kan man hjemme inseminering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2018

Anonym

Hck skriver:

Ja, det gør du måske, men strengt taget kan du ikke vide om du gør, medmindre at du kender mig personligt. Du ved ved måske også mere end mig når det drejer sig om vaginiisme ?

Aner det ikke og dont Care 

- jeg svarede på denne tråd og ikke dig - 

- Jeg synes for denne kvinde det er spil af penge og tid, at vente på et fertilitet klinik, hun kan lige så godt gå i gang - IUI var utroligt nemt, var virkelig overrasket hvor lidt man mærkede til det - 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2018

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

- Jeg synes for denne kvinde det er spil af penge og tid, at vente på et fertilitet klinik, hun kan lige så godt gå i gang - IUI var utroligt nemt, var virkelig overrasket hvor lidt man mærkede til det - 

Ja, selvfølgelig er du ligeglad, andet havde også undret mig 

Anmeld Citér

18. juli 2018

Anonym

Hck skriver:

Ja, selvfølgelig er du ligeglad, andet havde også undret mig 

Wow.... Issues.....

Anmeld Citér

18. juli 2018

esioul

Anonym skriver:

Men det kan jo netop være svært for TS selv at gøre, da hun døjer med kramper. Det kan måske gøre mere skade end gavn selv at eksperimentere. 

Derfor jeg mener det er værd at konsultere en klinik inden, med henblik på at få hormoner til at styre ÆL, så man mindst muligt skal inseminere flere gange på en cyklus. 

Anmeld Citér

18. juli 2018

Anonym

esioul skriver:

Men det kan jo netop være svært for TS selv at gøre, da hun døjer med kramper. Det kan måske gøre mere skade end gavn selv at eksperimentere. 

Derfor jeg mener det er værd at konsultere en klinik inden, med henblik på at få hormoner til at styre ÆL, så man mindst muligt skal inseminere flere gange på en cyklus. 

Nu ved jeg ikke hvor voldsomt hun har det, men jeg vilde ha gjort det derhjemme 100% da jeg så hvor nemt det var.

at tage ud på klinikken, vente og random mand komme ind at gøre det - Selvom det var mit mands sæd i den kop ( brugte cpr nr) har mam stadig den der - puha kan koppen blevet puttet rundt de timer den var der før mig.

Men det er jo bare “udløsning” man efterligner ... ligesom når man har sex.... kan virkelig ikke se problemet .... man km dyrke alt den sex man kan når man prøver at blive gravid - 

Hun siger intet om hun har problemer med æggeløsning osv....

jeg virkelig ikke se problemet om bare komme i gang ( undtagen hendes vagisme er meget meget svær og en lille sprøjte også gøre ondt)

Anmeld Citér

18. juli 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Men nu er det jo ikke sikkert, at det er lige så nemt for TS, som det var for dig, da jeg går ud fra, at du ikke lider af svær vaginisme.

Anmeld Citér

18. juli 2018

esioul

Anonym skriver:

Nu ved jeg ikke hvor voldsomt hun har det, men jeg vilde ha gjort det derhjemme 100% da jeg så hvor nemt det var.

at tage ud på klinikken, vente og random mand komme ind at gøre det - Selvom det var mit mands sæd i den kop ( brugte cpr nr) har mam stadig den der - puha kan koppen blevet puttet rundt de timer den var der før mig.

Men det er jo bare “udløsning” man efterligner ... ligesom når man har sex.... kan virkelig ikke se problemet .... man km dyrke alt den sex man kan når man prøver at blive gravid - 

Hun siger intet om hun har problemer med æggeløsning osv....

jeg virkelig ikke se problemet om bare komme i gang ( undtagen hendes vagisme er meget meget svær og en lille sprøjte også gøre ondt)

At time med medicin tænker jeg mere var for at undgå at skulle "rode" down there mindst muligt. 

Ja inseminering er nemt - for personer som ikke har nogle udfordringer. Men det er desværre ikke alle. I "normale" tilfælde ville jeg også bare sige klø på, men når TS ikke kan have samleje med sin mand og klare det på naturligvis, er problemstillingen en anden. 

Anmeld Citér

18. juli 2018

Anonym

Tommelise skriver:

Men nu er det jo ikke sikkert, at det er lige så nemt for TS, som det var for dig, da jeg går ud fra, at du ikke lider af svær vaginisme.

Så sandt så sandt.

men jeg fik kunstig æggeløsning og skulle selv hjem at ha sex med manden, men det tog lang tid at lave en æggeløsning og da jeg endelig havde æggeløsning havde jeg så ondt jeg kunne ikke gå oprejste - 

Vi prøvede dagen før om manden engang kunne få penis ind det var virkelig fysisk umuligt pga. Sammentrækning og smerter. 

Så derfor blev det IUI, dette var er hårdt slag for os - men sådan måtte det være ingen chance vi kunne dyrke sex den dag.

- Aner ikke hvordan vaginsme føles - men IUI kunne jeg næsten ikke mærke 

Anmeld Citér

18. juli 2018

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Wow.... Issues.....

Anmeld Citér

18. juli 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Så sandt så sandt.

men jeg fik kunstig æggeløsning og skulle selv hjem at ha sex med manden, men det tog lang tid at lave en æggeløsning og da jeg endelig havde æggeløsning havde jeg så ondt jeg kunne ikke gå oprejste - 

Vi prøvede dagen før om manden engang kunne få penis ind det var virkelig fysisk umuligt pga. Sammentrækning og smerter. 

Så derfor blev det IUI, dette var er hårdt slag for os - men sådan måtte det være ingen chance vi kunne dyrke sex den dag.

- Aner ikke hvordan vaginsme føles - men IUI kunne jeg næsten ikke mærke 

Jeg tænker, at hendes vaginisme må være virkelig slem, når den ikke kan behandles - hun skriver, at hun var i behandling i to år uden bedring. 

Personligt ville jeg være bange for at gøre mere skade end gavn, og derfor ville jeg vælge klinik.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.