Min mand driver mig til vanvid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2018

Janet1989

Har ikke læst alle kommentarerne , men det er ikke en mand du har - det er en teenage “søn” der bliver vartet op i hoved og r** ... 

enten så opsiger du internettet eller fjerner en “vigtig” del fra hans computer , og får han til at hjælpe - ellers må han sgu flytte ... 

det lyder ikke som en særlig voksen opførsel - og du skal stoppe med at finde dig i at være hans “anden mor” ...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2018

Anonym

Nu kommer jeg lige ind fra sidelinien, som en mor der selv bruger meget tid på computeren og kommer fra en familie hvor ALLE (selv min morfar) spiller computer og spørger hvad din mand spiller? Altså, hvilke(t) spil er det? Det kan være at jeg har noget viden der kan hjælpe...

Anmeld Citér

2. august 2018

NosaNosa

Fik du snakket med din mand?

Hvis du synes det er svært at få ham til at indse at du er træt, kunne du måske vise ham denne debat? I min optik har du intet grimt skrevet om ham, blot været ærlig. I forhold til svigerfamilien, kunne i måske aftale at der skal lægges låg på. De behøver ikke vide alt eller blande sig i jeres liv i den grad du beskriver.

Jeg håber i finder en løsning. Han er sikkert en god mand. Min mand er i hvert fald blevet en god mand igen, efter vi fik styr på hans gambling problem. Løsningen er ikke altid at gå fra hinanden. Man kan sagtens indføre skærmtid eller søge hjælp hos en parterapeut. 

Anmeld Citér

5. august 2018

Anonym trådstarter

Jeg fik snakket med ham og han kunne godt selv se det.

han har sagt at han nok skal skære ned på computeren og være mere sammen med os.

så nu giver jeg ham en chance for at bevise det.

dagen efter vi snakkede brugte han den slet ikke og de andre dage han han så siddet der men mindre end han plejer 

Anmeld Citér

5. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

han har sagt at han nok skal skære ned på computeren og være mere sammen med os.

dagen efter vi snakkede brugte han den slet ikke og de andre dage han han så siddet der men mindre end han plejer 

- og så trapper han bare stille og roligt op igen, og så var alt ved det gamle.

Anmeld Citér

5. august 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Hold ham op på jeres snak! Ellers går det som en anden skriver, at han trapper op og så er i ved 0 igen om 14 dage. 

Anmeld Citér

5. august 2018

Anonym trådstarter

Håber jeg ikke for ham for så ved han hvor døren er.

er mig der står på kontrakten til hvor vi bor da jeg boede her inden vi fandt sammen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.