Mine børn har været på ferie hos deres farmor og farfar i 12 dage....
Min kæreste og jeg havde aftalt at jeg idag lørdag skulle hente vores søn og vores datter søndag, da hun gerne ville blive. Vores søn havde i kogle dage sagt at han gerne ville hjem.
Vi var så ude at spise igår sammen med min kærestes bror og efter maden kører vi lige op til deres forældre da min kærestes bror bor hos dem i weekenden da han ellers bor i København.
Da vi skal til at sige farvel begynder min søn at græde helt vildt og siger at han gerne vil med hjem. Min hjerte bliver knust og jeg kan ikke ha at han bliver så ked af det. Han knuger sig ind til mig.
Jeg siger at jeg altså har det skidt med det. Så flejner min kæreste fuldstændig og bliver mega sur og siger så find da for fanden ud af hvad du vil!!! Han siger også til hans mor at hun/jeg vil have vores søn med hjem. Det skal lige siges at det her foregår sent om aftenen. Så kommer vores datter og hun siger at hun også gerne vil med hjem.
Vi kører hjem og min kæreste er stadig mega sur og siger at jeg ikke kan være bekendt at bryde vores aftale med hvornår vi skulle hente dem. Jeg forklarer ham at jeg ikke bare kunne gå fra mit grædende barn, men det er han ligeglad med. Han siger at jeg skulle være mere stærk og stå ved vores aftaler.
Forinden havde han købt roser til mig så jeg kunne tænke mig at han havde planer om at vi skulle hygge os om aftenen sammen efter vi kom hjem. Men han gik direkte i seng.
Har jeg på nogen måde gjort noget forkert?? Jeg har også dårlig samvittighed over for deres farmor og farfar da jeg føler at de bare blev revet væk fra dem og ikke fik sagt ordentlig farvel efter en god lang ferie hos dem. Overvejer at skrive til deres farmor hvordan jeg har det..?..
Hvad mener I??
Anmeld
Citér