de behandlet med at jeg gik til fys hvor hun lokalbedøved down there og så udspændte hun musklerner med fingerne hvilket gjorde ondt så lagde altid en ½-1 time i varme inden... og så gik vi ved sexolog hvor vi fik nogle stave man skulle bruge der hjemme men lykkes mig aldrig og komme op højre da mit bækken er smal fordi jeg er en lille skid på 1.50
så kommer heller aldrig til at føde normalt. men vil heller ind gerne få kejsersnit vis det kan opfylde mit livs drøm... jeg bliver så glad indeni bare af at skrive om det nu.... jeg kan ikke beskrive det med ord men det virkelig bare det big dream føler ikke jeg vil kunne leve uden for mangler det i mit liv
Er du sikker på det har noget med din højde at gøre? Mange små piger har ikke problemer.
Jeg vil virkelig anbefale en henvisning til gynækolog og få botox. Det har ændret mit liv. Fra ikke at kunne få en lille finger ind til at dyrke sex uden smerter.
Men jeg ville holde mig fra hjemme insimnering for der er farer for din skede kramper og udstyret sidder fast. På klinik kan du få muskel afslappere osv.
Anmeld
Citér