kan man hjemme inseminering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Hej. 

fik en mail herfra. Så ville lige give en opdate.

vi har desværre ikke lykkes med at få barn. Og er ved at lære nu at acceptere vi ikke får børn. men alle andre omkring os gør  faktisk alle omkring os er nu igang med familieforøgelse. men sådan er vores liv desværre ikke. så må vi låne niecer og nevøer så ofte vi kan få lov til  dog føler jeg mig som jordens dårligst svigerinde fordi jeg på en måde hader de får børn men samtidig er jeg super glad for de får deres drøm opfyldt og får livets gave.

Jaloux JA desværre..

men vi var i 3 forsøg med IUI og egen betalt Ivf 

men min krop kan ikke tåle de hormoner man skal stimuleres med så vi har smidt en masse medicin i min krop uden grund og tjaa mistet 67 tusind på forsøg .... vi skal lære nu at leve uden og få et godt liv. det hele virker faktisk temmelig meningsløst og jeg er pt under Psykolog behandling fordi det netop er så hårdt at acceptere da jeg føler det meningen med hele mit liv så alt virker ligegyldigt nu og det skræmmer en når man får de tanker at livet ikke er værd og leve længere( har det bedre nu men stadigvæk hårdt ramt af frustationen ) 

Øv hvor gør det mig ondt at høre at det ikke er lykkedes jer. 

hvordan med adoption? Kunne det ikke være en mulighed for jer og få opfyldt barnedrøm den vej igennem ?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2020

Anonym

Anonym skriver:

Nummer 2 metode du nævner, tror jeg kun må foretages på klinikker, som oprenser sæden for en. Så vidt jeg har læst må uoprenset sæd ikke placeres direkte i livmoderen, da dette kan forårsage en livstruende allergisk reaktion (anafylaktisk chok)

Kilde ?? 

Anmeld Citér

20. juli 2020

Anonym

Anonym skriver:

Kilde ?? 

Nu er det ikke mig der har skrevet svaret, men jeg vil bare lige bakke op om det. 
jeg arbejder på en fertilitetsklinik og laver inseminationer, og man må ikke inseminere uoprenset sæd helt op i livmoderen, det kan give slemme “ve-agtige” kramper 

Anmeld Citér

21. juli 2020

Anonym

Anonym skriver:

Kilde ?? 

Jeg læste det på en sædbank eller fertilitetskliniks hjemmeside 

Anmeld Citér

22. juli 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nu er det ikke mig der har skrevet svaret, men jeg vil bare lige bakke op om det. 
jeg arbejder på en fertilitetsklinik og laver inseminationer, og man må ikke inseminere uoprenset sæd helt op i livmoderen, det kan give slemme “ve-agtige” kramper 

hvad gør man vis skaden er sket. for har netop mega mange smerter i underlivet 

Anmeld Citér

22. juli 2020

Anonym

Anonym skriver:

Hvordan har du lavet inseminationen? Med engangssprøjte op i skeden eller hvordan?

Anmeld Citér

27. juli 2020

Anonym

Anonym skriver:

Der er også stor forskel på veagtige kramper og anafylaktisk chock , det er sandt at visse kvinder har allergi overfor sæd , men i så fald vil dette også gælde oprenset sæd 

Anmeld Citér

27. juli 2020

Anonym

Anonym skriver:

Hvordan har du lavet inseminationen? Med engangssprøjte op i skeden eller hvordan?

Man skal have en del viden om anatomi så nej man jager ikke bare en sprøjte op i skeden, derudover er hygiejne noget der skal tages aldeles seriøst , manden skal være gode afvasket inden ejakulation og ALT skal holdes helt sterilt.

Anmeld Citér

27. juli 2020

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er nødt til at forstå dig korrekt , har i selv oplagt oprenset sæd op i livmoderhulen , altså ikke bare i skeden ?? I så fald i har lagt det helt op så kommer det til at løbe ud igen uanset hvad , så det er altså ikke fordi der ligger en pøl af sæd deroppe i flere dage, når sæden møder kvinden ændrer den konsistens fra lidt klistret masse til flydende , man skal derfor lægge det op når det er blevet flydende .. og ja det vil gå og sive lige så stille ud igen, hvis dine kramper foresætter må du gå til lægen, hvis de er opstået samtidig med insemination i livmoder kan det være de kramper man kan få , ligesom under en vandskanning , hvis de først er opstået efter flere dage skal du overveje om du kan have fået infektion. Hvis de er ca feks 10 dage efter insemination kan det være fordi du er blevet gravid , det er svært at sige bare ud for så få oplysninger.

så altså har i insemineret i skeden eller helt oppe i livmoderhulen ??

Anmeld Citér

27. juli 2020

Anonym

Anonym skriver:

Man skal have en del viden om anatomi så nej man jager ikke bare en sprøjte op i skeden, derudover er hygiejne noget der skal tages aldeles seriøst , manden skal være gode afvasket inden ejakulation og ALT skal holdes helt sterilt.

Det er jeg skam udemærket klar over da det lige netop er det jeg arbejder med. Jeg prøvede blot at forstå hvad TS havde brug for hjælp til 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.