Som udgangspunkt synes jeg det er et Ufedt tiltag... ingen gider “udstilles”.
på den anden side kan jeg som en anden siger, måske godt forstå det hvis man over lang tid har forsøgt med dialog og det bare ikke har hjulpet overhovedet og ungerne altid mangler rene bukser og underbukser ved tis uheld.
mine børns far ville fx have rigtig fint gavn af at det blev synliggjort for ham at kassen var mangelfuld, da han på ingen måder skænker den kasse en tanke.
Jeg synes tiltaget er træls, men jeg synes måske det faktum at personalet har fundet det nødvendigt, er endnu mere træls.
Anyhow. Jeg tror ikke jeg ville gøre noget. Jeg ville tænke at det nok var gjort fordi de er trætte af at tage dialogen igen og igen. Men jeg har heller ikke noget imod en gul seddel, oftest ligger de den som en sikkerhedsforanstaltning, fx hvis der ligger en pose med tis bukser og underbukser, så er der også en seddel med at de har brugt de sidste bukser og underbukser fra kassen. Det er helt fint for mig og jeg ser det ikke som en løftet pegefinger, men som info/dialog som vi af gode grunde ikke nødvendigvis kan udveksle om eftermiddagen hvis den pågældende pædagog er gået hjem
Anmeld
Citér