Jeg tror ikke vi ser mine svigerforældre (som er de eneste bedsteforældre med interesse i børnene), mere fordi det er sommerferie end hvis det ikke var
i år i alt fald.
Men vi ser dem også fast min. hver 14. dag, hvor vi spiser sammen, og det har vi efterhånden gjort i 16 år.
De forgange år, har vi gerne været sammen i sommerhus i en uge i sommerferien, men i år valgte vi at rejse på charterferie. Svigermor kan ikke lide at flyve, så det var udelukket at de kunne komme med. De passede til gengæld vores hund, og sørgede for at vores 16 årige søn fik mad hver dag - han ville nemlig heller ikke med til udlandet.
Jeg oplever at mine svigerforældre er meget engageret bedsteforældre - de ved altid hvad der røre sig med vores børn, og deres hjem er altid åbent. De er ikke typerne der sådan indbyder ungerne til at komme på ferie, men hvis ungerne spørger så er de altid velkomne, hvis de ikke selv har planer.
De er stort set altid parate til at tage med på tur, og til at stille op når vi har brug for hjælp. Men det er bestemt ikke noget jeg forventer eller tager for givet.
Jeg føler mig utrolig heldig at mine børn har så fantastiske bedsteforældre og jeg så fantastiske svigerforældre 
Anmeld
Citér