Svarer lige alle:
Jeg synes ikke, at det virker til at der er noget psykisk kontrol? eller det der er værre? men det kan folk jo desværre være gode til at skjule.
Jeg kan godt forstå, hvis hun er bange for, at han bliver ensom, når han ingen venner har. Men det ødelægger bare så meget, når han er med på ture osv. Det er jo ikke fordi hun IKKE hører hvad han siger til mig. Nogle gange tror jeg faktisk, at hun bliver flov over det.
Desværre tror jeg ikke, at denne attitude kun er rettet mod mig, men sådan han er generelt. Igennem årene har hun nemlig fortalt, hvordan han ikke har kunne enes med folk både på arbejdspladser - og da han var studerende. Han har derfor været meget alene.
Jeg synes bare, det er hårdt (og belastende) at blive talt grimt til og få at vide, at det man gør er forkert. Ifølge ham er han nemlig ekspert i forhold til børn, så han har ALTID en kommentar om, hvordan mine børn er, eller hvad de gør.
Jeg tror, jeg vil prøve at spørge hende, om vi ikke skal tage en tøsetur, for at se hvad hun siger til det. Dernæst tror jeg simpelthen, at jeg vil fortælle hende, at jeg savner det vi havde, MEN det er selvfølgelig okay, hvis hun har det sådan, at han skal være med hver gang. Og NÅR han så er med, så må jeg jo sige noget til ham, selvom jeg føler det er meget grænseoverskridende, fordi jeg er SÅ bange for at træde min veninde over tæerne.
Anmeld
Citér