Er min (gifte) nabo forelsket i mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2018

Sprit25

mor:) skriver:

Måske mangler du spænding fordi du er kedelig. Du kan da finde på noget med din kæreste som kan give lidt spænding. Men I har tre små børn - så der er en periode hvor det bare ikke er super spændende og det må man acceptere eller gøre noget ved sammen med sin partner. 

Ja jeg tror din nabo synes du er lækker og hans ego bliver sikkert boostet af at du er yngre end ham - men mere end det er der nok ikke. 

Husk dine børn i alt det her - de fortjener ikke at blive delebørn fordi du godt vil have et bedre knald. 

Men fortjener børn nogensinde det? Er det ikke altid nederen at være delebarn? 

Modsat alle andre vil jeh råde dig ts til at snakke med din mand. Sig hvad du savner/mangler osv. Og hvis det ikke sker så gå din vej! Men så skal du ALDRIG se tilbage igen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2018

Anonym

Sprit25 skriver:

Modsat alle andre vil jeh råde dig ts til at snakke med din mand. Sig hvad du savner/mangler osv. Og hvis det ikke sker så gå din vej! Men så skal du ALDRIG se tilbage igen. 

Bare en lille indskydelse - nej det er ikke altid nederen at være delebarn. Jeg har været delebarn siden jeg var 11,5 år. Og jeg har aldrig savnet mor og far sammen. Fordi de var lykkeligere hver for sig. 

Anmeld Citér

17. juni 2018

Rosa-Sophia

Som de andre skriver, prøv at se om du kan lade det ligge lidt, hvad naboen føler eller ikke føler, og fokuser så på dig selv og dit parforhold. Fordi du har tre børn med din kæreste, synes jeg, at du skylder familien at prøve at redde parforholdet, hvis det kan lade sig gøre. Jeg har ingen erfaring med at have tre børn, men forestiller mig at livet (især det romantiske liv) kan blive både kedeligt og hårdt at få til at fungere. Resten af din situation, synes jeg godt, at jeg kan genkende. Jeg fik en manisk reaktion (altså som i maniodepressiv) og var min søns far utro det sidste halve år vi var sammen og det resulterede i en meget hård skilsmisse, som jeg ofte har fortrudt. 7 lykkelige år endte for min eksmand og jeg på en rigtig grim måde og det var ikke nemt for min søn. Så tænk dig godt om, inden du gør noget. Hvad der kan virke som en uskyldig og interessant lille virkelighedsflugt fra en kedelig hverdag kan få vidtrækkende konsekvenser også for dine børn. Måske er det ikke muligt at redde dit parforhold, måske er det alligevel begyndelsen på kærlighed mellem dig og naboen (det er umuligt at sige), men jeg synes du skal se om ikke du kan redde det med dine børns far i første omgang 

Anmeld Citér

17. juni 2018

Tommelise

Du leger med ilden.

Det er virkelig respektløst over for din kæreste, hvis du vælger at have sex med din nabo, medmindre I har et åbent forhold, eller du overvejer at gå fra ham. Og hvis du vil gå fra ham, så gør det INDEN du indlader dig med din nabo.

Men ville det ikke være bedre at arbejde på at skabe spænding i dit forhold - forfør din mand, køb lækkert ny undertøj, tag på date sammen - eller hvad der nu virker for jer.

Din nabo søger nok kun det samme som dig - spænding og måske uforpligtende sex.

Anmeld Citér

17. juni 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Sprit25 skriver:

Nej selvfølgelig gør de ikke det - men når nu det sker så må der være bedre grunde end et bedre knald. 

Anmeld Citér

17. juni 2018

Sprit25

Nej selvfølgelig gør de ikke det - men når nu det sker så må der være bedre grunde end et bedre knald. 

Men hvis hun er ulykkelig? Hvad er en god nok grund til skilsmisse? Er det ikke at man ikke et lykkelig i forholdet

Anmeld Citér

17. juni 2018

Ano18

For mig at se er det her egentlig ikke et spørgsmål om at man ikke skal vælge sin egen lykke, men man skal heller ikke handle overilet og gøre det til det modsatte for mange mennesker.

for mig - ligger min “forargelse” overhovedet ikke i dette. Det ligger i hvor respektløs TS lyder. Hun lyder helt ligeglad, totalt umoden og respektløs. En ting er at man måske gerne vil ændre sin livssituation, men her er en helt egocentreret tankegang uden tanke for andre, andet end “er han forelsket i mig”. Mig mig mig.

Anmeld Citér

17. juni 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Sprit25 skriver:

Men hvis hun er ulykkelig? Hvad er en god nok grund til skilsmisse? Er det ikke at man ikke et lykkelig i forholdet

Nu skriver hun ikke at hun er ulykkelig eller at hun ikke elsker sin kæreste. Hub skriver blot at deres sexliv er kedelig og hun godt vil have lidt mere spænding. Det er ikke spændende når man har tre små børn (må jeg gå ud fra da hun skriver de har været sammen i 6 år). 

Så hvis mam vil have spænding må hun prøve at skabe noget sammen med sin partner eller acceptere at det er sådan i en periode. 

Men at vove sig ud på utroskab med naboen og dermed risikere at ødelægge sin familie - ja det synes jeg er tarveligt overfor børnene. De fortjener bedre!

når man har børn sammen må man kæmpe til det sidste før man smider håndklædet i ringen. Men det er jo bare min holdning

Anmeld Citér

17. juni 2018

Anonym

Nu skriver hun ikke at hun er ulykkelig eller at hun ikke elsker sin kæreste. Hub skriver blot at deres sexliv er kedelig og hun godt vil have lidt mere spænding. Det er ikke spændende når man har tre små børn (må jeg gå ud fra da hun skriver de har været sammen i 6 år). 

Så hvis mam vil have spænding må hun prøve at skabe noget sammen med sin partner eller acceptere at det er sådan i en periode. 

Men at vove sig ud på utroskab med naboen og dermed risikere at ødelægge sin familie - ja det synes jeg er tarveligt overfor børnene. De fortjener bedre!

når man har børn sammen må man kæmpe til det sidste før man smider håndklædet i ringen. Men det er jo bare min holdning

Hun siger altså ikke at hun har været sammen med sin kæreste i 6 år. Hun siger hun har været her på baby.dk i 6 år. De kan jo snildt have været sammen i 15 år og have store børn  

Ikke at det gør utroskab legalt. Bestemt ikke. Men ret skal være ret  

Anmeld Citér

17. juni 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Sprit25 skriver:

Men så er det da dér, man skal lægge sit fokus - ikke på, om nabomanden mon synes, man er lækker, og om man mon kan satse på at få et knald med ham. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.