Han er for meget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2018

ChesireKitty

Ej, altså. Jeg er med på at folks grænser er forskellige osv, men jeg kan overhovedet ikke se et problem i at din kæreste/mand glor på damer - heller ikke selvom det er nogen han kender og som, i din optik, er pænere end du selv er.

Jeg "stalker" altså også folk på Facebook (jeg har hverken Instragram, Twitter eller hvad de nu hedder) og der kan jeg også glo på mange profiler inden jeg finder den rigitge. Jeg kan også godt finde på at glo på vildt fremmede mennesker, som for eksempel har kommenteret dumt/sjovt/provokerende/noget på et eller andet opslag med 12345 kommentarer og sådan og nok i hvertfald 85% af de profiler er mænd (jeg er selv kvinde ) og også ofte nogle særdeles attraktive mænd, som jeg dog intet føler for, men oftest bare leder efter andre dumme/sjove/provokerende kommentarer/opslag fra.

Desuden tror jeg at enhver udefrakommende der gloede på min søgehistorik ville tro at jeg var endten sindsyg eller komplet idiot, for jeg googler nogle virkelig fucked up ting nogle gange

Min mand er desuden også typen der godt kan lide at bestemme (eller i hvert fald have fornemmelsen af at han gør ) og de findes altså også i gode versioner, som hverken er psyko- eller sociopater der ender ud i kontrol og/eller vold.

Jeg kan godt forstå at din mand synes at du er lidt fjollet og ikke tager det helt seriøst, hvis hans "klamme vaner" er ligesom mine.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2018

Hck

Profilbillede for Hck

Nu har jeg siddet og gennemlæst samtlige 28 sider i den debat, som du oprettede da du blev gravid. Medmindre , at dine forældre og især din far har gennemgået en kæmpe forvandling og ser tingene på en helt anden måde nu, forstår jeg godt din kærestes frygt, for at du tager hjem til dine forældre alene med jeres søn. Ingen tvivl om at din kæreste måske surferlidt for meget damer, men jeg tror helt ærligt også at du overdriver lidt i din fortolkning af hans historik på computerne. 

Ingen tvivl om, at han sikkert også har sine fejl, men jeg tror ikke, at han er den djævel, som han lidt bliver gjort til i den her tråd. F.eks skriver du selv i december måned, at han har været en kæmpe støtte for dig, i den periode du havde det psysisk rigtig svært. 

Anmeld Citér

11. august 2018

Sprit25

Anonym skriver:

Hvorfor synes du ikke der er panik over det ? Hvad fandEn skulle han med hendes profil? Hun er altså single. Come on. Det er slet ikke i orden ;-)

Bare fordi hun er single er det ikke ens betydende med hun er en maneater. Må han ikke have single venner? Jeg har en singelkammerat. Han er min bedste ven. Jeg er tit inde på hans profil. 

Jo dybere vi kommer ind i den her tråd lyder det til I har problemer. 

Anmeld Citér

11. august 2018

100%anonym

Anonym skriver:

Hvorfor synes du ikke der er panik over det ? Hvad fandEn skulle han med hendes profil? Hun er altså single. Come on. Det er slet ikke i orden ;-)

Så din kæreste må ikke se på singler eller have single veninder? Hvis de er i forhold så er ok? Og havd så hvis det forhold går i stykker så må han ikk have noget med dem at gøre igen? 

Ahh nu har køjeg fulgt med fra sidelinien og det lyder mere og mere som lm at det er du som har en masse at arbejde med mht jalousi og dårligt selvværd. Det kan du ikke klandre din kæreste for. 

Jeg kigger altså også på alle mulige mænd på min facebook. Både singler og i forhold. Men det betyder ikke at jeg vil alt muligt med dem. Man må godt synes andre er attraktive uden man har lyst til at lave noget med dem 

Anmeld Citér

11. august 2018

Sprit25

Hck skriver:

Nu har jeg siddet og gennemlæst samtlige 28 sider i den debat, som du oprettede da du blev gravid. Medmindre , at dine forældre og især din far har gennemgået en kæmpe forvandling og ser tingene på en helt anden måde nu, forstår jeg godt din kærestes frygt, for at du tager hjem til dine forældre alene med jeres søn. Ingen tvivl om at din kæreste måske surferlidt for meget damer, men jeg tror helt ærligt også at du overdriver lidt i din fortolkning af hans historik på computerne. 

Ingen tvivl om, at han sikkert også har sine fejl, men jeg tror ikke, at han er den djævel, som han lidt bliver gjort til i den her tråd. F.eks skriver du selv i december måned, at han har været en kæmpe støtte for dig, i den periode du havde det psysisk rigtig svært. 

Har du et link

Anmeld Citér

11. august 2018

100%anonym

11. august 2018

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Sprit25 skriver:

Har du et link

Ja det tænkte jeg også.. 

Jeg havde også fået et dårligt indtryk af manden til at starte med, men vil da også gerne lige læse de andre debatter, før jeg vil udtale mig/komme med råd

Anmeld Citér

11. august 2018

100%anonym

Unicorn1 skriver:

Ja det tænkte jeg også.. 

Jeg havde også fået et dårligt indtryk af manden til at starte med, men vil da også gerne lige læse de andre debatter, før jeg vil udtale mig/komme med råd

Link lige oppe over 

Anmeld Citér

11. august 2018

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
100%anonym skriver:

Link lige oppe over 

Ja det så jeg.. Tak 

Anmeld Citér

11. august 2018

Anonym trådstarter

Hehe.. Ja læs i bare  det er sikkert god tidsfordriv. Synes tråden viser hvor dejlig min mand kan være. Men ja, han har 2 måder oh være på. 

Forresten han ser stadig live modeller selvom vi er hjemme mig og bæbs. Han havde lyd lidt høj 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.