Anonym skriver:
Nummer 2 metode du nævner, tror jeg kun må foretages på klinikker, som oprenser sæden for en. Så vidt jeg har læst må uoprenset sæd ikke placeres direkte i livmoderen, da dette kan forårsage en livstruende allergisk reaktion (anafylaktisk chok)
Sikke da en gang pladder, grunden til man oprenser sæden og for at sortere de svage sædceller fra og for optælling af sunde sædceller , kan du give mig en grund til hvad der skulle kunne give anafylaktisk chock ?? Sædvæsken ?? Den er der stadig selv efter “oprensning”.
i perioden op til ægløsning står livmoderhalsen en smule mere åben end normalt, på trods af sæden bliver lagt helt op i livmoderen kommer den stadig til at løbe ud , der går dog lidt længere tid end hvis det blot bliver placeret i skeden. Oprenset sæd er ikke på nogen måde sterilt, det er altså ikke vasket på nogen måde hvis man tror det.
synes man skal have sine facts i orden før man fyrer sådan noget ammestue pladder af.
en ting som dog er ekstremt vigtigt er at man holder alt sterilt og til engangs brug. Ligeledes skal penis og hænder vaskes grundigt inden høsten.
Anmeld
Citér