Anonym skriver:
Hvordan opdagede du utroskaben ?? Hvor længe havde I været sammen.
Sikke et skræk eksempel du har
Vil sige at det ikke er i nærheden af samme grad, som du oplevede, men lidt derhen af.
Det opdagede jeg ved jeg fandt ud af jeg havde klamydia og pigerne som han var sammen med kontaktede mig efter jeg “forsvandt” for at fortælle mig hvilken nar han var. Vi var sammen i ca 5 år.
Han manipulerede mig næsten allerede 6 mdr efter vi var sammen. Min familie kunne ikke fordrage ham hvilket han fik mig til at tro at de var bare nogle onde mennesker som kun ville lig ondt, hvilket var lige omvendt, jeg måtte aldrig snakke med min mor uden at han var ved siden af mig! Min mor fik diagnostiseret kræft og ringede til mig for at fortælle det.
Da vi havde lagt på sagde han, så arver vi sku en masse penge når hun dør, det var der jeg sagde til mig selv fandme nej im jeg skulle være ved ham hele mit liv og ikke ved min mor i denne svære tid.
Så Jeg begyndte til psykolog i smug imens jeg var sammen med ham og hold da op det boostede virkelig min selvtillid!
Inden for 2 mdr var jeg ude af døren og så mig aldrig tilbage!
Han styrede alt i forholdet også det med økonomi, jeg måtte ikke have mit eget dankort, det tog han og brugte alle mine penge på han selv.
Han satte mig i gæld som jeg stadig betaler af på idag. Selv efter da jeg forlod ham købte han telefoner på afbetaling (dette var inden nemid) og solgte dem til hans venner.
Det er ca 10 år siden jeg forlod ham.
Anmeld
Citér