Som de andre skriver, prøv at se om du kan lade det ligge lidt, hvad naboen føler eller ikke føler, og fokuser så på dig selv og dit parforhold. Fordi du har tre børn med din kæreste, synes jeg, at du skylder familien at prøve at redde parforholdet, hvis det kan lade sig gøre. Jeg har ingen erfaring med at have tre børn, men forestiller mig at livet (især det romantiske liv) kan blive både kedeligt og hårdt at få til at fungere. Resten af din situation, synes jeg godt, at jeg kan genkende. Jeg fik en manisk reaktion (altså som i maniodepressiv) og var min søns far utro det sidste halve år vi var sammen og det resulterede i en meget hård skilsmisse, som jeg ofte har fortrudt. 7 lykkelige år endte for min eksmand og jeg på en rigtig grim måde og det var ikke nemt for min søn. Så tænk dig godt om, inden du gør noget. Hvad der kan virke som en uskyldig og interessant lille virkelighedsflugt fra en kedelig hverdag kan få vidtrækkende konsekvenser også for dine børn. Måske er det ikke muligt at redde dit parforhold, måske er det alligevel begyndelsen på kærlighed mellem dig og naboen (det er umuligt at sige), men jeg synes du skal se om ikke du kan redde det med dine børns far i første omgang
Anmeld
Citér