Anonym skriver:
Altså selvom han nogle gange er virkelig dum at høre på (fordi han er flabet og driller mig), så elsker jeg ham jo stadig og kan desværre ikke helt undvære ham
..
Sagde også til ham her forleden dag, at jeg havde vundet ægteskabsjackpotten ifølge FB.. Hans kommentar var "det kan du jo ikke have gjort, for vi er jo ikke gift" 

Haha og det kan din kæreste godt sove fra?
Ahh ja okay.. Altså når man ikke bor sammen og heller ikke har børn sammen/venter barn sammen, så er det selvfølgelig også lidt anderledes, for så har man ikke helt den samme hverdag sammen, som når man bor sammen og har barn sammen..
Jeg og min kæreste har boet sammen siden dag 1, og alligevel var hans venner mere sammen med ham end jeg var det første år.. Vi havde kvalitetstid sammen, når vi spiste, og så måske lige en enkelt eller to timer om aftenen, hvor jeg ofte faldt i søvn på sofaen..
Og det er netop derfor, at jeg blev så jaloux og gerne ville have, at vi var mere sammen, for vi havde aldrig noget kvalitetstid sammen, selvom vi bor sammen..
Altså som jeg skrev til TS, så skal hun på ingen måde finde sig i at blive hånet af kæresten.. Og bliver han ved med det, så ville jeg også mene, at det kun er fair, at hun siger til sin veninde "enten så stopper venskabet her eller også kommer han ikke med mere".. For der er godt nok grænser for, hvor meget man skal finde sig i
Uha nej det kan han ikke altid. Her i år inviterede min kusine familien på weekendophold i anledningen af sin runde fødselsdag.
Om morgenen spurgte min søster min kæreste, om han havde sovet godt, og svaret faldt prompte "NEJ - for X (altså mig) har snorket hele natten".
Jeg kan sagtens forstå, at det er irriterende, hvis der altid er nogen, og man nærmest ikke kan få alenetid som kærester, selv om man bor sammen. Det ville jeg også synes, var svært.
Og som jeg læser senere indlæg, så er du og din kæreste ikke "siamesiske" tvillinger. Misforstod nok dit første indlæg og troede, at I nærmest ikke kunne gå ud uden hinanden.
Det er da skønt, at du har fundet en dejlig kæreste.