Børnene hjem fra ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2018

Anonym

Puha... havde også taget dem med hjem. Jeg synes også det er aaaalt for længe, at være væk fra sin mor og far i den alder, faktisk. Men det ved jeg ikke, om man kan sige? En god huskeregel siges at være, for hvert år gammel barnet er, så mange døgn kan det undvære sine forældre... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2018

Rosa-Sophia

Off topic : har din kæreste det godt? Mine alarmklokker ringer lidt  hvis han efter 12 dages alenetid ikke glæder sig til at se børnene og er sur over, at de er kommet hjem igen. Tror du han har brug for hjælp? Måske overfortolker jeg og ved jo ikke hvordan han har det til hverdag. Men jeg reagerer sådan fordi jeg har haft en fødselsdepression og der var det lidt a la det samme  at selv efter 14 dages kæresteferie på Madeira syntes jeg  at det var hårdt og svært at få mit barn hjem. Så derfor ville jeg være lidt OBS på hvordan han ellers har det  

Anmeld Citér

4. august 2018

EKAB

Profilbillede for EKAB
Rosa-Sofia85 skriver:

Off topic : har din kæreste det godt? Mine alarmklokker ringer lidt  hvis han efter 12 dages alenetid ikke glæder sig til at se børnene og er sur over, at de er kommet hjem igen. Tror du han har brug for hjælp? Måske overfortolker jeg og ved jo ikke hvordan han har det til hverdag. Men jeg reagerer sådan fordi jeg har haft en fødselsdepression og der var det lidt a la det samme  at selv efter 14 dages kæresteferie på Madeira syntes jeg  at det var hårdt og svært at få mit barn hjem. Så derfor ville jeg være lidt OBS på hvordan han ellers har det  

Det var også min tanke.

Anmeld Citér

4. august 2018

Carina:-)

Rosa-Sofia85 skriver:

Jeg er enig

Men ts lyder til at det store problem er at aftalen er brudt og hun er enig..

Men ja er enig i at det lyder som om noget Andet kan være på færde. 

Eller også er han en af dem der kun kan se sin egen forurettelse og i det ikke er fordi han ikke gider børnene generelt. 

Nogen mennesker straffer også den anden partner ved at lade det gå igennem børnene. 

Ikke at det er en undskyldning. 

Anmeld Citér

4. august 2018

Anonym

Jeg håber inderligt, at der må ligge noget bag en 12 dages ferie for en 3 årig. Og for dens sags skyld en 6-årig. 

Det lyder helt vanvittigt det der er gang i. Fint nok med hveranden weekend - men det er jo helt sindssygt luksus for langt de fleste!?? Dejligt hvis børnene er med på det. Men i har jo reelt dele børn med dine svigerforældre, hvis I har sådan en aftale? 

Er din kæreste mentalt ustabil? Psykisk syg? Depressiv? Hvordan  behandler han dig? 

Jeg synes det lyder ekstremt bekymrende. 

Den dårlige samvittighed kan du godt pakke væk. Du er en primær omsorgsperson. Så når du vurderer, at dine børn skal hjem - så skal de hjem. Uanset hvem der så synes de pyldrer. Og jo man “bryder” aftaler når ens 3 årige og 6årige er kede af det og klamrer sig til en!!!! Selvfølgelig!!! Hvis ikke du havde reageret på det, så vil jeg gå så langt, at kalde de omsorgssvigt! 

Din kæreste lyder enten ekstremt moden eller depressiv. 12 dage! Det er jo helt vildt! 

Ja, jeg er hård - men jeg dælme bekymret i denne sag! Og håber du sætter dine børns behov for omsorg før deres babyfars totalt urimelige og mærkelige og irrelevante behov! Selv hvis dwt var fordi han havde planlagt et stort frieri, så burde han ikke være sur! 

Hvad hvis jeres børn var blevet syge? Skulle de så ikke hjem? For det er at “bryde” en aftale? 

Du har reageret korrekt! Men synes virkelig, du skal se på fars forhold til jeres børn. Det er meget alvorligt, hvis han er sådan med jeres børn!

Anmeld Citér

4. august 2018

JD

12 dage er fuldstændig hen i vejret for en på 3 år. Hold da fest. Stakkels dreng.

Forstår godt han bliver dybt ulykkelig. Og den far der, han burde virkelig tage sig sammen. 

Bliver helt harm. 

Anmeld Citér

4. august 2018

Janet1989

1. Jeg havde ikke overladt mine børn til bedsteforældre så længe - måske en weekend (her tænker jeg på hvordan MINE egne forældre er) 

2. Hvorfor overhovedet køre forbi dem på vej hjem? 

Jeg tænker at det måske er en kombi af det hele, at der gør det eskalerer . 

Meen 12 dage uden børn må da også være RIGELIGT for din mand tænker jeg? �� et moderhjerte er altså også mere modtagelig overfor grædende , savnende børn 

Anmeld Citér

4. august 2018

Anonym

Min mand kan være kortere tid uden vores datter end jeg. (Her er det så max 24 timer - vores er også 3) ville kunne gå med til 48 timer. Og kan ikke forestille mig, at det er et så lille barns farvør at være væk fra sine forældre i 12 dage! kan slet ikke forestille de 12 dage.. det er jo sindssygt... sindssygt! Ej men... woooow... hvis ikke der er noget galt som sygdom eller andet så er det jo tangerende til omsorgssvigt?

Så det her handler ikke om køn, men om at din mand har er meget forskruet forhold til at have børn. 12 dage... Jesus... 

Anmeld Citér

4. august 2018

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

Jeg håber inderligt, at der må ligge noget bag en 12 dages ferie for en 3 årig. Og for dens sags skyld en 6-årig. 

Det lyder helt vanvittigt det der er gang i. Fint nok med hveranden weekend - men det er jo helt sindssygt luksus for langt de fleste!?? Dejligt hvis børnene er med på det. Men i har jo reelt dele børn med dine svigerforældre, hvis I har sådan en aftale? 

Er din kæreste mentalt ustabil? Psykisk syg? Depressiv? Hvordan  behandler han dig? 

Jeg synes det lyder ekstremt bekymrende. 

Den dårlige samvittighed kan du godt pakke væk. Du er en primær omsorgsperson. Så når du vurderer, at dine børn skal hjem - så skal de hjem. Uanset hvem der så synes de pyldrer. Og jo man “bryder” aftaler når ens 3 årige og 6årige er kede af det og klamrer sig til en!!!! Selvfølgelig!!! Hvis ikke du havde reageret på det, så vil jeg gå så langt, at kalde de omsorgssvigt! 

Din kæreste lyder enten ekstremt moden eller depressiv. 12 dage! Det er jo helt vildt! 

Ja, jeg er hård - men jeg dælme bekymret i denne sag! Og håber du sætter dine børns behov for omsorg før deres babyfars totalt urimelige og mærkelige og irrelevante behov! Selv hvis dwt var fordi han havde planlagt et stort frieri, så burde han ikke være sur! 

Hvad hvis jeres børn var blevet syge? Skulle de så ikke hjem? For det er at “bryde” en aftale? 

Du har reageret korrekt! Men synes virkelig, du skal se på fars forhold til jeres børn. Det er meget alvorligt, hvis han er sådan med jeres børn!

Jeg er helt enig.

Kære TS noget er HELT HELT alvorligt galt med din kæreste. Han har i bedste fald absolut NUL kendskab til børns behov - i værste fald er han ligeglad. Under aller omstændigheder er det fuldstændig uacceptabelt at han opfører sig på den måde og er helt kold over for sine små grædende børn - puh det er trist. Han lyder som en "far" du som mor nødvendigvis skal beskytte dine børn fra 

Anmeld Citér

4. august 2018

Anonym trådstarter

Okay.... jeg vil lige komme med en Update!

At der er nogen herinde der syntes det er omsorgssvigt fordi børnene har været væk i 12 dage syntes jeg godt nok er at presse citronen en del!!! I kender ikke vores børn og de har hygget sig fra morgen til aften hos deres farmor og farfar. Vi havde valgt at gøre det så de ikke skulle i SFO og børnehave!! Når vi facetimede med vores børn havde de knap nok tid til at snakke med os for de ville bare ud og lege. Tyder det på at de havde det dårligt?? Det var kun 1-2 dage inden de kom hjem at den lille begyndte at sige at han ville hjem. 

Men anden ting er at min kæreste er kommet med en kæmpe undskyldning til mig og til børnene, for jeg tog mig sammen og snakkede med store bogstaver til ham!! Så lige nu hygger han sig med børnene. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.