændenes liv. Så tag på date med begge og se hvem du har lyst til at se mere til. Og søger du ikke forhold dropper du familiefaren for han har fortalt dig hvad han søger. 

Jeg har fortalt ham at jeg ikke ved hvad jeg søger. At forhold skræmmer mig og har en tildens til at stikke af når tingene bliver for følelsesmæssige. Det skræmte ham ikke væk. Og det er nok det der gør valget er svært fordi jeg ikke ved hvad jeg søger eller er klar til 

Men dørmanden er der ingen tvivl om at det bare er sjov og ballade 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.