Min last

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvis det rr pga jeres barn - så tror jeg det vil skade mere at I går fra hinanden. 

Han har ret til sin holdning og han kan ytre den men du er et voksent menneske. Du ryger ikke foran ham eller baby. 

Men når nu du ikke har været ryger og ikke er afhængig så kan jeg ikke forstå hvorfor du ikke bare kvitter de to cigaretter om dagen. 

Og har din mand inden I fandt sammen givet udtryk for han ikke vil være sammen med en ryger så forstår jeg godt han bliver skuffet og gal. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2018

Anonym

Synes det er noget fis. Du er en voksen kvinde og bestemmer selv. Men synes du skal opveje hvad det er vigtigst. Smøgerne eller ham. Hvis han virkelig mener det altså. 

Forstår dog ikk hvorfor du har holdt det hemmeligt for ham. Er det ikke lidt teenage agtigt. ? Eller har du bare vidst han var modstander fra start? I så fald forstår jeg ham til dels. Forståelse for vreden og skuffelsen. Men ikke at han vil gå fra dig for noget så banalt 

Anmeld Citér

7. september 2018

Tommelise

Jeg tror måske, du skal prøve at sætte dig lidt ind i hvor skadeligt 3. hånds rygning er.

Hvis du ikke ligefrem er afhængig - hvor for så ryge ?

Anmeld Citér

7. september 2018

Babilooo

Hader rygning og ville ikke hverken date eller være gift med en som ryger.

jeg ville også gå hvis ikke vanen blev glemt væk.

hvis du kun ryger 2 om dagen så kvit. Hvad er problemet. Det er søm til en kiste at ryge

Anmeld Citér

7. september 2018

Loa

Anonym skriver:

Jo, det har jeg indimellem. Før barnet. Men jeg har haft en del at se til, som jeg ikke ønsker at uddybe. Men jeg har aldrig røget foran ham.

Godt nok imponerende hvis han aldrig nogensinde har opdaget det så.

Men kan du ikke se det fra hans synspunkt? 

Jeg ville da føle at der var holdt en vigtig ting skjult for mig, og tror heller ikke jeg ønskede at være sammen med en ryger.

Anmeld Citér

8. september 2018

Anonym trådstarter

Ja okay, er der åbenbart ingen af brugerne herinde der har været så farlige og hensynsløse og røget en cigaret?

Anmeld Citér

8. september 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg synes, det er en vild udmelding, han er kommet med. Jeg er ikke fan af, at man truer sådan... 

Anmeld Citér

8. september 2018

Anonym trådstarter

Tullemoar skriver:

Jeg synes, det er en vild udmelding, han er kommet med. Jeg er ikke fan af, at man truer sådan... 

Præcis, jeg er også målløs. Jeg er et voksent menneske.

Anmeld Citér

8. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Præcis, jeg er også målløs. Jeg er et voksent menneske.

Jeg kan godt forstå ham. Men for mig ville rygningen reelt være lidt ligegyldigt. Det var mere at det var blevet holdt skjult, for hvad ville min partner så ellers holde skjult for mig? Prøv at snakke med ham om det er rygningen eller at du har skjult det?

Anmeld Citér

8. september 2018

ChesireKitty

Anonym skriver:

Ja okay, er der åbenbart ingen af brugerne herinde der har været så farlige og hensynsløse og røget en cigaret?

Tjo, det er der da. Jeg er faktisk hverdagsryger og når nok op på omkring 10 cigeratter om dagen. Og jeg ER afhængig. Jeg har kun kunne stoppe mens jeg har været gravid og ammende af ren kærlighed til mine børn.

Jeg ryger heller ikke når jeg har børnene - altså fra jeg får fri fra arbejde (eller, tknisk set en time før) og så til at ungerne er puttet og sover tungt. Og jeg skifter tøj (fra arbejdstøj til hverdagstøj) inden jeg henter dem fra institution.

MEN. Min mand har så heller ikke noget imod at jeg ryger og jeg har aldrig holdt det hemmeligt når jeg er faldet i - for jeg har nemlig prøvet at stoppe mange gange uden held. Men jeg har skåret det ned fra ca 40 cigaretter om dagen til 10.

Hvis min mand meldte ud at han ville forlade mig - og mine børn - hvis jeg ikke stoppede med at ryge, så ville jeg stoppe med at ryge med det samme. Og det ville være af kærlighed til min mand, mine børn og vores familie.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.