Ej, altså. Jeg er med på at folks grænser er forskellige osv, men jeg kan overhovedet ikke se et problem i at din kæreste/mand glor på damer - heller ikke selvom det er nogen han kender og som, i din optik, er pænere end du selv er.
Jeg "stalker" altså også folk på Facebook (jeg har hverken Instragram, Twitter eller hvad de nu hedder) og der kan jeg også glo på mange profiler inden jeg finder den rigitge. Jeg kan også godt finde på at glo på vildt fremmede mennesker, som for eksempel har kommenteret dumt/sjovt/provokerende/noget på et eller andet opslag med 12345 kommentarer og sådan og nok i hvertfald 85% af de profiler er mænd (jeg er selv kvinde
) og også ofte nogle særdeles attraktive mænd, som jeg dog intet føler for, men oftest bare leder efter andre dumme/sjove/provokerende kommentarer/opslag fra.
Desuden tror jeg at enhver udefrakommende der gloede på min søgehistorik ville tro at jeg var endten sindsyg eller komplet idiot, for jeg googler nogle virkelig fucked up ting nogle gange 

Min mand er desuden også typen der godt kan lide at bestemme (eller i hvert fald have fornemmelsen af at han gør
) og de findes altså også i gode versioner, som hverken er psyko- eller sociopater der ender ud i kontrol og/eller vold.
Jeg kan godt forstå at din mand synes at du er lidt fjollet og ikke tager det helt seriøst, hvis hans "klamme vaner" er ligesom mine.
Anmeld
Citér