Han er for meget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2018

Anonym trådstarter

Hvad skal jeg gøre ? Jeg har tænkt mig og spørge ham, om hvordan han Føler det går med os.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2018

HBV

Du opsøger tydeligvis stadig hans historik. Det er virkelig ikke sundt for dig. 

At ansøge singlepiger er altså langt fra det samme som at han vil være dig utro.

Anmeld Citér

19. august 2018

Anonym trådstarter

HBV skriver:

Du opsøger tydeligvis stadig hans historik. Det er virkelig ikke sundt for dig. 

At ansøge singlepiger er altså langt fra det samme som at han vil være dig utro.

Jeg synes bare det mærkeligt, når jeg for 2 aftener siden fortalte at jeg ikke har lyst til at være sammen med ham seksuelt.. Men at det bare var en periode jeg skulle over.

jeg så at de blev venner på facebook 

Anmeld Citér

19. august 2018

ChesireKitty

Har du prøvet at spørge ham direkte, HVORFOR han gør de her ting?

Har du spurgt ham HVORFOR han ansøger venskab med disse single-piger, når han ved at det vakler imellem jer?

Ved han overhovedet at det vakler imellem jer, eller fik du bare sagt at du ikke har lyst til sex lige nu og ikke sådan rigitg årsagen til det?

Ved han hvor sårbar og tilsidesat du går og føler dig? Sådan rigtig?

Anmeld Citér

19. august 2018

Anonym trådstarter

ChesireKitty skriver:

Har du prøvet at spørge ham direkte, HVORFOR han gør de her ting?

Har du spurgt ham HVORFOR han ansøger venskab med disse single-piger, når han ved at det vakler imellem jer?

Ved han overhovedet at det vakler imellem jer, eller fik du bare sagt at du ikke har lyst til sex lige nu og ikke sådan rigitg årsagen til det?

Ved han hvor sårbar og tilsidesat du går og føler dig? Sådan rigtig?

Har sagt at min årsag til manglende sex, er pga overforbruget af webcam sex osv. Men han virker bare ligeglad, og han tror ikke at jeg har manglende lyst. For vi vil jo begge gerne sagde han.

Nej, har ikke sagt angående single pigerne. Det er bare følsomt for mig, jeg vil ikke lyde som at jeg blander mig for meget, og drager hurtige konklusioner. Selvom det er mærkeligt.

Anmeld Citér

19. august 2018

ChesireKitty

Anonym skriver:

Har sagt at min årsag til manglende sex, er pga overforbruget af webcam sex osv. Men han virker bare ligeglad, og han tror ikke at jeg har manglende lyst. For vi vil jo begge gerne sagde han.

Nej, har ikke sagt angående single pigerne. Det er bare følsomt for mig, jeg vil ikke lyde som at jeg blander mig for meget, og drager hurtige konklusioner. Selvom det er mærkeligt.

Men det er jo lige dét, du gør nu..? I stedet for at spørge hvad han har gang i, drager du dine egne konklusioner og spørger en flok fremmede på internettet om det...

Du antager at han er ligeglad med dine følelser, fordi han virker ligeglad, men ved det jo reelt ikke, hvis du ikke har spurgt ham "Er du ligeglad med mine følelser?"
Det er en stor snak og han har nok ikke lyst til at tage den (min mand hader også sådan nogle snakke) men du SKAL få ham til at åbne lidt op, for ellers bliver det jo bare ved med at blive værre og værre for dig og til sidst bliver du fyldt op og smutter.

Prøv at sige direkte til ham at når han ikke gider at snakke om tingene (følelser) så går du og tænker det værste og det hober sig op og æder dine tanker.

Og en anden ting som jeg lige synes at du skal have i baghovedet efterhånden er at selvom du er anonym herinde, er der også stadig mulighed for at nogen som kender dig eller din mand kan genkende din historie, som jo altså er ret vildt og "unik"

Anmeld Citér

19. august 2018

Anonym trådstarter

Men det er jo lige dét, du gør nu..? I stedet for at spørge hvad han har gang i, drager du dine egne konklusioner og spørger en flok fremmede på internettet om det...

Du antager at han er ligeglad med dine følelser, fordi han virker ligeglad, men ved det jo reelt ikke, hvis du ikke har spurgt ham "Er du ligeglad med mine følelser?"
Det er en stor snak og han har nok ikke lyst til at tage den (min mand hader også sådan nogle snakke) men du SKAL få ham til at åbne lidt op, for ellers bliver det jo bare ved med at blive værre og værre for dig og til sidst bliver du fyldt op og smutter.

Prøv at sige direkte til ham at når han ikke gider at snakke om tingene (følelser) så går du og tænker det værste og det hober sig op og æder dine tanker.

Og en anden ting som jeg lige synes at du skal have i baghovedet efterhånden er at selvom du er anonym herinde, er der også stadig mulighed for at nogen som kender dig eller din mand kan genkende din historie, som jo altså er ret vildt og "unik"

Ja men jeg for ik meget ud af og spørge.jeg må stole på hans ord, selvom der er for mange ting der stadig er mærkelige synes jeg ..

Hvilken mand vil ikke arbejde lidt for sex livet igen   Tror vi skal starte forfra med og finde gnisten i mellem os. Vi skal på en date den komende uge.

synes det er problematisk at han mener det hele går fint, og samtidigt bruger tid på at se efter hans gamle flammer. Men det er jo min holdning.

Et skridt af gangen. Vi er utrolig gode venner også, men vi skal helst ikke ende med kun at være venner 

Anmeld Citér

19. august 2018

lineog4

Anonym skriver:

Ja men jeg for ik meget ud af og spørge.jeg må stole på hans ord, selvom der er for mange ting der stadig er mærkelige synes jeg ..

Hvilken mand vil ikke arbejde lidt for sex livet igen   Tror vi skal starte forfra med og finde gnisten i mellem os. Vi skal på en date den komende uge.

synes det er problematisk at han mener det hele går fint, og samtidigt bruger tid på at se efter hans gamle flammer. Men det er jo min holdning.

Et skridt af gangen. Vi er utrolig gode venner også, men vi skal helst ikke ende med kun at være venner 

Du bliver altså nød til at stoppe med at se ham over skuldrene, drop hvad der næsten lyder som en afhængighed af at tjekke hans historisk. Gå slet ikke på computeren i er par uger - brug telefonen og nyd hvad det vil gøre for jeres forhold.

Der er intet fordækt eller forkert eller mærkeligt ved at blive “venner”på facebook med piger der er single eller mænd for den sags skyld - han er ikke i gang me bevidst at såre dig.

Du bliver i samme rille, du VIL se det og du ser det. Han aner ikke, hvad der foregår, og vil formodentlig få et chok over den forestillingsverden du har fået bygger op. Der er en stor sandsynlighed for at rigtig meget af det her kun foregår i dit hoved, og du er ved at skabe en konflikt med din mand uden han overhovedet er led på vejen på den konflikt - det er en typisk konfliktsky adfærd og den er altødelæggende, for med tiden får du skabt en konflikt som er for stor til I kan vende om, og ikke på et sted i denne proces har du givet din mand en chance for at arbejde med forholdet. Fortsætter du er mit gæt, at I er skilt om er par år, og du først bagefter opdager, at du aldrig gav ham en chance....

Hvad skal du gøre, først og fremmest drop dit tjek af ham helst lige nu. Og alt det du har tjekket, der må du åbne munden og fortælle du har tjekket ham og er blevet usikker - ikke stil krav om, at han ikke må have “venner”på facebook der er singler (det er utopisk), men fortælle at inde i dit hoved har du skabt en historie om, at ham vi, være utro og hellere vi, have webcam piger og tilfældige piger på facebook end dig, og lige nu er du møg usikker. Hvad skal han gøre, bekræfte dig, vise han har lyst til dig, og ja fortsætte med at tage dig med til fodbold.

Du skal også komme til den psykolog og få talt om alle dine tanker, ikke tale om ham og hans handlinger, men tale om alle dine tanker. De tanker der får dig til at tjekke hans historisk (det er ikke noget de fleste gør), de tanker der gør du tror han vil være dig utro osv.

og du bliver også nød til at acceptere, at et parforhold ændrer sig når man får børn. Manden skal også finde sin rolle, ja skal også tro på det der sex ikke gør ondt på den kvinde han elsker, at baby ikke hører det, at kvinden ikke bliver gravid med det samme igen, skal finde sin rolle som far og alle de følelser der pludselig er i hans indre til det lille væsen osv. I har en baby på en måned og du taler allerede som om jeres sexliv er dødt for altid, jeg havde ikke overhovedet tænkt på sex da mine var 1 måned (nogle kommer i gang med det samme andre senere). Hiv fat i den sundhedsplejersken i morgen allerede og bed om en snak, tænker du måske også skulle screenes bare for at være sikker for en fødselsdepression (og måske også din mand), og I skal have en snak om parforhold, sex og forventninger når man lige er blevet forældre, for I er altså langt mere “normale” end du tror.

og så skriver jeg det lige en gang til: drop at tjekke hans historik, og når din hjerne går i gang med konklusioner som: han ser webcam, fordi han synes jeg er grim, han søger en single pige fordi han vi, være utro osv. Så sig: goddag I skøre tanker, jeg kender jer, og jeg ved I er dybt ukonstruktive. Fortæl dem til din mand, til dine veninder ikek som katastrofe tanker, som med garanti er rigtige. Men med et godt grin, ej ved du hvad nu fik jeg igen skabt en ide om at når du søgte Ida på facebook, så var det fordi du ville i seng med hende og ikke med mig. 

Anmeld Citér

19. august 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Altså har du spurgt om de her single piger er nogen han kender?? Eller antager du bare at de er tilfældige fordi DU ikke ved hvem det er? 

Jeg har da også masser af singler på fb, mennesker jeg har gået i skole med, arbejdet med osv osv osv. Og ja, nogengange kommer der nye til hvis jeg møder et menneske som jeg bare snakker rigtig godt med. Kæreste eller ej. Men nej, ikke tilfældige singler. Det ville jeg også synes var sært. Men spørg ham! Du går og konkludere en masse hele tiden.

jeg får efterhånden en følelse af at du rent faktisk går og ønsker at bryde jeres forhold op, og derfor leder og leder og leder efter ting der kunne gøre det legitimt. Altså hvis du ikke gider være i jeres forhold og har fortrudt at i er et par og det hele bare har været en stor fejl. Så gå dog... men lad det ikke gå udover ham og jeres barn! 

Anmeld Citér

19. august 2018

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Altså har du spurgt om de her single piger er nogen han kender?? Eller antager du bare at de er tilfældige fordi DU ikke ved hvem det er? 

Jeg har da også masser af singler på fb, mennesker jeg har gået i skole med, arbejdet med osv osv osv. Og ja, nogengange kommer der nye til hvis jeg møder et menneske som jeg bare snakker rigtig godt med. Kæreste eller ej. Men nej, ikke tilfældige singler. Det ville jeg også synes var sært. Men spørg ham! Du går og konkludere en masse hele tiden.

jeg får efterhånden en følelse af at du rent faktisk går og ønsker at bryde jeres forhold op, og derfor leder og leder og leder efter ting der kunne gøre det legitimt. Altså hvis du ikke gider være i jeres forhold og har fortrudt at i er et par og det hele bare har været en stor fejl. Så gå dog... men lad det ikke gå udover ham og jeres barn! 

bare rolig, det går skam ikke udover mit barn

Og det passer ikke, at jeg leder efter grunde for at gå.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.