Tommelise skriver:
Jeg mente ikke at gå alene på café - men at gå sammen med en veninde.
Fik mig nok formuleret lidt forkert.
Ahh okay..
Jo jo kan sagtens tage på café med en veninde
..
Mødes skam også med terminsgruppen uden min kæreste..
Som sagt så er det ikke fordi, at vi hænger helt sammen, som mange af jer tror efter mine debatter
..
Men vi vil bare helst lave noget sammen med den anden - altså have den anden med, når vi laver noget sammen.. Og sådan er det for os begge to..
Men jo vi kan også sagtens mødes med andre uden den anden part..
Og til dit andet eksempel.. Der har vi den "regel"/aftale, at vi tager med til det, som vi først bliver inviteret med til, og ellers tager vi med til begge ting, hvor vi bare ikke er der i så mange timer nogle af stederne..
Og skulle det være sådan, at ingen af os vil gå glip af en invitation, så ville vi nok dele os.. Men indtil videre har vi det sådan, at vi tager med til den første, der inviterer..
Det er sådan min kæreste gerne vil have det, og her er jeg så gået på kompromis, da jeg altid er opvokset med, at man tager med til det, som man helst vil eller som er tættest på én rent forholdsmæssigt (altså fx havde min kærestes veninde fødselsdag samme dag som min mor - her ville jeg have valgt min mors fødselsdag, da hun er den tætteste på mig, i og med at hun er familie, men vi endte hos veninden, da det var hende, som inviterede først)..
Håber at du forstår, hvad jeg mener 
Anmeld
Citér