Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa
Min mand og jeg drømmer virkelig om et barn efter 8 år samnmen så er vi så klar på at vi vil have et barn NUUUUU.
Meeen der er lige den hage ved det at jeg ikke kan klare sex pga svær Vaginisme (skedekramper) så vi har ikke rigtig sex vores kærlighed blomster på andre måder. vi har købt en clearblue monitor for at ramme æl da min cyklus er virkelig ustabil så har vi ingen anelse om hvornår æl finder sted og har aldrig fået positiv ælstave (tror jeg brugt dem forkert) så nu tager vi den vej hvor det er for dumme mig vi har snakket om at købe nogle bløde sprøjter og plastik kop og så onanerer manden i den da han ikke kan komme fordi jeg ødelægger stemmingen fordi det gør såååå ondt når han trænger ind... men er der nogen erfaring med denne mærkelig metode vi har snakket med lægen og hun mener vi selv skal forsøge 1 år før vi kan sendes til klinik. mit vaginisme kan ikke fjernes var i behandling i 2 år uden bedring.....mener og have hørt man bare ikke må stikke sprøjten for langt ind da sæden åbenbart ikke må sprøjes op i livmoderen... men hvor meget af sprøjten må man stikke ind for man rammer livmoderhalsen??
Håber du sidder og læser dette og vil give nogle kommentar så jeg forhåbentlig snart kan blive gravid og vi kan få vores ønskebarn
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hejsa Min mand og jeg drømmer virkelig om et barn efter 8 år samnmen så er vi så klar på at vi vil have et barn NUUUUU. Meeen der er lige den hage ved det at jeg ikke kan klare sex pga svær Vaginisme (skedekramper) så vi har ikke rigtig sex vores kærlighed blomster på andre måder. vi har købt en clearblue monitor for at ramme æl da min cyklus er virkelig ustabil så har vi ingen anelse om hvornår æl finder sted og har aldrig fået positiv ælstave (tror jeg brugt dem forkert) så nu tager vi den vej hvor det er for dumme mig vi har snakket om at købe nogle bløde sprøjter og plastik kop og så onanerer manden i den da han ikke kan komme fordi jeg ødelægger stemmingen fordi det gør såååå ondt når han trænger ind... men er der nogen erfaring med denne mærkelig metode vi har snakket med lægen og hun mener vi selv skal forsøge 1 år før vi kan sendes til klinik. mit vaginisme kan ikke fjernes var i behandling i 2 år uden bedring.....mener og have hørt man bare ikke må stikke sprøjten for langt ind da sæden åbenbart ikke må sprøjes op i livmoderen... men hvor meget af sprøjten må man stikke ind for man rammer livmoderhalsen?? Håber du sidder og læser dette og vil give nogle kommentar så jeg forhåbentlig snart kan blive gravid og vi kan få vores ønskebarn
Jeg synes i skal kontakte en privatklinik. Er sikker på de vil råde og vejlede jer inden i kaster jer ud i det. Måske mod et lille beløb for konsultation.
Kan ske de sætter dig i medicinsk behandling, så din ægløsning fastsættes.
esioul skriver: Jeg synes i skal kontakte en privatklinik. Er sikker på de vil råde og vejlede jer inden i kaster jer ud i det. Måske mod et lille beløb for konsultation. Kan ske de sætter dig i medicinsk behandling, så din ægløsning fastsættes.
tak for svar. vil prøve og høre en klinik så Kunne jo godt være der sad andre herinde som havde prøvet denne ret morsomme teknik .
jeg kan desværre ikke få rettet min cyklus da jeg ikke tåler nogen form for p piller eller p stav ej heller spiral pga hormonet som er i dem som jo er det der retter kroppen :&
Altså Silas og hans mand og hans veninde gjorde det på den måde
Silas danseren - hans veninde købte bare det samme som du siger - og så æggeløsning test -
kan ikke se hvorfor du skal kontakte en fertilitet klinik ... det er i bund og grund en samleje du “efterligner”
hilsen en der er blevet IUI
Mener man kan få/købe et disideret hjemmeinsimierings kit men ved ikke helt hvor.
Som en anden skrive så var det jo det som Silas Holst, hans mand Johannes og veninden Louise gjorde. Der hentede Silas et kit hos enden var det deres gynækolog eller fertillitetsklink og så klarede Louise det selv hjemme på deres badeværelse.
Prøv evt at søge på "Silas Holst - Mig, min mand og min kone"
tak for svar. er der nogen der ved hvor langt der er fra indgangen af skeden til livmoderhalsen? kan ikke finde noget på google rigtig. tænker bare hvor meget af sprøjten jeg må sætte op om det kun er 3-4 cm eller kun tuden. min mand har nemlig aldrig fået fuld adgang pga smerter som gør det lukker til. så er i tvivl hvor meget plads der er længde mæssigt
Anonym skriver: Altså Silas og hans mand og hans veninde gjorde det på den måde Silas danseren - hans veninde købte bare det samme som du siger - og så æggeløsning test - kan ikke se hvorfor du skal kontakte en fertilitet klinik ... det er i bund og grund en samleje du “efterligner” hilsen en der er blevet IUI
Og det kan ts jo netop ikke, da hun lider af skedekramper
Hck skriver: Og det kan ts jo netop ikke, da hun lider af skedekramper
Jeg siger hun skal bare bruge en hjemme test - sprøjte og en kop - hun efterligner en en samleje
Jeg er selv blev IUI og ved mere om det end dig
Anonym skriver: Jeg siger hun skal bare bruge en hjemme test - sprøjte og en kop - hun efterligner en en samleje Jeg er selv blev IUI og ved mere om det end dig
Ja, det gør du måske, men strengt taget kan du ikke vide om du gør, medmindre at du kender mig personligt. Du ved ved måske også mere end mig når det drejer sig om vaginiisme ?
Og undskyld ts, at der kom den drejning på tråden.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128