Min last

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.450 visninger
72 svar
158 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. september 2018

Anonym trådstarter

Hm, jeg er  (nybagt) mor for 5 mdr siden, og jeg har indimellem røget en cigaret eller 2. Naturligvis udenfor og ikke i nærheden af sønnike. 

Min mand har for nylig opdaget dette, og nu har han sagt, at hvis det bliver til en vane, så går han fra mig? Jeg synes godt nok, det er lidt af er udsagn, men han lød desværre ret alvorlig.

kan ikke forstå, hvordan han tror han kan bestemme, hvad jeg laver når jeg er udenfor uden min dreng. Og det er meget få cigaretter jeg har røget.

synes det er noget mærkeligt noget, jeg er ikke afhængig, men gør det indimellem.

Det skal siges, at jeg går til psykolog samtaler også. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2018

ChesireKitty

Betyder disse enkelte cigaretter som du ryger en gang imellem mere for dig end din mand gør?

Hvis du ikke er afhængig, hvorfor så overhovedet ryge dem?

Anmeld Citér

7. september 2018

Anonym

Altså nu kender jeg jer selvfølgelig ikke, men din mands mening er vel hans mening. Hvis det er noget han er meget imod så må du jo gøre op med dig selv om du vil være sammen med ham eller ej?

Jeg ville selv ALDRIG være sammen en der ryger, uanset om det er meget eller lidt, for for MIG ser jeg det som møg usundt og et miljø jeg ikke vil befinde mig i. Det betyder ikke jeg ikke ville synes han er et godt menneske, men det er noget jeg absolut ikke vil gå på kompromis med - også grundet mine børn. 

Tror du må overveje om du kan gøre det for ham, eller om du hellere vil være ham foruden. Tror ikke han prøver at styre dig (igen kender jer ikke) men han har sagt sit standpunkt - A eller B - og så må du jo vælge

Anmeld Citér

7. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hm, jeg er  (nybagt) mor for 5 mdr siden, og jeg har indimellem røget en cigaret eller 2. Naturligvis udenfor og ikke i nærheden af sønnike. 

Min mand har for nylig opdaget dette, og nu har han sagt, at hvis det bliver til en vane, så går han fra mig? Jeg synes godt nok, det er lidt af er udsagn, men han lød desværre ret alvorlig.

kan ikke forstå, hvordan han tror han kan bestemme, hvad jeg laver når jeg er udenfor uden min dreng. Og det er meget få cigaretter jeg har røget.

synes det er noget mærkeligt noget, jeg er ikke afhængig, men gør det indimellem.

Det skal siges, at jeg går til psykolog samtaler også. 

kan ikke forstå du vil lave så meget drama over et par smøger   så vælg smøgerne hvis du synes han er så urimelig  ville aldrig være sammen med en gut som satte sin fod på en stripbar uanset om det var få gange eller mange  så forstår godt din mand 

Anmeld Citér

7. september 2018

Loa

Men har du aldrig røget før barnet? Siden han ikke aner noget om det?

Anmeld Citér

7. september 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart

Synes godt nok nogle folk er lidt sippede. Ja, det er dumt og dyrt at ryge men hvis du gør det udenfor og ikke er særlig ofte - så vil han trække det så langt som at gå fra dig og barn?

Og fravælge en person pga et besøg på stripbar? Okay så....

Anmeld Citér

7. september 2018

Mortilah

Jeg må sige at jeg godt kan forstå ham. Jeg synes nu godt han kunne sige det på en anden måde. Jeg ville heller ikke kunne acceptere at min mand røg.

Anmeld Citér

7. september 2018

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Men har du aldrig røget før barnet? Siden han ikke aner noget om det?

Jo, det har jeg indimellem. Før barnet. Men jeg har haft en del at se til, som jeg ikke ønsker at uddybe. Men jeg har aldrig røget foran ham.

Anmeld Citér

7. september 2018

Anonym

Sikke noget vås. Kan sku godt forstå at du bliver lidt trodsig, du er trods alt et voksent menneske. Hvorfor er det dig der skal vise hensyn, og ikke ham der skal være lidt forstående? Rygning er åbenbart et farligt emne men jeg synes i skal forventnings afstemme hvordan fremtiden skal se ud (uden at true med skilsmisse over et par smøger) 

Anmeld Citér

7. september 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Sikke noget vås. Kan sku godt forstå at du bliver lidt trodsig, du er trods alt et voksent menneske. Hvorfor er det dig der skal vise hensyn, og ikke ham der skal være lidt forstående? Rygning er åbenbart et farligt emne men jeg synes i skal forventnings afstemme hvordan fremtiden skal se ud (uden at true med skilsmisse over et par smøger) 

Lige præcis. Jeg kunne godt at han viste hensyn til MIG fremfor at det tit er mig føler jeg

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.