Er min (gifte) nabo forelsket i mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Tak for jeres svar.

jeg havde måske forventet noget lidt mere konstruktivt. Og jeg ville måske bare gerne kunne forstå lidt bedre, hvad der får en mand til at sige sådan til en anden kvinde. Vi er begge i gode forhold.

Arh. Du skriver noget med at kunne bruge ham til spændende sex.. det er da ikke bare at "undre sig over hvorfor en mand dog siger sådan til en kvinde"  

han siger sådan af præcis samme årsag, som hvorfor du godt kunne lide det. Han er fysisk tiltrukket af dig. Ligesom du er af ham. Men det betyder ikke at hverken du eller han bør handle på jeres urinstinkter. Brug istedet "appetitten" til at "spise" bedre hjemme vi bliver alle tiltrukket af andre mennesker fra tid til anden. Og når folk drikker, bliver de sommetider FOR ærlige end hvad godt er. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Tak for jeres svar.

jeg havde måske forventet noget lidt mere konstruktivt. Og jeg ville måske bare gerne kunne forstå lidt bedre, hvad der får en mand til at sige sådan til en anden kvinde. Vi er begge i gode forhold.

Hvad tror du selv, der får en beruset mand til at sige, at en kvinde vist er dirty og har flotte ben? Det kan næppe være første gang i dit liv, at du støder på fænomenet “fuld mand komplimenterer kvinde”. Umiddelbart virker det til, at du oven i den bekræftelse, du fik af ham den pågældende aften, har brug for at få bekræftet af såvel veninder som af os herinde, at han mente, hvad han sagde. Af gode grunde kan kun han vide, om han var fuldemandsliderlig eller faktisk generelt synes, du er lækker, og om han i givet fald kunne drømme om at handle på det. 

Det eneste virkeligt relevante er, at du på trods af et godt forhold ønsker spændende sex med en anden mand - hvilket er helt legalt at fantasere lidt om, men dybt problematisk at gøre til virkelighed. Den problemstilling skulle du nok fokusere mere på og overveje eventuelle konsekvenser af - for din mand, for jeres børn, for hans kone. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.