Han er for meget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2018

Anonym trådstarter

idontknow skriver:

Årh ja så giver tingene lidt mere mening. 

Så ville jeg ikke kalde ham kontrollerende men ja bekymrede af god grund, grundet historikken. 

Men det giver ham ikke ret til at forbyde mig i, at se min far? Hvor længe skal min mand være surmule på min far ? Jeg har ret til og se mine forældre. Og det har jeg virkelig haft lyst til ovenpå hans klamme vaner

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2018

HBV

Jeg ved også hvem du er... dengang i den meget lange tråd tegnede sig et billede af en kommende far der ville det bedste for sin kæreste og sit kommende barn, din familie var imod alt hvad du/I foretog jer og vi fik nok alle herinde et godt indtryk af din kæreste.. 

jeg ved ikk Hvordan det reelt er nu, der er altså altid 2 sider af samme sag. Hvis han ikk er med på parterapi så synes jeg at du skal tage til en psykolog alene.  Du har haft en omtumlet tilværelse ihvertfald her det seneste år.

Kram til dig ts 

Anmeld Citér

11. august 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Enig. Til dels. Nu har vi jo stiftet familie, så må vi jo også kunne klare det her.. min mand kan ikke se hvad han skal bruge par terapi til. Så han siger jeg selv skal tage til psykolog hvis det er.

jeg synes ellers vi trænger til parterapi.

er enig i at jeg skal få styr på mit selvværd 

min far er ikke farlig! Det var ikke i orden hvad han gjorde, men han har undskyldt mange gange.

Så kan du jo starte med at gå til psykolog og måske med psykologens hjælp ift. din fremgangsmåde omkring parterapi kan din kæreste og dig komme til parterapi på et senere tidspunkt. 

Jeg må indrømme jeg synes du virker ekstrem jaloux og usikker. Synes også du sætter dig selv i en offer rolle. Det kan du alene ikke arbejde med - det skal du have hjælp til. 

Kigger han KUN på kvinder på Facebook? Han ser overhovedet ikke på nogen mandlige profiler? Og nu du skriver han panisk prøvede at finde en kvindes Instagram - hvordan kunne du se at at han nærmest gik i panik over det? 

Anmeld Citér

11. august 2018

Sprit25

mor:) skriver:

Så forstår man da bedre at ts kæreste ikke vil have hun tager baby med til sin far

Fuldstlndig enig. Min far havde hvertfald ikke set hans børnebørn

Anmeld Citér

11. august 2018

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Så kan du jo starte med at gå til psykolog og måske med psykologens hjælp ift. din fremgangsmåde omkring parterapi kan din kæreste og dig komme til parterapi på et senere tidspunkt. 

Jeg må indrømme jeg synes du virker ekstrem jaloux og usikker. Synes også du sætter dig selv i en offer rolle. Det kan du alene ikke arbejde med - det skal du have hjælp til. 

Kigger han KUN på kvinder på Facebook? Han ser overhovedet ikke på nogen mandlige profiler? Og nu du skriver han panisk prøvede at finde en kvindes Instagram - hvordan kunne du se at at han nærmest gik i panik over det? 

Fordi at han havde besøgt over 10 profiler med hendes navn ��    Navnet er meget almindeligt, så det tog jo tid for ham ar finde hende ik? Det er på vores fælles pc.

jeg er bare lidt desperat og jeg er træt af den opførsel :/  han nedgør min krop pt og selvfølgelig er det alle samme trænings freaks han vender. ved godt jeg har en helvedes masse jeg skal få styr på omkring mig selv. Det arbejder jeg meget med til daglig. Har værktøjer fra tidligere psykolog.

Anmeld Citér

11. august 2018

idontknow

Anonym skriver:

Men det giver ham ikke ret til at forbyde mig i, at se min far? Hvor længe skal min mand være surmule på min far ? Jeg har ret til og se mine forældre. Og det har jeg virkelig haft lyst til ovenpå hans klamme vaner

Nej han har ikke retten over at bestemme over dig og hvem du ser selvfølgelig ikke! Men nu forstår vi hans grundlag for det, ikke at han er krontrollernde over for dig, men han er bekymrede. 

Jeg syntes du skal starte til noget psykolog for at forbedre din selvtillid, det må også være rigtig træls at gå og have det så dårligt med dig selv 

Anmeld Citér

11. august 2018

Sprit25

Mor11 skriver:

Okay jeg tænker jeg ved hvem du er. Og så vil jeg endnu mere mene at din kæreste hverken er farlig eller lign. Men du tværtimod virker til st være svær at bo sammen med og meget fokuseret på dig selv og din egen side af sagen. Og din familie er enormt kontrollerende overfor dig. Jeg fordtår godt din kæreste ikke er vild med dem efter den behandling du fik da du fandt ud af at du var gravid.

Jeg tror primært han er skide bange for at de skal have dårlig indflydelse på dine holdninger. Med god grund faktisk. Kan du huske hvordan du faktisk vaklede da din mor ville slæbe dig til Sverige for at få en abort efter uge 12? Og ja, din far endte med at ty til at være fysisk fordi du ikke gjorde som de sagde. 

Jeg tager alt tilbage. Var for hurtig på tasterne

Anmeld Citér

11. august 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Sorry, men den behandling du fik, ville ingen undskyldning være god nok til at rette op på i min verden. Uanset om det var mine egne eller mine svigerforældre. Jeg ville miste al tiltro til dem for evigt. 

Det var jo ikke bare en kort overreaktion hvor de fik sagt nogen overilede ting. Det stod på i længere tid og de blev ved og ved og ved med at presse dig og holde på at de havde ret og du skulle høre efter! På trods af at du er voksen og myndig. 

Prøv at spørge ham hvad han er bange for ift dine forældre? Jeg ville personligt fx være bange for at de ville sætte tanker om omskæring i hovedet på dig. eller at de ville insistere på det, hvem ved, måske foreslå at gennemføre det mens han ikke var tilstede? og du endnu en gang blev fanget imellem dem og ham. Eller generelle holdninger om hvordan man har baby på efter DERES mening. Jeg tænker han måske gerne vil have at i er så sikre i jeres valg af måde at være forældre på, at ingen kan skubbe til din EGEN overbevisning. 

I har været forældre i en måned. I er stadig i fasen som usikre forældre. Jeg ville også være bekymret hvis jeg var ham.

Anmeld Citér

11. august 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Fordi at han havde besøgt over 10 profiler med hendes navn ��    Navnet er meget almindeligt, så det tog jo tid for ham ar finde hende ik? Det er på vores fælles pc.

jeg er bare lidt desperat og jeg er træt af den opførsel :/  han nedgør min krop pt og selvfølgelig er det alle samme trænings freaks han vender. ved godt jeg har en helvedes masse jeg skal få styr på omkring mig selv. Det arbejder jeg meget med til daglig. Har værktøjer fra tidligere psykolog.

Tja det ser jeg ikke noget panik i - han måtte klikke på flere for at finde den rigtige profil. 

synes du ikke din daglige kontrol af søgehistorikken er alarmerende? 

Anmeld Citér

11. august 2018

Anonym trådstarter

Tja det ser jeg ikke noget panik i - han måtte klikke på flere for at finde den rigtige profil. 

synes du ikke din daglige kontrol af søgehistorikken er alarmerende? 

Hvorfor synes du ikke der er panik over det ? Hvad fandEn skulle han med hendes profil? Hun er altså single. Come on. Det er slet ikke i orden ;-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.