Han er for meget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2018

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Samtidig at han ikke stoler på hendes far. De har jo nogle alvorlige problemer begge to

Min far havde et voldsomt temperament da min kæreste var hjemme hos os, for at fortælle at vi ville flytte sammen.

og min far har skubbet mig mens jeg var gravid. Men det er alt sammen løst og han har undskyldt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Det er ikke nogen der konkluderer, at mit forhold ender voldeligt. Folk herinde er velkommen til at kommentere mit opslag.

Det virker bare til at køre dig meget mere op, end du oprindelig var.. plus, udover din specifikke tråd, synes jeg det er et mega skråplan at bede folk "skynde sig væk og aldrig se sig tilbage" på meget dramatisk vis, uden på nogen måder at kende De mennesker det omhandler..  

Anmeld Citér

11. august 2018

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Det virker bare til at køre dig meget mere op, end du oprindelig var.. plus, udover din specifikke tråd, synes jeg det er et mega skråplan at bede folk "skynde sig væk og aldrig se sig tilbage" på meget dramatisk vis, uden på nogen måder at kende De mennesker det omhandler..  

Det er det også! Drastiske råd.

men jeg var allerede kørt op omkring det. Det er fordi jeg bliver så forvirret når min kæreste siger EN ting og gør andet.  Desværre så er det som jeg har skrevet herinde. Han tjekker de samme piger ud hele tiden, selv piger som han ikke længere ser til daglig. Og han sidder og leder efter sine single kollegaers Instagram profil og hvad ved jeg. Det er langt over min grænse. Men ja, det er jo min version af det hele. Jeg gør ingenting der er i nærheden af ham.

Anmeld Citér

11. august 2018

Sprit25

Anonym skriver:

Min far havde et voldsomt temperament da min kæreste var hjemme hos os, for at fortælle at vi ville flytte sammen.

og min far har skubbet mig mens jeg var gravid. Men det er alt sammen løst og han har undskyldt

Har din EGEN far skubbet dig. Han er jo værre end din mand

Anmeld Citér

11. august 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvis min kæresre KUN tjekkede kvinders fb og Instagram ud, ville jeg også blive berørt af det.. helt sikkert. Og jeg ville fortælle ham at det var et problem for mig. 

Men derudover er jeg 20000000% enig! Hvad faaaa'en sker der for at en flok kvinder der på ingen måder kender hverken ts eller manden, ogi øvrigt kun hører ts opfattelse af sagen (allerede at kalde det Stakling er en overdrivelse) og så konkludere at hun nok vil ende i et voldeligt forhold? Wow! Bare wow! 

Ja det ville jeg også have et problem med - spørgsmålet er så om når ts kigger på historikken om hun kun klikker på det der vækker bekymring hos hende - andre kvinder - og derfor ikke lægger mærke til hvad han ellers ser på nettet eller fb. 

Ja - det er fuldstændig vanvittigt at tale om vold. 

Anmeld Citér

11. august 2018

Sprit25 skriver:

Du har fuldstændig ret i vi kun kender morens sideMen det er vi også nød til at rådgive udfra. Jeg synes dog stadig hun skal gå. Fordi hvis hun bygger ALT det her op i hovedet er forholdet ikke sundt for nogen af dem

Nej vi er ikke nød til at rådgive kun udfra det - vi kan jo forholde os lidt kritisk. Og så kan man spørge lidt mere ind før der bliver malet billede af en kontrollerende voldspsykopat. 

Jeg synes ikke de skal gå fra hinanden for  de har valgt at stifte familie. De kan gå til parterapi/familierådgivning/individuelt til psykolog. Der er mange ting man kan gøre. Nu skriver ts at han generelt er kærlig og omsorgsfuld, og de har flest gode dage. Så er det da ærgerligt at smide det væk. 

Hvis ts har selvværds problemer er det da ikke sikkert hendes næste forhold vil blive anderledes. 

Anmeld Citér

11. august 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Okay jeg tænker jeg ved hvem du er. Og så vil jeg endnu mere mene at din kæreste hverken er farlig eller lign. Men du tværtimod virker til st være svær at bo sammen med og meget fokuseret på dig selv og din egen side af sagen. Og din familie er enormt kontrollerende overfor dig. Jeg fordtår godt din kæreste ikke er vild med dem efter den behandling du fik da du fandt ud af at du var gravid.

Jeg tror primært han er skide bange for at de skal have dårlig indflydelse på dine holdninger. Med god grund faktisk. Kan du huske hvordan du faktisk vaklede da din mor ville slæbe dig til Sverige for at få en abort efter uge 12? Og ja, din far endte med at ty til at være fysisk fordi du ikke gjorde som de sagde. 

Anmeld Citér

11. august 2018

Sprit25 skriver:

Har din EGEN far skubbet dig. Han er jo værre end din mand

Så forstår man da bedre at ts kæreste ikke vil have hun tager baby med til sin far

Anmeld Citér

11. august 2018

idontknow

Mor11 skriver:

Okay jeg tænker jeg ved hvem du er. Og så vil jeg endnu mere mene at din kæreste hverken er farlig eller lign. Men du tværtimod virker til st være svær at bo sammen med og meget fokuseret på dig selv og din egen side af sagen. Og din familie er enormt kontrollerende overfor dig. Jeg fordtår godt din kæreste ikke er vild med dem efter den behandling du fik da du fandt ud af at du var gravid.

Jeg tror primært han er skide bange for at de skal have dårlig indflydelse på dine holdninger. Med god grund faktisk. Kan du huske hvordan du faktisk vaklede da din mor ville slæbe dig til Sverige for at få en abort efter uge 12? Og ja, din far endte med at ty til at være fysisk fordi du ikke gjorde som de sagde. 

Årh ja så giver tingene lidt mere mening. 

Så ville jeg ikke kalde ham kontrollerende men ja bekymrede af god grund, grundet historikken. 

Anmeld Citér

11. august 2018

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Nej vi er ikke nød til at rådgive kun udfra det - vi kan jo forholde os lidt kritisk. Og så kan man spørge lidt mere ind før der bliver malet billede af en kontrollerende voldspsykopat. 

Jeg synes ikke de skal gå fra hinanden for  de har valgt at stifte familie. De kan gå til parterapi/familierådgivning/individuelt til psykolog. Der er mange ting man kan gøre. Nu skriver ts at han generelt er kærlig og omsorgsfuld, og de har flest gode dage. Så er det da ærgerligt at smide det væk. 

Hvis ts har selvværds problemer er det da ikke sikkert hendes næste forhold vil blive anderledes. 

Enig. Til dels. Nu har vi jo stiftet familie, så må vi jo også kunne klare det her.. min mand kan ikke se hvad han skal bruge par terapi til. Så han siger jeg selv skal tage til psykolog hvis det er.

jeg synes ellers vi trænger til parterapi.

er enig i at jeg skal få styr på mit selvværd 

min far er ikke farlig! Det var ikke i orden hvad han gjorde, men han har undskyldt mange gange.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.