Anonym skriver:
Jeg håber inderligt, at der må ligge noget bag en 12 dages ferie for en 3 årig. Og for dens sags skyld en 6-årig.
Det lyder helt vanvittigt det der er gang i. Fint nok med hveranden weekend - men det er jo helt sindssygt luksus for langt de fleste!?? Dejligt hvis børnene er med på det. Men i har jo reelt dele børn med dine svigerforældre, hvis I har sådan en aftale?
Er din kæreste mentalt ustabil? Psykisk syg? Depressiv? Hvordan behandler han dig?
Jeg synes det lyder ekstremt bekymrende.
Den dårlige samvittighed kan du godt pakke væk. Du er en primær omsorgsperson. Så når du vurderer, at dine børn skal hjem - så skal de hjem. Uanset hvem der så synes de pyldrer. Og jo man “bryder” aftaler når ens 3 årige og 6årige er kede af det og klamrer sig til en!!!! Selvfølgelig!!! Hvis ikke du havde reageret på det, så vil jeg gå så langt, at kalde de omsorgssvigt!
Din kæreste lyder enten ekstremt moden eller depressiv. 12 dage! Det er jo helt vildt!
Ja, jeg er hård - men jeg dælme bekymret i denne sag! Og håber du sætter dine børns behov for omsorg før deres babyfars totalt urimelige og mærkelige og irrelevante behov! Selv hvis dwt var fordi han havde planlagt et stort frieri, så burde han ikke være sur!
Hvad hvis jeres børn var blevet syge? Skulle de så ikke hjem? For det er at “bryde” en aftale?
Du har reageret korrekt! Men synes virkelig, du skal se på fars forhold til jeres børn. Det er meget alvorligt, hvis han er sådan med jeres børn!
Meget enig.
Den yngste har endda bedt om at komme hjem flere dage forinden og allerede der skulle han da have været hentet.
Den historie her lyder helt vild i mine øre.