Anonym skriver:
Sagen er den, at jeg er ved at miste min veninde! Det føles det i hvert fald som om!
Vi har begge fået børn og er det samme sted i livet, og vi har samme værdier osv. Det er ikke det, som er problemet.
Problemet er simpelthen hendes kæreste. Jeg KAN simpelthen ikke med ham. Jeg har dog aldrig nogensinde vist, at jeg ikke kan lide ham. Her er problemet:
Han følger ALTID med, hvis vi skal noget sammen. Når han er med, kommer han ALTID med spydige kommentarer om alt. Det kan være noget med mit ene barn, som ikke er godt nok eller der er noget i vejen med min bil, telefon, ja you name it. Det er faktisk alt, som han skal være negativ om, hvis det omhandler mig og mit liv. Det er ligesom jeg ikke er god nok i hans verden.
Derfor undrer det mig, at han altid følger trop, hvis vi skal lave noget?
Desuden snakker han virkelig grimt til min veninde, og det er virkelig forfærdeligt at høre på. Men jeg kan ikke blande mig i, hvordan de snakker til hinanden.
Jeg er faktisk kommet så langt ude, at jeg ikke har lyst til at snakke med min veninde eller være sammen med hende, fordi han skal inddrages i alt.
Jeg har også overvejet om man skal tage snakken med hende - men hvordan f***** gør man lige det uden at såre hende?
Jeg er jo ikke venner med hendes kæreste - men hende.
Hvor er din egen kæreste/mand henne i dette? Er han aldrig med, når I tre andre ses? - det kunne måske lægge en lille dæmper på kæresten.