Hvis mine børn var på ferie hos bedsteforældre og den ene eller den anden var begyndt at sige de gerne ville hjem - ville jeg lytte og hente barnet allerede der, jeg ville ikke vente bare fordi aftalen var sådan. Det er et barn, og de skal sgu da ikke bare lide og havde hvemve fordi de voksne har lavet en aftale.. Ferien skal vel være positiv for både dem og jer, men det er da ikke en god oplevelse for en 3 årig at opleve at der bare ikke er noget at gøre - fordi mor og far VIL have 12 dage alene? Altså Wtf.
Kunne forstå hvis i var bortrejst og ikke kunne hente, men det var i ikke. Og hvis i var, ville jeg have haft SÅ ondt i maven over et barn der kkke var klar til så lang en ferie endnu og at JEG som voksen havde fejlvurderet på mine børns vejne hvad der kunne lade sig gøre.
Din kæreste lyder som om han ingen føling har med børn og slet ikke sætter deres behov som en prioritet.. jeg forstår godt han bliver ærgelig over at hans planer for aftenen blev spoleret, men som voksen og som far, burde han vide at ungerne bare er meget vigtigere..
så nej, du er ikke forkert på den. Men havde det været mig, havde jeg hentet allerede første dag den lille bad om at komme hjem. Det er da så flot at han selv siger til når det er nok! Støt op om det! At man bliver hørt når man ytre sine følelser. Alt andet er da for underligt i min verden.. og hvad lærer det ham på sigt?
Din kæreste skal huske at det er jer voksne der har lavet en aftale. Ikke ungerne.. og nej, at en 3 årig har sagt ja til 12 dage hos bedsteforældre betyder ikke at han var indforstået med aftalen.. han aner ikke hvor længe 12 dage er!
Anmeld
Citér