Børnene hjem fra ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg synes stadig at lade sine små passe i 12 dage er vildt længe uden mor og far overhovedet.. of den lille gav jo også flot flot udtryk for at det var over hans grænse. Men det blev ikke hørt. Stakkels lille mus..

Hvis jeg skulle arbejde og mine forældre havde mulighed for at passe ungerne så de kunne holde fri fra inst, ville jeg flytte ind hos dem i de 2 uger! Sådan at jeg kom hjem til mine forældre efter job og var sammen med mine unger der, puttede dem og tog på job derfra om morgenen. Også selvom der så var 30-45 min længere på job. Ikke om jeg bare ville sende dem på ferie i 2 uger i den alder. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2018

lineog4

Du har fået mange svar, og vil egentlig bare give et kort svar: nej det er aldrig forkert at bryde en aftale med en voksen for at passe på et barn. 

I har valgt jeres børn kan klare 14 dage uden jer, I valgte at komme ved aftentid med risiko for et barn der blev ked af det og du tog konsekvensen af de to valg og valgte at bryde en aftale med voksne fordi det var det bedste for dine børn - du handlede som en ansvarlig voksen/foræld2r med det valg.

Som andre i denne tråd ringer mine alarmklokker i forhold til far, men der har du allerede læst mange ord og har ikke brug for flere - men jo man kommer til at tæbkenomaoegasvigr når aftaler mellem voksne er vigtigere end børnenes behov.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.