Anonym skriver:
Men det giver ham ikke ret til at forbyde mig i, at se min far? Hvor længe skal min mand være surmule på min far ? Jeg har ret til og se mine forældre. Og det har jeg virkelig haft lyst til ovenpå hans klamme vaner
Sorry, men den behandling du fik, ville ingen undskyldning være god nok til at rette op på i min verden. Uanset om det var mine egne eller mine svigerforældre. Jeg ville miste al tiltro til dem for evigt.
Det var jo ikke bare en kort overreaktion hvor de fik sagt nogen overilede ting. Det stod på i længere tid og de blev ved og ved og ved med at presse dig og holde på at de havde ret og du skulle høre efter! På trods af at du er voksen og myndig.
Prøv at spørge ham hvad han er bange for ift dine forældre? Jeg ville personligt fx være bange for at de ville sætte tanker om omskæring i hovedet på dig. eller at de ville insistere på det, hvem ved, måske foreslå at gennemføre det mens han ikke var tilstede? og du endnu en gang blev fanget imellem dem og ham. Eller generelle holdninger om hvordan man har baby på efter DERES mening. Jeg tænker han måske gerne vil have at i er så sikre i jeres valg af måde at være forældre på, at ingen kan skubbe til din EGEN overbevisning.
I har været forældre i en måned. I er stadig i fasen som usikre forældre. Jeg ville også være bekymret hvis jeg var ham.
Anmeld
Citér