Anonym skriver:
Ja okay, er der åbenbart ingen af brugerne herinde der har været så farlige og hensynsløse og røget en cigaret?
Tjo, det er der da. Jeg er faktisk hverdagsryger og når nok op på omkring 10 cigeratter om dagen. Og jeg ER afhængig. Jeg har kun kunne stoppe mens jeg har været gravid og ammende af ren kærlighed til mine børn.
Jeg ryger heller ikke når jeg har børnene - altså fra jeg får fri fra arbejde (eller, tknisk set en time før) og så til at ungerne er puttet og sover tungt. Og jeg skifter tøj (fra arbejdstøj til hverdagstøj) inden jeg henter dem fra institution.
MEN. Min mand har så heller ikke noget imod at jeg ryger og jeg har aldrig holdt det hemmeligt når jeg er faldet i - for jeg har nemlig prøvet at stoppe mange gange uden held. Men jeg har skåret det ned fra ca 40 cigaretter om dagen til 10.
Hvis min mand meldte ud at han ville forlade mig - og mine børn - hvis jeg ikke stoppede med at ryge, så ville jeg stoppe med at ryge med det samme. Og det ville være af kærlighed til min mand, mine børn og vores familie.
Anmeld
Citér