Ved ikke hvad jeg vil med dette men må Bare ud med det.
Jeg har sammen med min mand 3 børn + 2 fra tidligere forhold.
Men jeg er simpelthen ved at opgive alt da jeg for det meste føler mig som mor til 6 istedet for 5 da manden opføre sig som en forstørret teenager
Jeg føler ikke rigtig at børnene eller jeg er vigtige nok.
Han sidder nærmest konstant ved sin computer og spiller, i hverdagene når han lige at komme fra arbejde så sidder han der ind til vi skal spise. Så kommer han ud og spiser for så at gå tilbage til computeren og så sidder han ellers der næsten uafbrudt ind til han går i seng.
Imens fiser jeg rundt for at vaske tøj, rydde op, gøre rent, passe børn, lave mad og søger for madpakker til dagen efter.
For så at gøre børnene klar til at komme i seng og amme den mindste.
Jeg har flere gange prøvet at snakke med ham om det men det hjælper Max 1 uge og så er det tilbage ved det gamle.
Vis vi er ude ved hans forældre og spise eller på en legeplads i weekenderne så sidder han med sin mobil det meste af tiden.
Efterhånden ser jeg det som at jeg ligeså godt kunne være enlig mor
Men jeg vil heller ikke ødelægge vores familie og elsker ham jo som jeg altid har gjord.
Men det slider virkelig på mig at vi er to voksne men hvor kun en står for nærmest alt, men vi har jo begge regler og syntes det er så hårdt at han godt vil bestemme hvad børnene må og skal, men ikke rigtig er der i alt det andet med dem.
Bare her til aften har jeg måtte ligge den mindste fra mig midt i amningen fordi jeg skulle ligge en af de andre tilbage i seng og imens sad han ellers bare og spillede
Beklager det blev langt men tak fordi i læste med